Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Allemaal gays hiero

We moeten ons toch voorbereiden op Gay Tony he :puh:

Jij snapt het :tu:

Geplaatst:

ICH BIN DIEKO UND ICH VERVEEL

Geplaatst:

Allemaal gays hiero

We moeten ons toch voorbereiden op Gay Tony he :puh:

Jij snapt het :tu:

Ik snap alles. 0_0

Ik ben de meester van het snappen. :sigaar:

Geplaatst:

Alles goed met jullie?

Geplaatst:

Ik zal kijken of ik de kwaliteit nog een beetje kan upscalen voordat EFLC uitkomt :D

Trouwens Kai, zou je deze video onder een Playlist van mij op het LKZ channel onder kunnen brengen?

Geplaatst:

Zonder mij hulp had Haakon die mooie kwaliteit niet gekregen.

Geplaatst:

Ik zal jullie dalijk wel uitleggen hoe ik aan die kwaliteit met mn dazzle kom ^_^

Geplaatst:

Ik zal jullie dalijk wel uitleggen hoe ik aan die kwaliteit met mn dazzle kom ^_^

:7

Dieko heeft het toch verteld.. :7

Zo, PSP verkocht. :) Eindelijk, de vorige koper was weer een engelse die een vertaalmachine gebruikte en weer met het lulverhaal kwam dat het voor zn neefje in zuid afrika was. Waar ik er al zo'n 100 van heb gehad van telkens andere email-adressen. :7 Nu is ie eindelijk weg.

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:

Zo, PSP verkocht. :) Eindelijk, de vorige koper was weer een engelse die een vertaalmachine gebruikte en weer met het lulverhaal kwam dat het voor zn neefje in zuid afrika was. Waar ik er al zo'n 100 van heb gehad van telkens andere email-adressen. :7 Nu is ie eindelijk weg.

Die engelsen... :7

Geplaatst:

Het kunnen ook negers zijn geweest. :7

Geplaatst:

Negers met rode truien. :schater:

Geplaatst:

Negers met rode truien. :schater:

:puh:

Kuthee, ik moet er nog hard aan werken om mn diploma te halen dit jaar. :7 Anders heb ik 5 jaar van mn leven verneukt op school XD

Geplaatst:

Haakon je hebt mij en S_enna opgenomen :7

Ik was oranje en S_enna groen.

Was wel grappig infernus lol :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.