Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

En wat heb je gekregen van de lieve Sint?

Het zelfde als ieder jaar. :puh:

Geplaatst:

Pepernoten! :D

Overigens alvast een gezellige Sinterklaas, iedereen. :tu:

Geplaatst:

En dat is? :7

Een tractor? Een koe?

Geplaatst:

Een tractor? Een koe?

Niks

:7

Geplaatst:

*Gooit pepernoten door het Clubhuis.*

Jij met je pepernoten :t

We weten in ieder geval dat jij NIET de échte sint bent, aangezien die luie pedo nooit met pepernoten strooit. Oh wacht, jij was geen Sint :7

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
  • Auteur

Me.

Geplaatst:

Me.

Ik ben benieuwd naar hoe jij de verschillen tussen PC en iMac vind, welke je het meest gebruikt enz.

Ik verkoop dan wel dagelijks iMacs bij de Media Markt, maar ik twijfel nog steeds heel erg tussen een normale computer en een iMac :puh:

Geplaatst:
  • Auteur

Ik werk alleen nog maar op een Mac. Windows raak ik niet meer aan. Mac werkt gewoon goed, snel en stabiel. Maar het ligt er ook aan wat je ermee gaat doen. Voor videobewerking, design e.d. is hij optimaal geschikt. Adobe software e.d. is ook voor een mac gemaakt. Voor games kan je beter een pc halen. Er zijn wel aardig wat games via Steam for Mac, maar niet allemaal. Apple blijft daarnaast vernieuwend. Prijs is alleen wat hoog.

Geplaatst:

Een tractor? Een koe?

Hahahaha Een tractor! Gast, zoiets heet nou een trekker. Een 'tractor' zeggen kakkers :) .

Geplaatst:

Een tractor? Een koe?

Hahahaha Een tractor! Gast, zoiets heet nou een trekker. Een 'tractor' zeggen kakkers :) .

Jongeuh, zoiets heet "nen tracteur" :D

Geplaatst:

Une Trektor jonge :7

Geplaatst:

Een Apple product is voor mensen die blindelings geloven wat Jobs zegt, en zelf weinig verstand hebben van pc's. Als je weet wat een BSoD is en waardoor het komt is Windows voor jou, als je een grote portommonee hebt en geen idee hebt wat een BSoD is, heb je een Mac nodig.

Geplaatst:

Ik heb moet een Mac gaan kopen want weet niet wat een BSoD is :7 iemand wat geld voor me ?

Geplaatst:

Ik werk alleen nog maar op een Mac. Windows raak ik niet meer aan. Mac werkt gewoon goed, snel en stabiel. Maar het ligt er ook aan wat je ermee gaat doen. Voor videobewerking, design e.d. is hij optimaal geschikt. Adobe software e.d. is ook voor een mac gemaakt. Voor games kan je beter een pc halen. Er zijn wel aardig wat games via Steam for Mac, maar niet allemaal. Apple blijft daarnaast vernieuwend. Prijs is alleen wat hoog.

Mwah, ik ben ook niet echt van plan om m'n iMac dan te gaan gebruiken voor Games, ik game gewoon via m'n PS3. De iMac word echt voor audioproductie (waar ik mee wil gaan beginnen) en videobewerking en gewoon voor lekker dagelijks gebruik. Prijs is niet zo'n enorm probleem. Ik ben van plan om dan deze versie te kopen:

# 3.20GHz Intel Core i3

# 4GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB

# 1TB Serial ATA Drive

# ATI Radeon HD 5670 512MB GDDR3 SDRAM

# 8x double-layer SuperDrive

# Apple Wireless Keyboard (Nederlands) & Gebruikershandleiding (Nederlands)

# Magic Mouse

Wat mij vooral ook heel erg trekt is iMovie en de mogelijkheden die daarin liggen om gemakkelijk hele professionele video's te maken!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.