Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Wat een moeilijkheid is een pakketje ontvangen van FRS toch... :S

Geplaatst:

Tja... Misschien had ik dit beter kunnen zeggen voor dat ik ging zeuren bij jullie hoe selektvracht in elkaar zit: "Ik krijg vanmiddag Mafia II Special Edition binnen! ^_^ Lekker puh!"

Of iets anders?

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
Over HME

Home Multimedia Entertainment is hét publieksevenement op het gebied van multimedia, consumenten- elektronica en games. Op dit 3-daagse evenement, met een totale beursoppervlakte van 30.000 m2, kwamen in 2009 ruim 54.000 bezoekers.

Klik

wrijf het me er nog even in :( Ik was vorig jaar 1 van die 54000 bezoekers. Net als dat ik dat jaar daarvoor een bezoeker was. :( Had er weer erg veel zin in :( .

---

Maar ook goed nieuws: Mijn USB geluidskaart is weer terug (Was opgestuurd wegens een defect). Ik heb een nieuwe gekregen :D .

Geplaatst:

Proficiat je hebt een game gekocht vol met lelijke tekortkomingen op de Ps3 versie. :klap:

Geplaatst:

Proficiat je hebt een game gekocht vol met lelijke tekortkomingen op de Ps3 versie. :klap:

JE verward GTA met Maffia 2 :7 .

Geplaatst:

Maffia 2 Ps3 versie heeft geen: Gras, wapperende kleren en minder mooie graphics dan de xbox 360 versie.

Zelfs GTA heeft gras en mooiere graphics. :7

Geplaatst:

Maffia 2 Ps3 versie heeft geen: Gras, wapperende kleren en minder mooie graphics dan de xbox 360 versie.

Minder mooie grafics als de 360 versie is bullshit. Als je zo'n vergelijksfilmje kijkt (Die trouwens op de demo is gebaseerd, en dus eigenlijk helemaal niet goed vergelijkbaar is met de uiteindelijke versie) zie je toch duidelijk dat de PS3 versie er beter uit ziet. Vooral in de spiegel.

Wapperende kleren boeien me vrij weinig en gras heb ik volgensmij gewoon in de demo gezien. Daarnaast krijgt de PS3 versie 2x exclusieve content (gratis).

Zowiezo vind ik 3 van die kleine dingen wel heel erg kleine redenen om een game niet te kopen, laat staan slecht vinden. Een game draait om de ervaring en gameplay, niet om de grafics.

Geplaatst:
  • Auteur

Uh, GTA heeft geen gras. Loop jij maar eens door Middle Park. Het zijn alleen maar textures. :7

Het is genaaid inderdaad dat wij een mindere versie hebben, maar als dat gras en wapperende kleding het enigste is... :7

Daarnaast is het qua detail (graphics) beter bij Mafia dan bij GTA, op straat en in gebouwen.

Geplaatst:

Ik vind GTA er beter uit zien, omdat alles in mafia 2/ Saints row 2 er zo mat uit ziet. Zo zou ik het maar zeggen. Anders weet ik het niet.

Geplaatst:

Uh, GTA heeft geen gras. Loop jij maar eens door Middle Park. Het zijn alleen maar textures. :7

Het is genaaid inderdaad dat wij een mindere versie hebben, maar als dat gras en wapperende kleding het enigste is... :7

Daarnaast is het qua detail (graphics) beter bij Mafia dan bij GTA, op straat en in gebouwen.

Kwa grafics krijgt de PS3 misschien wat minder (dan PC), maar we krijgen wel even extra DLC, gratis! Met extra missies enz. . Is ook niet verkeerd :D . Ik ga denk ik voor de PS3 versie, vanwege de DLC. MAar ben nog maar 80% zeker :puh: . Heb ook bijna een mooie PC en daar ziet hij er wel veel beter op uit. En daar is hij natuurlijk stukken goedkoper op..

Geplaatst:

Tja... Misschien had ik dit beter kunnen zeggen voor dat ik ging zeuren bij jullie hoe selektvracht in elkaar zit: "Ik krijg vanmiddag Mafia II Special Edition binnen! ^_^ Lekker puh!"

Of iets anders?

Mag ik vragen hoe jij het geld krijgt om een iPhone 3G te kopen, om daarna de nieuwste iPhone 4G te kopen, en om daarna SE na de andere te kopen?

Geplaatst:

Of hij oraleert vieze oude mannen voor geld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.