Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
beste clanleden van libertykillerZ!

ik ga in samenspraak met kai, een toernooi eventueel organiseren maar dat staat nog totaal niet vast!

ik moet ernog met kai over spreken, maar als dat hier kunnen komen bij LKZ, zou dazt goed zijn, ik zou alleen clanleden willen, als het niet mag zal het op trefpunt komen!

mijn toernooi gaat over: de schommelglitch( die kennen jullie wel he?)

het doel is ontervest raken we doen dit me de auto!

dat is een klein voorsmaakje

ik zou nog 1 medeorganisator zoeken die wil meehelpen met de organisatie, 2 cameramannen of meer, enzo

als dit toernooi zou doorgaan in samenspraak met kai, komt er informatie op het club huis en topic LKZ, of trefpunt!

greetz jordib12

@sugesties zijn altijd welkom!

zeg ook als het een fijn idee is om te doen!

Zoets als een verspring competitie?

Klikt niet slecht. :tu:

Ik wil wel filmen. :Y

ja zoiets, elk om de beurt op de schommel, kijken hoe ver die persoon vliegt dat zou ook gecontroleert worden door mij, en eventueel medeorganisator, en cameramannen! :) maar als kai het ok vindt komt er duidelijk en meer info! :)

Geplaatst:
beste clanleden van libertykillerZ!

ik ga in samenspraak met kai, een toernooi eventueel organiseren maar dat staat nog totaal niet vast!

ik moet ernog met kai over spreken, maar als dat hier kunnen komen bij LKZ, zou dazt goed zijn, ik zou alleen clanleden willen, als het niet mag zal het op trefpunt komen!

mijn toernooi gaat over: de schommelglitch( die kennen jullie wel he?)

het doel is ontervest raken we doen dit me de auto!

dat is een klein voorsmaakje

ik zou nog 1 medeorganisator zoeken die wil meehelpen met de organisatie, 2 cameramannen of meer, enzo

als dit toernooi zou doorgaan in samenspraak met kai, komt er informatie op het club huis en topic LKZ, of trefpunt!

greetz jordib12

@sugesties zijn altijd welkom!

zeg ook als het een fijn idee is om te doen!

Zoets als een verspring competitie?

Klikt niet slecht. :tu:

Ik wil wel filmen. :Y

ja zoiets, elk om de beurt op de schommel, kijken hoe ver die persoon vliegt dat zou ook gecontroleert worden door mij, en eventueel medeorganisator, en cameramannen! :) maar als kai het ok vindt komt er duidelijk en meer info! :)

Misschien kunnen we dan ook best is alles bespreken op MSN met organisator/mede-organisator en de cameramannen. :Y

Geplaatst:

ja dat is goed, maar ik wacht eerst op toestemming van kai! :D:)

Geplaatst:

Geweldig idee :D

Geplaatst:

ik wil wel meedoen als mede of gwn maar hangt weer van datum aff eh :D

Geplaatst:

Ik vind het persoonlijk geen Toernooi materie.

Het idee is opzich wel leuk als invulling van een FM meeting om een beetje te klooien of om gewoon eens af te spreken maar als Toernooi zijnde vind ik het niets.

Waarom zal je vragen.

• Hoe bepaal je wie het verst is... Er is geen afstand meter binnen GTA
  • Je hebt niet alles zelf in de hand. Dit is dus een kwestie van heeeeel veel mazzel hebben want sturen kan je het niet.

Ook met de invulling van camera mensen lijkt het me meer LKZ records projectje of nogmaals een aanklooi ding...

Wel goed dat je actief bent binnen de clan. Hou dit ook vooral vol!!! :tu:

Geplaatst:

ik vondt het gewoon een leuk idee om eens een keer iets volledig anders te doen, dan constant dm, race enzo!

maar langedraak heeft wel gelijk! :)

Geplaatst:
ik vondt het gewoon een leuk idee om eens een keer iets volledig anders te doen, dan constant dm, race enzo!

maar langedraak heeft wel gelijk! :)

Het is ook zeker een leuk idee en een organisator zou het best eens kunnen gaan toepassen...

Dus ga vooral door met dit soort dingen te bedenken :tu:

Het is inderdaad wel erg grappig... Gewoon iedereen met de swingglitch jezelf weg laten schieten en dan gewoon blijven staan waar je neerkomt....

Dan kan je aan de blips zien wie hoever en welke kant op is geschoten :D

Dus het is zeker wel uitvoerbaar :Y

Echter weet ik niet of je dit al met KAI had afgestemd maar ik zou in het vervolg eerst met KAI afspreken of iets een toernooi danwel een meeting kan worden voordat je iets op het forum plaatst....

Geplaatst:
Aight, zoals beloofd hier een IJsselmeer filmpje :puh::

En hier nog een waarin ik het motortje op het achterdek 'even' aanslinger. :7

Ding word nooit gebruikt, en stond alweer maaaaanden stil, viel me nog vies tegen. :schater:

lekker saai!

Geplaatst:
lekker saai!

Jij mag hier niet posten, alleen leden mogen hier posten ;)

Geplaatst:
Aight, zoals beloofd hier een IJsselmeer filmpje :puh::

En hier nog een waarin ik het motortje op het achterdek 'even' aanslinger. :7

Ding word nooit gebruikt, en stond alweer maaaaanden stil, viel me nog vies tegen. :schater:

lekker saai!

Als je het saai vindt moet je ook niet kijken. :7

Geplaatst:

Beste Clan,

Jullie zullen hebben gemerkt dat ik een tijdje minder actief ben geweest. Dit was door technische reden. Mijn PC was namelijk kapot en de PC versterkte het beeld van mijn PS3, anders had ik erg crappy beeld.

Nu heb ik, na lang na te denken iets besloten. Ik wil jullie ten eerste zeggen dat jullie super zijn en dat Kai zich geweldig heeft inzet voor de clan.

Maar dan even ter zake: Ik heb namelijk besloten dat ik jullie ga vertellen dat mijn PC het weer doet. Dus dat zal ik jullie zo vertellen.

Mijn PC doet het weer... :puh:

Alleen wil die Kut XP nog geen netwerkwerkadres verkrijgen waardoor ik geen internet heb :( . Nu dus even via Windows 7 (Ik dacht toch echt dat die licentie 1 augustus was verlopen :puh: )

Dus ik zal in vervolg weer lekker actief zijn :) .

Fijn jullie gekend te hebben, jongens.

En veel plezier nog met de Clan!

Jarno,

Geplaatst:

wa wil je nu eigelijk zeggen?Dat je uit de clan stapt ofzo?

waarom zeg je" fijn jullie GEKENT te hebben?"

Bewerkt: door jardintje12

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.