Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Heb mijn HD Scherm! Full HD op 24 inches. zowel PS3 als PC. Alleen is dit een iets ander model dan ik wad verwacht. Zo zit hier geen HDMI op. Nu heb ik een HDMI kabel voor niks gekocht. Als het niet te duur is en de winkel heeft hem, ruil ik deze toch in voor het duurdere model (met OA HDMI) Maar ik ben ook al blij met mn 24'' full HD samsung 2494 (de goedkopere 2494)

en ik maar spelen op een beeldbuis van 25 jaar oud :7

Geplaatst:
Wat vinden jullie van deze game?

Zonet toevallig een trailer gedownload uit de store (andere dan het youtube filmpje), en ik moet zeggen, dit lijkt me een verdomd mooie game met zeer goede graphics.

Op deze game wacht ik al een half jaar :eten:

Geplaatst:
  • Auteur
Het is ook niet de bedoeling om iemand uit te nodigen die niet in de clan zit. Ookal staat iemand in het recruit, dan mag je hem niet uitnodigen. En dat geldt ook voor oud-leden zoals Robin. Hij zit niet in de clan dus invite hem ook niet. Hopelijk is dit nu duidelijk. En trouwens, de nieuwe recruit voldoet niet aan de eisen...

Mag ik ook weten waarom hij er niet aan voldoet? :o

- minimaal 50 posts

- minimaal 1 maand op het forum

zie voor de volledige toelatingseisen het recruitement-beginpost.

Geplaatst:

wanneer komt ie uit?

Bewerkt: door Tomeken

Geplaatst:
wanneer komt ie uit?

Begin 2010 zeggen ze.

Geplaatst:

Zonet toevallig een trailer gedownload uit de store (andere dan het youtube filmpje), en ik moet zeggen, dit lijkt me een verdomd mooie game met zeer goede graphics.

Ziet er inderdaad fantastisch uit! :)

Maar op gameplay beelden moest je alleen toetsen op een bepaald moment in drukken, maar veel weet ik niet over deze game. :7

Btw voor Dieko!! :D

dieko.png

Geplaatst:

Mooie game..

Wacht hier ook al een tijdje op.

Je hebt het gevoel dat jij het spel in de hand hebt.. het is als het ware een film.

Je beïnvloed met iedere handeling of keuze de verhaallijn ;)

PS: Iemand chillen in Free Mode?

Geplaatst:
  • Auteur

Heay Rain is hetzelfde als Fahrenheit. Die game had ik vroeger op de PS2. Sterke verhaallijn waar het vaak alleen knoppen drukken is op de juiste momenten en dingen onderzoeken. Ik vondt vroeger een leuk spel omdat je elke keer een andere verhaallijn kreeg na de beslissingen. Dus Heavy Rain is een echte aanrader. Alleen je moet ervan houden.

Geplaatst:

Als het alleen maar knoppen indrukken en dingen onderzoeken is, is het niet echt mijn genre.

Maarja misschien dat het toch nog wel iets leuk wordt...

Geplaatst:

Op deze game zit ik te wachten! :Y

Ga binnenkort deel 1 ook waarschijnlijk kopen. :Y

Oeps ik had gedacht tegen de tijd ik klaar was dat haakon al iets zou gepost hebben. :$

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
Op deze game zit ik te wachten! :Y

Ga binnenkort deel 1 ook waarschijnlijk kopen. :Y

Oeps ik had gedacht tegen de tijd ik klaar was dat haakon al iets zou gepost hebben. :$

I'm sorry :$

Ik wacht op deze game:

Geplaatst:
Heay Rain is hetzelfde als Fahrenheit. Die game had ik vroeger op de PS2. Sterke verhaallijn waar het vaak alleen knoppen drukken is op de juiste momenten en dingen onderzoeken. Ik vondt vroeger een leuk spel omdat je elke keer een andere verhaallijn kreeg na de beslissingen. Dus Heavy Rain is een echte aanrader. Alleen je moet ervan houden.

Heavy rain is ook van de zelfde developer :puh: .

Geplaatst:
  • Auteur

Heavy rain is ook van de zelfde developer :puh: .

Ja, daarom noem ik hem ook. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.