Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Aangezien Haakon er weer over begon; Wie van jullie heeft er serieus zin in een 'real life meeting'?

Als er nog genoeg animo voor is, wil ik over een tijdje wel weer is kijken of ik wat kan organiseren.

Ik niet, het kan nog wel eens vies tegenvallen. De mensen van LKZ ken je niet in real-life. en veel mensen gedragen zich in real-life heel anders dan online. Daarnaast heb ik geen zin om helemaal naar de randstad te reizen (ik woon in drenthe).

Ik ben bang dat zo'n soort meeting de hele sfeer van LKZ kan verpesten.

Daar ben ik het ook mee eens. :Y

@hierboven aan de hoeveelste zit ik? :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:

Huh :puh:

End Of The Riot 3178

Sentasi 2475

Kai-ShockWave 2246

Dieko 1676

Nick_Kerkwijk 1281

-Haakon- 1223

gta master 1 932

jordib12 562

Platypus 553

Wienish 520

Hayte 464

wupie 412

LangeDraak 368

Thesoldier 285

Brandonbb10 236

Rullez 202

gta-san-andreas-lover1000 197

gemertenaar 182

Hanneswasco 179

arjan123nl 171

Robin B 155

HoutwormNL 149

FireFighter 146

Tomeken 140

Barcelonagek 130

Kenny-Petrovic 102

GekkieJ01 93

MartyCeha

Geplaatst:

Na het stuk gaan van me oude vertrouwde Samsung tv 2 maanden geleden werd het wel weer is tijd voor een nieuwe. Dus ik vanmiddag naar de Makro om een nieuwe TV te kopen en heb een mooi Philips 94CM Full HD gekocht. :):bier:

Geplaatst:
  • Auteur

Sven: 3510

Nick: 1375

Check je profiel. :puh: Zie links:

Actiefst in: LibertyKillerZ (**** berichten)

Geplaatst:

Sven: 3510

Nick: 1375

Check je profiel. :puh: Zie links:

Actiefst in: LibertyKillerZ (**** berichten)

Heb ik maar een voorsprong van 500 posts? :t

:7

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb SA-MP op me mac kunnen krijgen. Nou nog een goed werkende San Andreas versie. :cab:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Ik heb SA-MP op me mac kunnen krijgen. Nou nog een goed werkende San Andreas versie. :cab:

Kai kom op msn, ik heb wel een goede torrent. :)

Geplaatst:
  • Auteur

Thanx, maar ik ben er al een aan het "kopen".

Ik heb nu de mac-versie van SA alleen die kan ik niet patchen naar v1.0 voor sa-mp dus ik wordt steeds naar singleplayer gestuurd. Dus daarom zoek ik de Windows-versie, en dan kijken of het werkt. Moet werken zeggen ze, ben al blij dat ik in SAMP kom. :7

Geplaatst:

Thanx, maar ik ben er al een aan het "kopen".

Ik heb nu de mac-versie van SA alleen die kan ik niet patchen naar v1.0 voor sa-mp dus ik wordt steeds naar singleplayer gestuurd. Dus daarom zoek ik de Windows-versie, en dan kijken of het werkt. Moet werken zeggen ze, ben al blij dat ik in SAMP kom. :7

Als je eenmaal online kan geef een gilletje, ik weet nog wel een leuke server. :)

Geplaatst:

Aangezien Haakon er weer over begon; Wie van jullie heeft er serieus zin in een 'real life meeting'?

Als er nog genoeg animo voor is, wil ik over een tijdje wel weer is kijken of ik wat kan organiseren.

Ik heb wel zin.. :7

Bewerkt: door FireFighter

Geplaatst:
  • Auteur

En toen net was je nog bang dat je misschien van achteren zou worden genomen. :7

Geplaatst:

En toen net was je nog bang dat je misschien van achteren zou worden genomen. :7

Kleine jongetjes weten nog niet wat ze willen. :7

Geplaatst:

Je kan ook op ons babysitten. :7

Geplaatst:

Ik ben geen babysitter. :t

En jij komt dan toch niet omdat je in België woont. :7

Geplaatst:

Ik ben geen babysitter. :t

En jij komt dan toch niet omdat je in België woont. :7

Ik heb toch nooit gezegt dat ik kom? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.