Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 589.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ah, das het echte werk. :puh: Na m'n genaaide Corsa kocht ik een... Malossi dacht ik, 50cc, vlinderpoorten en nog meer technisch geblaat. Ding blies harder dan die 70 Corsa. :7 Doppler cilindertjes heb ik geen ervaring mee, dat moest nog doorkomen in mijn scootertiijdperk. :7 Had er wel een uitlaatje van, beste die ik ooit gehad heb. :puh:

Snelle 50cc is beter dan gewone 70cc. :puh: Welke uitlaat heb je dan? Ik heb gewoon een uitlaat die voor 50cctjes is en niet meer dan 12000 toeren loopt en niet echt supersnel is. Kan er wel 115 mee maar dan moet ik wat anders vertanden. Nu liep ie in zn goede tijd 108 zoiets met redelijke trekkracht. Dalijk een 70 laagtoerig erop en dan lekker wheely tot in zn 3e versnelling :puh:

Geplaatst:

Ik had dit pijpie, zowel onder de Corsa als de Malossi. Geen overdreven tyfusgeluid en een mooie brede powerband. Was de beste die ik ooit gehad had. :puh:

Ging met die Malossi op z'n top rond de 100, met een redelijke trekkracht.

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

Ik snap echt niets van wat jullie zeggen. :7

Geplaatst:

Ik had dit pijpie, zowel onder de Corsa als de Malossi. Geen overdreven tyfusgeluid en een mooie brede powerband. Was de beste die ik ooit gehad had. :puh:

Ging met die Malossi op z'n top rond de 100, met een redelijke trekkracht.

Eigenlijk best raar. Met Batsbeer I ging ik met alles origineel (Behalve groot tandwiel voor en 19mm carb) ook over de 100. En dat ding trok harder dan die van iedereen die ik kende met redelijke originele setup. :puh:

Alleen kut dat je met wheely's overtoeren krijgt. :puh: Heb liever dat ie er maar 11000 draait ipv 14000 :puh:.

Geplaatst:

Hehe, tis het een of het ander. :7 Liep met m'n scooter ook lang te kutten voordat ik de juiste rollen gevonden had. :7

Heb btw ook tijd lang met een Gianelli gereden, weet bij god niet meer welke, maar deed het volgens mij ook wel lekker, wat ik er nog van weet. :7 Vond er nog een foto'tje van.

dsc00139rt.jpg

Geplaatst:

Hehe, tis het een of het ander. :7 Liep met m'n scooter ook lang te kutten voordat ik de juiste rollen gevonden had. :7

Heb btw ook tijd lang met een Gianelli gereden, weet bij god niet meer welke, maar deed het volgens mij ook wel lekker, wat ik er nog van weet. :7 Vond er nog een foto'tje van.

dsc00139rt.jpg

Gianelli is ook goeie troep :puh: Maat van mij heeft een 80cc Malossi en een Gianelli uitlaat (Streetfight 2 ofzo) maar dat ding trekt hem op het achterwiel zodra ja gas opentrekt en gaat dik over de 140. Dat zijn pas brommers. :puh:

Is BTW een extra chroom gianelli? Die van jou?

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:

Dat gaat mij nt iets te ver, 1e keer dat ik hem wat ingereden had, trok ik het gas is open, en klap bijna achterover. :7 Was me iets te veel van het goede.. :7

Geen idee, zoals je op foto kan zien is het alweer 3 jaar geleden. :7 Zegt me allemaal niet superveel meer. :7

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

Dat gaat mij nt iets te ver, 1e keer dat ik hem wat ingereden had, trok ik het gas is open, en klap bijna achterover. :7 Was me iets te veel van het goede.. :7

Geen idee, zoals je op foto kan zien is het alweer 3 jaar geleden. :7 Zegt me allemaal niet superveel meer. :7

Mooi man. :puh: Toen ik daarna weer op mn eigen 50cc troep stapte leek ik stil te staan. :puh:

Het liefste zou ikook gewoon 140 gaan zoiets, maar dat kost mij te veel geld want alles moet vernieuwd worden. :(

Naja 120 is ook redelijk snel voor brommertje :puh:

Geplaatst:

Wacht maar tot je je rijbewijs heb.. :7

Haha ja het is heel anders, khad gister met een golf 1.9 naar huis gereden. :puh: Je zit zo over de 100, das nogal snel als je brompony gewend bent. :puh:

Oh,Daarom zijn er altijd van die traagrijders op de wegen, omdat ze altijd trage brommers gereden hebben. :7

Geplaatst:

Daar erger ik me altijd aan, aan die traagrijders.. :7 Rij je lekker 160, schiet er een naar links, om met 121 iemand in te halen, en dan vervolgens maar op de linkerbaan blijven plakken.. :7

Geplaatst:

Daar erger ik me altijd aan, aan die traagrijders.. :7 Rij je lekker 160, schiet er een naar links, om met 121 iemand in te halen, en dan vervolgens maar op de linkerbaan blijven plakken.. :7

Doorrijden verdomme, met batsbeer haal ik altijd van die natnekken in die 60 rijden op autowegen. :N Ik rij dan ook nooit over fietspaden want daar fietsen fietsers en dat is levensgevaarlijk. :puh:

Geplaatst:

Jij bent sowieso gevaarlijk op de weg. :7

Zigzaggen door verkeer gevaarlijk?

Maar ik ben niet zo als die nichterige scooter rijders die altijd inhalen waar ze maar kunnen. Ook in bochten bijvoorbeeld. Ik heb al een stuk of 3 keer gezien dat een scooter in een bocht inhaalde en zohard uit meost wijken dat ie op zn bek ging. :7 Zo grappig he :7

Ik laat me ook altijd inhalen door scooters, en als ze er net voorbij zijn flink veel gas geven en er dan weer voorbij knallen. :puh: Mooie hobby he. :puh:

Geplaatst:

Hehe :puh: Doe ik als er 2 petmannen in een ouwe Golf naast me staan die zo'n suf Clio'tje wel even zullen pakken.. :7

Weten hun veel dat ik een 2 liter turbo onder de kap heb. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.