Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
@sentasi : dat je een gezellige gozer bent voor het forum die niet weet hoe hij moet stoppen met typenXD.

Ahw bedankt man! :D

Ik denk al dat ik weet welke manier jij gebruikt, want er zijn er zo 2 :7

Ohja? :puh:

Ja, kijk... Trouwens, ik vertel het wel gewoon :7

Jij ramt Hem erin... En hard. Naja,

Als IK iemand met saus volblaf, gebruik ik niet HEM, maar iets anders snappie? Dus niet de HIJ-vorm van een man.

Ik jank er gewoon een fles ChinaSaus in, niemand die het verschil merkt eh? :*D

Allebei bruin, stinkt, en smaakt nergens na, die uit de winkel dan...

Geplaatst:
  • Auteur
Ik ben er ook weer :$

Welkom. :Y

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Als IK iemand met saus volblaf, gebruik ik niet HEM, maar iets anders snappie? Dus niet de HIJ-vorm van een man.

Je bent onduidelijk.

Je gebruikt dus de ZIJ-vorm van een man, dus een vrouw met een piemel, ballen en een baard?

Geplaatst:

Je bent onduidelijk.

Je gebruikt dus de ZIJ-vorm van een man, dus een vrouw met een piemel, ballen en een baard?

Jij bent blind. Ik zeg alleen dat ik niet het Hij-deel pak... En heb het nooit over een Sentasi Gehad (2 Geslachtjes, en een baard dus...) Ik zeg dat ik niet mijn mannelijke deel erbij pak, maar een fles. Uit de winkel gekocht, nee niet gejat ben geen chinees ;), en dus de fles gebruik.

Mijn hersenen begrijpen dus niet hoe jij erbij komt dat er een Sentasi in het spel is? Naja...

Ik nok ermee, moet teveel nadenken met jou :7

Geplaatst:

Je bent onduidelijk.

Jij bent blind. Ik zeg alleen dat ik niet het Hij-deel pak... En heb het nooit over een Sentasi Gehad (2 Geslachtjes, en een baard dus...) Ik zeg dat ik niet mijn mannelijke deel erbij pak, maar een fles. Uit de winkel gekocht, nee niet gejat ben geen chinees ;), en dus de fles gebruik.

Mijn hersenen begrijpen dus niet hoe jij erbij komt dat er een Sentasi in het spel is? Naja...

Ik nok ermee, moet teveel nadenken met jou :7

Moet je maar niet zo onduidelijk zijn. :7

Geplaatst:

Lul het was duidelijk genoeg :puh:

Geplaatst:

Kutje bef man, ik heb niet jouw intelectueel, dat van een bierkrat stapelende, werkeloze, batsbeer rijdende jongere. :7

Toon daar een beetje begrip voor. :-(

Geplaatst:

Kutje bef man, ik heb niet jouw intelectueel, dat van een bierkrat stapelende, werkeloze, batsbeer rijdende jongere. :7

Toon daar een beetje begrip voor. :-(

Tja 'tis niet voor iedereen weggelegd offcourse...

:7

Maar ik gaat er vandoor maaris denk. Kmoet morgen vroeg mijn werklozewerkje weer doen eh :*D

Geplaatst:

Ik lees 't net over Haakon.. Ik wil een voorstel voor hem doen: Een proeftijd waarin hij veel meetings moet bijwonen en moet aantonen dat hij ECHT een toevoeging aan de clan is. Geen zielige proeftijd van 2 weken, want daar haal je niks uit in clans als deze. Gewoon simpel een maand of 3. Één foutje en hij vliegt eruit en hij komt er nooit meer in?

Geplaatst:
  • Auteur
Ik lees 't net over Haakon.. Ik wil een voorstel voor hem doen: Een proeftijd waarin hij veel meetings moet bijwonen en moet aantonen dat hij ECHT een toevoeging aan de clan is. Geen zielige proeftijd van 2 weken, want daar haal je niks uit in clans als deze. Gewoon simpel een maand of 3. Één foutje en hij vliegt eruit en hij komt er nooit meer in?

Er is al iets afgesproken tussen Haakon en mij. Dus voorstellen zijn niet meer nodig. Zoals al eerder aangegeven is het een onbepaalde proefperiode voor aantal weken of maand(en) waar wij bepalen wanneer deze over is. Alle voorwaarden en regels zijn inmiddels al via PM verstuurt waar hij akkoord aan heeft gegeven.

Geplaatst:
  • Auteur

Leeft die nog? :sigaar:

Geplaatst:

Ja man, we gingen uit ons dak daar :schater:

We zouden even, met 2 andere collega's uit eten gaan en een biertje drinken, komen we midden in een feestweek terecht vanwege de Vuelta. (ronde van Spanje)

Allemaal artiesten daaro, wij dansen en uit ons dag gaan, veel bier drinken enzo, was super. :schater:

Iedereen gaf daar elkaar ook ineens de boks weet je wel, dus wij op een gegeven moment ook natuurlijk.

Komt er een marrokaan in een dikke BMW met veel geweld aan gereden, wij kijken, stond zn raampje open, stiert mn collega erop af, en geeft die vent een boks. :7

En zo deden we dat even bij iedereen. :schater:

Kan er jammer genoeg geen andere filmpjes van vinden, ik weet ook al die artiesten niet van naam. :7

Was ook nog een dikke vrouw met nederlands talige liedjes, die was geweldig :schater:

Geplaatst:
  • Auteur

Dat die gozer dat na al die jaren nog uit ze muil krijgt. :puh: Irritant nummer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.