Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Nou heb ik helaas geen voet-fetisj, maar anders zou ik wel uit willen proberen of je voeten gebruiksvriendelijk zijn.

:7

Geplaatst:

O, iemand heeft zo te zien de PC versie van EFLC gekocht en heeft zich aangemeld voor de PC sectie van de clan! Lijkt me een leuke jongen :7 .

Geplaatst:

Kon je je geld niet beter aan een ander spel uitgeven ofzo? :7

Geplaatst:

Kon je je geld niet beter aan een ander spel uitgeven ofzo? :7

Jawel :7

Geplaatst:

Nou heb ik helaas geen voet-fetisj, maar anders zou ik wel uit willen proberen of je voeten gebruiksvriendelijk zijn.

Een voet-fetisj was dat nu weer? :7

Geplaatst:

Een voet-fetisj was dat nu weer? :7

Dat je voeten opwindend vindt. :7

Geplaatst:

Mensen ik leave LibertyKillerz

Reden: Er waren eerst wat PC meetings maar ze waren niet populair max 3 mensen van de PC lijst is online in LKZ in de forum en de Meetings maar we waren gestopt in de vakantie ik had een mail naar kai gestuurd met een idee en is niet uitgevoerd omdat hij en sensa iets anders gingen doen. En nu een maand later nog niets van de PC dus ik leave ik heb niet zo veel zin meer om te gamen kben meer bezig met stages en met me vriendin dus tot nog is Laterz.

Geplaatst:

Jammer dat je weggaat..

Nu je over PC Meetings begint: Waarom was de organisator niet online net??

Geplaatst:
  • Auteur

Die meetings op de PC worden al tijdje niet gegeven. Ik heb ze nu ook uit de meeting-lijst gehaald om verwarring te voorkomen.

Geplaatst:

Die meetings op de PC worden al tijdje niet gegeven. Ik heb ze nu ook uit de meeting-lijst gehaald om verwarring te voorkomen.

Ik wil wel in het weekend een meeting doen, maar ik heb wel weer een baantje, dus kan niet altijd...

Geplaatst:

Pfoe... Ik heb mijn account weer terug. Eindelijk. Ik ben er ook achtergekomen wie mijn account had gehackt. Ik zeg het niet, maar je kunt er achter komen door in de ledenlijst van het Gangs&Corps systeem te kijken van mij. De leader is de hacker. :7

Blegh! Ik heb nu een hekel aan hem. Als ik weer leader ben, verwijder ik hem direct! Hij staat niet meer in mijn MSN lijst. Dat zal hem leren! :t

Geplaatst:

Pfoe... Ik heb mijn account weer terug. Eindelijk. Ik ben er ook achtergekomen wie mijn account had gehackt. Ik zeg het niet, maar je kunt er achter komen door in de ledenlijst van het Gangs&Corps systeem te kijken van mij. De leader is de hacker. :7

Blegh! Ik heb nu een hekel aan hem. Als ik weer leader ben, verwijder ik hem direct! Hij staat niet meer in mijn MSN lijst. Dat zal hem leren! :t

Jij hebt je eigen account gehackt? :7

Geplaatst:

Oh nee, laat maar... De crew heeft me weer leader gemaakt. Straks was Mark5000 ineens leader. :7 Ik heb verder geen zin om het hele verhaal te plaatsen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.