Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965219 Hey Heeft iemand al gezien wat er met Ground Zero gebeurd is??? Remco
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965226 Bedoel je van het wtc? Die zit er niet in, is nooit gebeurt in gta IV.
Geplaatst: 30 april 200817 jaren Auteur comment_965329 Bedoel je van het wtc?Die zit er niet in, is nooit gebeurt in gta IV. O oke ik dacht dat het gewoon zoals in het echt was
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965343 Bedoel je van het wtc?Die zit er niet in, is nooit gebeurt in gta IV. O oke ik dacht dat het gewoon zoals in het echt was gebasseerd op NewYork maar niet letterlijk nagemaakt
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_965562 die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Bewerkt: 1 mei 200817 jaren door denven
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren Auteur comment_970127 die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek dat is waar maar er is dus helemaal geen WTC ground zero enz
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970219 die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek dat is waar maar er is dus helemaal geen WTC ground zero enz nee
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970281 die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Het kan ook in True Crime NYC daar zit wel een grond zero in
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970299 Ik heb er zelf ook naar gezocht, maar het zit er echt niet in. En ja, dat klopt .. ik denk niet dat de mensen die er daar mensen kwijt zijn geraakt het leuk vinden dat je daar lekker overheen gaat scheuren, en trouwens het is nooit gebeurd in GTA dusja.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970466 die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Het kan ook in True Crime NYC daar zit wel een grond zero in Waarom daar wel dan en kregen zij daar geen last mee dan?
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970480 die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Het kan ook in True Crime NYC daar zit wel een grond zero in Waarom daar wel dan en kregen zij daar geen last mee dan? Het gaat niet om last hebben.. maar om Respect, De een kiest ervoor om het wel erbij te maken, de ander niet.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970495 He Ik snap ook niet waarom wel in true crime want bijna alle Amerikanen zijn er echt helemaal kapot van Wel goed van rockstar maar daar was ook geen plaats meer voor denk ik in de map Gr
Hey
Heeft iemand al gezien wat er met Ground Zero gebeurd is???
Remco