Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Vraag van iemand:

Wie heeft hier MW2 én BF2?

Geplaatst:

Ik ga op die Real Meeting echt een kuisheidsgordel dragen

Niet nodig, jouw slurfje heb ik geen intresse in. :schater:

Als Jarno komt, is het het overwegen waard. :puh:

Waarom disrespect jij mij altijd :'[

Geplaatst:

Ik ga op die Real Meeting echt een kuisheidsgordel dragen

Niet nodig, jouw slurfje heb ik geen intresse in. :schater:

Als Jarno komt, is het het overwegen waard. :puh:

Waarom disrespect jij mij altijd :'[

Ik heb gewoon geen intresse in jouw wormvormig aanhangsel, dat betekent niet dat ik je disrespect niggah. :puh:

Geplaatst:

Kom er net achter dat er een lampje van m'n Maglite 4d is doorgebrand :( . Is duur. :( . Gelukkig krijg je er een reserve lampje bij :) . Als die ook kapot gaat koop ik een LED upgrade van €32,- :) .

Geplaatst:

Vraag van iemand:

Wie heeft hier MW2 én BF2?

Ik heb Mw2 en BF1, maar ik denk niet dat je de 1 met de 2 kan vergelijken. :puh:

Geplaatst:

Ik heb mw2, bf2 komt eraan. Hoezo?

Geplaatst:

Ik ben eigenlijk benieuwd naar wat Sony wou laten veranderen aan TBOGT. :puh:

Geplaatst:

Ga je straks nog beleven dat ze alle leuke features eruit slopen. :7

Zoals skydiven en comazuipen. :7

Of miss stoppen ze er Sony parachutes in. :7

Krijg je zo'n zwarte parachutes met Sony erop. :7

Geplaatst:

Ga je straks nog beleven dat ze alle leuke features eruit slopen. :7

Zoals skydiven en comazuipen. :7

Of miss stoppen ze er Sony parachutes in. :7

Krijg je zo'n zwarte parachutes met Sony erop. :7

Of een PS3 waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen waar een PS3 inzit waar je EfLC op kan spelen :) .

Geplaatst:

you are a son of a biatch gtamaster1 :sigaar:

@ sven: wat gaan ze aan de eflc doen?

Geplaatst:

you are a son of a biatch gtamaster1 :sigaar:

@ sven: wat gaan ze aan de eflc doen?

EFLC is uitgesteld om dat Sony wat dingetjes wou laten wijzigen.

Geen idee wat. :N

Geplaatst:

Wat! Uitgesteld :-(

Geplaatst:

Wat! Uitgesteld :-(

1237560605566730593pitr_LEGO_smiley_--_shocked.svg.med.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.