Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
:7, ok dan.
Geplaatst:

pggggg........pppggg....hallo??.....pgggggg.... Jarno vanuit Zuid-Frankrijk hier... pggggg mooi weer hier, de internetverbinding die nu gebruik is erg traag en onstabiel. Dat in combi met een trage PSP-1000 is geen feest... hoe is het daar??

jullie schatje Jarno,

En dan doe je nog zoveel moeite door pggggggggggg te schrijven?

Dat komt door de slechte verbinding, Duuuuh :t

Somebody gets me!

Jongens, niet emotioneel worden van geluk, maar ik ben terug! :7

Geplaatst:

Wb! En, hoe was het?

Geplaatst:

MW2 Resurgence Map Pack gewonnen, dus dat wordt de komende tijd weer me skills opzoeken in MW2. :7

Aait Kai kom samen dan als ik weer thuis ben de 5de augustus ga ik je ff inmaken:P

Geplaatst:

Wb! En, hoe was het?

Eerste week was kut, we stonden op een camping met 0,0 Nederlanders van mijn leeftijd. daarna een andere camping opgezocht, wat lastig is in he hoofdseizoen tegenwoordig als je op de bonnefooi bent. Uiteindelijk toch een leuke camping gevonden en daar nog 11 dagen gebleven. Was uiteindelijk dus wel een leuke vakantie. Maar ik ben te lui om het uitgebreider te typen hoor... :7 Moet mijn zwarte, glanzende schatje ook nog een maand achterstand aan aandacht geven :7 .

Geplaatst:

Wel mooie maps. :puh: Carnaval is echt mooi én groot. Ik had het niet zo groot verwacht. Echt een doolhof daar. :7 Trailerpark is echt kut. In elke trailer zit wel iemand te campen, onoverzichtelijk. :7 En de rest is wel nice. :puh: Maar om daar nou 15 euro voor te betalen, nee. :7

Is er ook niet zo'n heel grote map? :puh:

Geplaatst:

Speelt er hier iemand eigenlijk nog CoD 5?

Welke is dat eigenlijk. Die modern dinges of een andere?

Geplaatst:
  • Auteur

Wel mooie maps. :puh: Carnaval is echt mooi én groot. Ik had het niet zo groot verwacht. Echt een doolhof daar. :7 Trailerpark is echt kut. In elke trailer zit wel iemand te campen, onoverzichtelijk. :7 En de rest is wel nice. :puh: Maar om daar nou 15 euro voor te betalen, nee. :7

Ja, Fuel. :puh: Mix tussen Afghan en dat hele kleine mapje (qua sfeer) waarvan ik de naam even niet weet.:7

Aait Kai kom samen dan als ik weer thuis ben de 5de augustus ga ik je ff inmaken:P

Ja, is goed. :puh: heb je ook die pack?

Geplaatst:

Ja, Fuel. :puh: Mix tussen Afghan en dat hele kleine mapje (qua sfeer) waarvan ik de naam even niet weet.:7

Rust ;)

Btw Ik ga vandaag op vakantie dus zal een weekje niet actief zijn

Geplaatst:
  • Auteur

Ojah Rust. He gta-top, zie LibertyGamerZ topic, misschien wil je meedoen na je vakantie. :puh:

Geplaatst:

Ik heb geen LBP of komt het met de zondag suprise ?

Geplaatst:
  • Auteur

Onee, het was stand-1 lol. :7

Geplaatst:

Ik ga naar het land van de Belgen vandaag.

Geplaatst:

Ik nar het land va een uurtje rijden :7

Geplaatst:

@dieko leuk dan ga je zeker ook naar baarle of niet? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.