Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
headersmaakverhaal.png

Maak een verhaal!

Welkom bij "Maak een verhaal".

Het is de bedoeling dat we hier met z'n allen een zo lang mogelijk verhaal schrijven.

In je post plaats je 3 woorden, die aansluiten bij de 3 woorden van je voorganger.

Een vast thema is er niet, maar we verwachten wel dat je het enigzins netjes houdt.

Reacties die tè ver gaan, zullen verwijderd worden.

Het verloop van het verhaal zal regelmatig in de hoofdpost bijgehouden worden.

Aan het einde van de feestmaand wordt het hele verhaal hier dan ook gepubliceerd.

LibertykillerZ

Het verhaal:

Op een dag was Sentasi aan het schieten op een eend. Hij schoot de eend in zijn linkerbil, daardoor ging hij zijn moeder bezoeken in het gekkenhuis.

Platypoes ging toen naar een stil plekje om onbekendeIV te gangrapen, omdat hij niet begrijpt wat "3 woorden" betekent. Maar toen kwam Tompie met een

gloednieuwe iPhone, en sloopte hij hem.

Toen kwam Jordib met GTA-top's dildo en stopte die in zijn mond. Toen verslikte hij zich in een koekje met witte chocoladevlokken en zwarte slagroom.

Toen kwam Kai-ShockWave in Sentasi's grote grot van stenen. En toen vond hij daar een zakdoek met een klodder snot, die hij gaf aan zijn sexy vriend

Platypus om te zeggen dat hij heel erg bedroefd is om de vorige keer, toen er een eekhoorn langskwam voor een koekje.

Maar ineens kwam de beer met zijn winkelwagen. Hij gaf Sven een doos, waarin een heel vreemd klein steentje zit, met daarin een super über grote

donut die hij in een grote kist had gelegd. zonder een slotje, die hij toen meenam naar een open plek en in de vuilnisemmer wou gooien, maar zich bedacht,

en hem toen toch maar even meenam naar zijn moeder.

Pietje ging naar zijn eigen kamer omdat die op slot zat. Moest hij maar de afwas doen. Toen ging hij naar de pizzatent en kocht roze Crocs met glitters erop.

Later op de middag deed hij zijn hoofd van zijn lichaam. Hij ging naar de dokter, en zei tegen hem dat de armen van hem het niet meer deden.

Toen ging Henk-Jan naar Spanje, en kwam daar een travestiet tegen. De travestiet had een roze broek die strak zat, en hem toen uit deed omdat het in Spanje

nogal warm was. Toen ging hij naar het zwembad en vroeg daar of de badmeester naar de bioscoop ging.

Toen vroeg hij of popcorn duur was en de cola smaakte. Plotseling kwam Obama zoeken naar 1.000.000 slaven die hij mee nam naar Vice City, om ze daar

neer te zetten achter Candy Suxxx en...

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

Mss is het wel een Jehova getuige. Die doen ook niks voor het huwelijk, nog niet eens kijken. Maar als ze getrouwd zijn, zijn het net een stel konijnen. :7

Mijn grootvader is getuige van Jehova.. :7

Geplaatst:

Ze hebben toch wel 4 kinderen gekregen.. :7

Geplaatst:

Ik ken een christelijk meisje die in volle glorie tegen anderen verteld over haar dildo collectie en hoe ze haarzelf heeft ontmaagd met die dildo's.

Maar kom op, je hebt toch al genoeg aan je hand en het internet? o.O

Geplaatst:

Dunno, kan je moeilijk vragen :7

Volgens mij gelooft iedereen op een andere manier. Mijn.. hm, nou, iemand die ik leuk vind en wie mij ook leuk vind gelooft ook en gaat naar de kerk en zulk soort zooi, maar volgens mij doet ze niet aan deze hele purity zooi. Of iig, dat hoop ik :7

Ik heb trouwens haat aan µTorrent. Begrijpt dat ding niet dat ik liever een enkele episode van Pyschoville kijk dan een hele serie van Skins, oh my gosh.

Geplaatst:

Ik zou niks willen met een streng gelovig iemand, staat me heel erg tegen op de een of andere manier. Heb zelf ook absoluut niks met het geloof. De enige keren dat ik in een kerk kwam was tijdens de verplichte kerstviering op de basisschool, en toen had ik al een hekel aan de kerk. :7

Geplaatst:

Ik ben zelf ook anti-gelovig, en had ook nooit gedacht iets met een gelovig iemand te hebben... maarja. Zoals ik al tegen je heb gezegd, moet ik maar eens stoppen met godverdomme, jezus, etcetera. Het lukt me al vrij aardig.... ongeveer. Gelukkig gebruik ik over het algemeen geen priester grapjes meer, niet actueel genoeg.

Geplaatst:

Ik heb het zelf ook is wat af moeten leren, omdat ik een extreem gelovige collega kreeg. Dus hoorde ik van hem de hele dag dingen als "kak" "pis" en "schijt". Tis maar wat je gewend bent.. :7

Geplaatst:

Ik ben echt nog nooit vrijwillig naar de kerk geweest. :7

Zelfs niet voor een begrafenis of trouw. :puh:

Ik ben ook 100% vrijzinnig. :)

Geplaatst:

Oh, ik denk er zelf eigenlijk nooit over na. Als een god mij heeft gecreëerd heb ik er niet bepaald veel aan, al zou ik het wel heel creepy vinden dat hij daar boven de wolken Sims aan het spelen is. Als wij geëvolueerd zijn van apen interesseert het mij ook vrij weinig. Ik kan totaal niet tegen biologische dingen, dus zou ik er ook totaal niks mee kunnen. Dus ja. Je ne care pas.

Ik ben wel naar de kerk gegaan voor een begrafenis. Het gaat om de persoon die overleden is, het maakt niet uit of de plechtigheid nou in een ultra grote kartonnen doos is of in een overpriced flut gebouwtje.

Geplaatst:

Waar ik een hekel aan heb is als er weer 2 van die baardapen met een bijbel voor de deur staan die mij het woord van god komen brengen, of die met mij willen praten over het geloof.

Man, donder een eind op zeg.. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.