Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

ok

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zou nu op Reactie toevoegen klikken. :7

OK

Ok :7

Hee, waar is sven??!?!?! :7

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

crap. :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:

Ik was eerste (a)

Dat betekent dat ik nu een biertje van Kai krijg (ik ben 16 :puh:)

Geplaatst:
  • Auteur

Er zijn 3 winnaars: :7

Geplaatst op 25 maart 2010 - 18:33 #23986 Dit lid is online -Haakon-

Geplaatst op 25 maart 2010 - 18:33 #23987 Dit lid is online Dieko

Geplaatst op 25 maart 2010 - 18:33 #23988 Dit lid is online Kai-ShockWave

Geplaatst:

Ik was eerste (a)

Dat betekent dat ik nu een biertje van Kai krijg (ik ben 16 :puh:)

Koop zelf negervrek. :puh:

Geplaatst:

Nee... want 23986 stond bovenaan pagina 1600, dus ik krijg nu een krat bier ;)

Geplaatst:
  • Auteur

Doh, ik heb het over de tijd.. :7 Volgens mij heb jij al genoeg bier op. :7

Geplaatst:

Doh, ik heb het over de tijd.. :7 Volgens mij heb jij al genoeg bier op. :7

Haakon, je zou ook eens moeten minderen, ik drink voortaan ook alleen nog in het weekend.

Geplaatst:

Heb vanmiddag 2x €20 PSn card gehaald en heb nu GTA Chinatown wars op de psp op de memorystick. Laad veel sneller en veel minder gepruts en lawaai door de UMD. Super. Heb ook de Mini Fieldrunner gekocht, van de €5,- die ik nog over had. Nog niet gecheckt, maar het schijnt een goede Tower defent game te zijn en heb hem dus maar gedaan. Wijs mens ben ik hè? :D

Geplaatst:

Met die koopjes zeker!puh2.gif Toen ik namelijk een keer zo'n kaart had gekocht had ik hem eigenlijk verspild...

Geplaatst:

Met die koopjes zeker!puh2.gif Toen ik namelijk een keer zo'n kaart had gekocht had ik hem eigenlijk verspild...

Heb wel eens vaker wat uit de store gekocht met mn pa's creditcard. Had alleen nu geen zin om weer te zeuren bij m'n pa en dat mn ouders weer gaan zeuren dat ik niet te veel aan games moet uitgeven :puh:. Wat ik niet eens zo heel veel doe, alleen nu even, aangezien ik nu 40 euro heb uitgegeven en 16 april ik ook weer een pareltje van een game aan mijn collectie toevoeg ;) . Als je een bedrag voor de store hebt moet je gewoon zorgvuldig kijken welke games en DLC je koopt, net als in een gewone (game)winkel trouwens. Ik let tenminste wel altijd goed op voor ik iets koop.

Geplaatst:

Heb wel eens vaker wat uit de store gekocht met mn pa's creditcard. Had alleen nu geen zin om weer te zeuren bij m'n pa en dat mn ouders weer gaan zeuren dat ik niet te veel aan games moet uitgeven :puh:. Wat ik niet eens zo heel veel doe, alleen nu even, aangezien ik nu 40 euro heb uitgegeven en 16 april ik ook weer een pareltje van een game aan mijn collectie toevoeg ;) . Als je een bedrag voor de store hebt moet je gewoon zorgvuldig kijken welke games en DLC je koopt, net als in een gewone (game)winkel trouwens. Ik let tenminste wel altijd goed op voor ik iets koop.

Ik ook eigenlijk... Ik werd eerst weleens op school Dagobert Duck genoemd.schater.gif Ik probeer altijd een beetje zuinig te zijn.blij.gif

PS: dat kan ik nu trouwens wel gebruiken... (zuinigheid) Want ik heb namelijk nog maar weinig geld...emo.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Ik ook eigenlijk... Ik werd eerst weleens op school Dagobert Duck genoemd.schater.gif Ik probeer altijd een beetje zuinig te zijn.blij.gif

PS: dat kan ik nu trouwens wel gebruiken... (zuinigheid) Want ik heb namelijk nog maar weinig geld...emo.gif

Gewoon minder kernafval van de MCdonalds eten :puh:

Geplaatst:

Gewoon minder kernafval van de MCdonalds eten :puh:

schater.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.