Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Heb net ook weer Photoshop weer geinstalleerd en ben weer sinds ongeveer een half jaar weer lelijke koppen beter proberen te maken. Nu CS3 IPV CS2 BTW .

Geplaatst:

Hehehe, net ff een custom voorvering gekocht en eronder gezet voor Batsbeer. Een softvering omdat we nu gaan wheelien. :puh:

Die vering is echt zo super vet hee.. :7 Je klapt neer en hij veert zo ver door das echt niet normaal meer.. :7

Geplaatst:

En ik heb mij bijna laten afzetten vandaag. :7

Ik ging naar de winkel voor Uncharted 2, die kost daar €75 en dat vond ik echt erover. :7

Daarom ging ik is een paar winkels verder kijken en daar kostte die maar €62,50. :7

Maar hij is echt nice! ^_^

@Nick: De graphics van APB zijn echt niet beter dan die van Saints Row 2. :7

Geplaatst:

Ik ging naar de winkel voor Uncharted 2, die kost daar €75 en dat vond ik echt erover. :7

Daarom ging ik is een paar winkels verder kijken en daar kostte die maar €62,50. :7

:schater:KLIK :schater:

Daar kijk ik altijd voordat ik het in de winkel koop :clown:

Geplaatst:
  • Auteur

:schater:KLIK :schater:

Daar kijk ik altijd voordat ik het in de winkel koop :clown:

Waarom zou je hem in het buitenland kopen als hij zelfs in een Nederlandse webwinkel 41 euro kost? :7

Geplaatst:

Koop je games gewoon ergens in de buurt :7 .

Als er dan iets niet gaat ken je er mee terug gaan, heb ik ooit eens voorgehad toen SA uitkwam, men vader had men ps2 laten vallen en de disk zat vol krassen :7. Ik heb hem toen terug gegeven en meteen een nieuwe gekregen omdat ik zogezegd niet wist hoe het kwam :D

En kost een game er €10 meer, ja dan is dat maar zo he

Geplaatst:

Hoi iedereen!!!!! :puh:

Geplaatst:

Hoi iedereen!!!!! :puh:

Hoi!

Wat vinden jullie van m'n nieuwe sig? (Rate eventueel in m'n topic) Het is m'n eerste sig sinds ongeveer een half jaar :) .

Geplaatst:

Apple heeft ook weer iets nieuw. :7

De Ipad...

Dat ding ziet er vet lomp uit, je moet al een koffertje hebben om hem in te steken. :7

Geplaatst:
  • Auteur

De Ipad...

Dat ding ziet er vet lomp uit, je moet al een koffertje hebben om hem in te steken. :7

Sjonge, en voor een laptop heb je dat zeker niet nodig dan? :7

Geplaatst:

De Ipad...

Ik weet het. Het is een tablet: een groot touchscreen met wat crappy hardware en een PC OS . Nu heeft Apple er ook één die er niet uit ziet en te beschrijven valt alsof ze bij het ontwerpen van de geupgrade iphone fouten in de afmetingen hadden gemaakt. Hij ziet er dus niet uit, nergens handig voor, EPIC FAIL! Ben nog nooit fan geweest van tablets :) .

Geplaatst:

De Ipad...

Sjonge, en voor een laptop heb je dat zeker niet nodig dan? :7

Euh, nee wie steekt zen laptop nu in een koffer :zz:

Geplaatst:

Grand Theft Auto IV: Episodes of Liberty City komt naar PS3 en PC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dans: :dans: :dans: :dans:

BRON

Geplaatst:

Grand Theft Auto IV: Episodes of Liberty City komt naar PS3 en PC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dans: :dans: :dans: :dans:

BRON

Duuude, dit was wel het laatste dat ik zou verwachten. Als dit waar is ben ik best wel blij. :puh:

Ik was eigenlijk een beetje pessimistisch. :puh: 50 Miljoen dollar is best veel om te zorgen dat die game alleen bij xkonthoofddoos blijft.

Dit kan nieuw leven in de clan blazen op GTa gebied denk ik. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.