Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik begrijp niet alles goed als iemand het op de verkeerde manier uitlegt... :7 Neem nou jou als voorbeeld. Jij legt het iets te ingewikkeld uit... En ik ben niet zo'n jongere die denkt van, "Ik begrijp er geen zak van, maar who cares?". Ik wil het goed, ja goed, proberen te begrijpen.

Dus eigenlijk zeg je dat iedereen het altijd verkeerd aan je uitlegt? Want 9 v/d 10x ben jij de enige die het niet snapt.

En wat is er ingewikkeld aan mijn uitleg?

Over dat Western Destruction gedoe

Daarover hoef je je echt niet meer druk te maken ofzo. Ik noemde het slechts als voorbeeld, en jij trekt weer gelijk het boetekleed aan, nergens voor nodig.

En ga niet liggen te zeuren van "Ha Ha!!! Tompie is slechthorend en hoort pas na 60 decibel! :schater:" Zo ben ik nu eenmaal, oké? :)

Waar zie je ons wel niet voor aan zeg? :7

Geplaatst:

Ik begrijp niet alles goed als iemand het op de verkeerde manier uitlegt... :7 Neem nou jou als voorbeeld. Jij legt het iets te ingewikkeld uit... En ik ben niet zo'n jongere die denkt van, "Ik begrijp er geen zak van, maar who cares?". Ik wil het goed, ja goed, proberen te begrijpen.

Dus eigenlijk zeg je dat iedereen het altijd verkeerd aan je uitlegt? Want 9 v/d 10x ben jij de enige die het niet snapt.

En wat is er ingewikkeld aan mijn uitleg?

Over dat Western Destruction gedoe

Daarover hoef je je echt niet meer druk te maken ofzo. Ik noemde het slechts als voorbeeld, en jij trekt weer gelijk het boetekleed aan, nergens voor nodig.

En ga niet liggen te zeuren van "Ha Ha!!! Tompie is slechthorend en hoort pas na 60 decibel! :schater:" Zo ben ik nu eenmaal, oké? :)

Waar zie je ons wel niet voor aan zeg? :7

Nou, aan je uitleg is natuurlijk niet alles ingewikkeld, maar je legt het... Mja, hoe zal ik het zeggen... :7 Ik begrijp het niet bepaald. Ik kan er niet opkomen. :N

Over dat 2e: Dan zal ik dat niet meer doen. :)

3e: Mja, hoe zal ik dat zeggen? Jullie soort zouden zoiets altijd direct gaan zeggen... Misschien niet meer volgens jouw leeftijd, maar echt de moderne jongeren van 15, 16, 17, 18, en soms 19 zouden dat wel zeggen. :7 Daarom...

Geplaatst:

3e: Mja, hoe zal ik dat zeggen? Jullie soort zouden zoiets altijd direct gaan zeggen... Misschien niet meer volgens jouw leeftijd, maar echt de moderne jongeren van 15, 16, 17, 18, en soms 19 zouden dat wel zeggen. :7 Daarom...

Alsof wij niet onze eigen afwijkingen hebben? :7

Geplaatst:

Waarom begrijp je het niet? Makkelijker kunnen we het echt niet maken. We/ik zorgen altijd voor een zo duidelijk en helder mogelijke uitleg bij alles wat we hier doen. Moet het uitgelegd worden op de manier waarop je tegen een 5 jarige verteld waar de baby's vandaan komen? :7

Geplaatst:

Waarom begrijp je het niet? Makkelijker kunnen we het echt niet maken. We/ik zorgen altijd voor een zo duidelijk en helder mogelijke uitleg bij alles wat we hier doen. Moet het uitgelegd worden op de manier waarop je tegen een 5 jarige verteld waar de baby's vandaan komen? :7

Dat laatste hoeft niet, hoor. Maar ik wil voor de zekerheid een testje doen; Leg mij eens uit hoe centrifugale kracht in elkaar zit. En duidelijk, dat ik het ook begrijp. Ik weet al wat het is, maar ik wil gewoon weten hoe jij het zou uitleggen en dan verbeter ik eventuele 'fouten'. :)

@End Of The Riot: Ik zeg niks meer... :7

Geplaatst:

Gast, ik zou niet eens weten wat het is. :7 Natuurkunde ligt al jaren achter me. :7

Kan je niks over boten uitleggen? :7

Vraag eventueel een joker. :puh:

Geplaatst:

Gast, ik zou niet eens weten wat het is. :7 Natuurkunde ligt al jaren achter me. :7

Kan je niks over boten uitleggen? :7

Vraag eventueel een joker. :puh:

Geen jokers! :t

Zo moeilijk is het niet... Je bent net als mijn ouders. :7 Al zijn die wel een stuk ouder, maar die zijn ook al veel vergeten van school. :puh:

Geplaatst:

Wil je soms het volledige bewijs van pythagoras zien? :7

Geplaatst:

Pythagoras? :7 En wat betekent dat? :7 Ik heb dat in ieder geval nog niet gehad. :puh:

Geplaatst:

Als ik die reactie zie, interesseert dat 'pythagoras' me helemaal niks. :7

Geplaatst:

Niet te scheinheilig he aap. :7 Blijkbaar snapte je het niet helemaal. Ik heb niet gezegd dat je reclame maakte, maar ik zei dat het hier niet gewenst is, voor het geval je het zou doen.

Einde discussie over de gang.

Nikste einde discussie, hij heeft links in z'n sig die naar z'n gang verwijzen!!! :o :o :o Reclame, spam, offtopic!

Ik zou hem uit de clan kicken!

En het ligt ook nooit aan Tompie, het ligt aan z'n headset, dúh :t

Geplaatst:

Niet te scheinheilig he aap. :7 Blijkbaar snapte je het niet helemaal. Ik heb niet gezegd dat je reclame maakte, maar ik zei dat het hier niet gewenst is, voor het geval je het zou doen.

Einde discussie over de gang.

Nikste einde discussie, hij heeft links in z'n sig die naar z'n gang verwijzen!!! :o :o :o Reclame, spam, offtopic!

Ik zou hem uit de clan kicken!

En het ligt ook nooit aan Tompie, het ligt aan z'n headset, dúh :t

Dank je voor je medelijden. :D

Sarcastisch bedoelt, natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.