Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Is het verstandig om een ps3-controller uit elkaar te halen, of is dat ding dan niet meer in elkaar te zetten?

Mijn 2e controller heeft een afwijking. :7 Linker-pookje werkt niet helemaal goed. :puh:

Geplaatst:
Is het verstandig om een ps3-controller uit elkaar te halen, of is dat ding dan niet meer in elkaar te zetten?

Mijn 2e controller heeft een afwijking. :7 Linker-pookje werkt niet helemaal goed. :puh:

Toen ik hem uit elkaar had gehaald en weer in elkaar deed hij het nog gewoon.

Geplaatst:

ze hebben er al "mods" mee gedaan met controllers zo'n ledjes toevoegen en zelfs dan werken die nog dus als ge die opendraait kan het geen kwaad ze

Geplaatst:

Geplaatst:

Ik had een keer mijn PS2 controller uitelkaar gehaald, maar die kon dus ook naar het vuil :7

Ik kreeg de knoppen er niet meer goed in en nu durf ik hem er niet meer te gebruiken met korstluiting :puh:

Geplaatst:

Maar 3 pagina's op 2 dagen tijd? :O

Ik had meer verwacht! :t

Geplaatst:

Ik kan helaas niet bij de meeting van vanmiddag zijn :N

Moeten plannen doorspreken met een aanstaand bruidspaar... Mijn vrouw doet de fotoshoot en ik de video rapportage dus moet hierbij wel aanwezig zijn...

^_^

Geplaatst:

Veel plezier Draak!

Ehm, mn pa's mobiel had dus wel een kabel, dus heb ik ff de foto geupload :puh: :

sl1f2x.jpg

Dit was na 4 dagen, plus 1 krat was gejat :7 We hadden uiteindelijk de laatste dag van alle kratten die we hadden een bierbank gemaakt :7 Daar heb ik nog op geslapen :7

Geplaatst:
Veel plezier Draak!

Ehm, mn pa's mobiel had dus wel een kabel, dus heb ik ff de foto geupload :puh: :

sl1f2x.jpg

Dit was na 4 dagen, plus 1 krat was gejat :7 We hadden uiteindelijk de laatste dag van alle kratten die we hadden een bierbank gemaakt :7 Daar heb ik nog op geslapen :7

Heb je teveel vrije tijd ofzo? :7 XD Maar wel mooi gemaakt. Eigenlijk ook wel knap, want dit maak je niet zomaar.

Geplaatst:
Veel plezier Draak!

Heb je teveel vrije tijd ofzo? :7 XD Maar wel mooi gemaakt. Eigenlijk ook wel knap, want dit maak je niet zomaar.

Dude, ik was op vakantie met vrienden :7

En dit is niks, er waren Brabander die er net 2 dagen zaten en hadden 50 kratten Jupiler opgestapeld, dat was pas echt vet, de stapel was iets van 5\6 meter hoog in piramidevorm :7 Maar die stapel moest weg omdat het ging stormen en ze bang waren dat ze ammel omdonderden :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
Ik kan helaas niet bij de meeting van vanmiddag zijn :N

Moeten plannen doorspreken met een aanstaand bruidspaar... Mijn vrouw doet de fotoshoot en ik de video rapportage dus moet hierbij wel aanwezig zijn...

^_^

Dat is leuk!

Met welk camera neem je op en welk programma edit je?

Geplaatst:
  • Auteur

Thnx voor het filmpje. Ik ga hem nu ff open maken. :puh:

Geplaatst:

Wat?

Geplaatst:
  • Auteur

Wat?

Mijn controller. xD

EDIT: Sjongejonge, wat een k*t controller. xD Dat ik dat ding nog in elkaar heb gekregen is een wonder...

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

jongens weten jullie nog dat ik vorige maand zij dat er een meneer langs zou komen.

die meneer is eindelijk terug van vakantie dus kan hij eindelijk langs komen :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.