Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Prestige level 1 ! met gewoon level 11 :) .

@ Nick

Die laatste van de laatste is gewoon noobtube skill, dan weten ze hoe ze moeten schieten dat hij daar precies uitkomt. Ik vind de noobtube maar zielig,toch Kai?

Mwah, je moet t kunnen. Op COD5 lukt het me soms om te quickscoopen, maar niet altijd.

Geplaatst:

Prestige level 1 ! met gewoon level 11 :) .

@ Nick

Die laatste van de laatste is gewoon noobtube skill, dan weten ze hoe ze moeten schieten dat hij daar precies uitkomt. Ik vind de noobtube maar zielig,toch Kai?

Mwah, je moet t kunnen. Op COD5 lukt het me soms om te quickscoopen, maar niet altijd.

Irri noobtuber :puh:

Geplaatst:

VANDAAG heeft een chick voor mij gestript op die chatroulette! Ze heeft haar MSN gegeven en wilt morgen weer YEAAHHHHHH

Geplaatst:
  • Auteur

Grenade launchers zijn awesome. :puh: Zeker op van die rotplekjes zoals bij Afghan. Dan zitten er 3 in die bunker, 1 grenade launcher en je hebt tripple kill, handig ding. :puh: Bij Wasteleand is hij ook handig in die grot.

Geplaatst:

Grenade launchers zijn awesome. :puh: Zeker op van die rotplekjes zoals bij Afghan. Dan zitten er 3 in die bunker, 1 grenade launcher en je hebt tripple kill, handig ding. :puh: Bij Wasteleand is hij ook handig in die grot.

Das dus zielig, het is veel te makkelijk en vreselijk irritand. Vooral sneu als je het in S&D gebruikt.. Is iets voor mensen die niet kunnen gamen.

Geplaatst:

Beweer je nu dat kai niet kan gamen?confused2.gif

Geplaatst:
  • Auteur

In S&D kan ik het niet eens gebruiken want voor stealth wil ik minimaal Heartbeat en Silencer of is dat ook al noob? :7 Tegenwoordig zit iedereen te zeiken dat alles noob is: guns, shotguns, perks, killstreaks, grenade launchers e.d. Nee, iedereen moet marathon, stopping power en commando met een UMP en een shotgun, dan hoor je erbij. En vooral niet 1 sec achter een muur zitten om je wapen te reloaden want dan zit je al te campen.

Laat iedereen gewoon doen wat ze willen, als we zo beginnen dan zijn Riot Shields ook noob omdat je dan niet in de aanval durft.

Geplaatst:

Iedereen speelt toch lekker zoals ie zelf wil :tu:

En de grenade launchers zijn juist keicool als je even in de verte een vijand ziet, paf boem gedaan :sigaar:. En met een grenade launcher mikken is geene kak hoor, dus laat die opmerking van mensen die niet kunnen gamen maar weg hoor :7

Zonet de AK vrijgespeeld, deze is echt vette shit man :eten::eten:

Geplaatst:

Tegenwoordig is een Heartbeat Censor ook al voor noobs. :7

Geplaatst:
  • Auteur

Hé, er is vandaag een Jordi én een Sven jarig. :7

Geplaatst:

Ah een jordi en een sven, ik dacht onze jordi en sven ik ging ze al bijna een felicitatie sturen :7

Geplaatst:

HAAI iedereen ik ben nieuw hier! :D

Geplaatst:

HAAI iedereen ik ben nieuw hier! :D

Welkom! :D

:bier:

Geplaatst:

Lol! :7

Ik en jordi zijn ook jarig op dezelfde dag. :7

Geplaatst:

Gefeliciteerd mannen! 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.