Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
<-- sick i geuss ik heb alle trophies op 3 na..

1e is auf wiedersehen petrovich --> Status : Alles done en alleen paar tracks op GTA RACE te doen.

2e die van 20 mensen killen met pistol --> Status : Easy eigenlijk gewoon ff vlug iemand inviten en 20x doen..

3e Fly the coop ---> Status: Nog aan te beginnen.

Daarnaaa plaaatinuuuum _O_

Eej nick die dm van vanmiddag was vet gaaf :puh:

Ja he :puh:

Maar toen je ineens weg was, heb ik ze nog afgemaakt :7 (we waren al goed opweg :puh: )

En btw, Je had echt een headset moeten hebben, die tegenstander zat heelde tijd met Motherf*cker te schelden :schater::schater:

Telkens als ik hem killde: F*ck you motherf*cker :7

Hij belde mij heelde tijd :puh:

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:

Haha grappig jammer dat ik dat gemist heb ;):D

Geplaatst:

De trophy's zijn gewoon weg kapot. :@:duh:

Ik had normaal al 4 keer de rolled over trophy moeten halen. :@ :@

En join the midnight club die is ook harstikke kapot ik had een race gewnnen zonder één chrasje of te respawnen en wat krijg ik absoluut fucking nothing! :@ :@ @

Fuck it dan maar hoor!! :@

Geplaatst:
De trophy's zijn gewoon weg kapot. :@:duh:

Ik had normaal al 4 keer de rolled over trophy moeten halen. :@ :@

En join the midnight club die is ook harstikke kapot ik had een race gewnnen zonder één chrasje of te respawnen en wat krijg ik absoluut fucking nothing! :@ :@ @

Fuck it dan maar hoor!! :@

Probeer eens een maat te invite en dan 1 track doen 1 ronde en die andere nie laten finishen maar jij als 1e, en NIETS raken, niet eens een lantaarnpaal..

Geplaatst:
En join the midnight club die is ook harstikke kapot ik had een race gewnnen zonder één chrasje of te respawnen

Heb je de damage mode afgezet of niet? Als je het afzet krijg je de trophy niet :N

Geplaatst:
  • Auteur

Wie heeft ff zin om straks wat trophy's te gaan halen?

Zoals die race-track zonder schade en 20 spelers vermoorden.

Geplaatst:

Meeting was leuk, maar ik had totaal mijn dag niet. :7

Geplaatst:

Vandaag een meeting waar weinig problemen waren, en veel punten zijn behaald (vooral door mij :schater:)

Ik zal dit keer ook weer een persoonlijke uitdraai maken, vooral door de weinige spelers.. :)

LET OP: Roodgekleurde punten wil ik niet meetellen ivm asociaal gedrag (Race 5, Haakon beuken, Race 6, Haakon beuken & EotR beuken)

Er is vandaag ook een nieuw record gevallen qua punten, namelijk door mij (Wienish) :puh:

Eindstanden per race

Naam GTAForum Naam PSN Race 1 Race 2 Race 3 Race 4 Race 5 Race 6 Race 7 Race 8 Race 9 Race 10 Race 11
End Of the Riot Svenw1 5 4 5 2 4 5 2 2 5 3 5
-Haakon- Haakontje 3 5 3 5 5 4 5 5 3 5 4
Hanneswasco Hanneswasco 1 2 4 4 3 3 4 3 2 4 3
Sentasi Sentasi 2 3 2 1 1 2 3 4 4 2 2
Wienish Wienish 4 1 1 3 2 1 1 1 1 1 1

Punten per race

Naam GTAForum Naam PSN Race 1 Race 2 Race 3 Race 4 Race 5 Race 6 Race 7 Race 8 Race 9 Race 10 Race 11 Aanwezigheid Totaal
End of the Riot Svenw1 6 7 6 9 7 6 9 9 6 8 6 10 83
-Haakon- Haakontje 8 6 8 6 6 7 6 6 8 6 7 10 71
Hanneswasco Hanneswasco 10 9 7 7 8 8 7 8 9 7 8 10 98
Sentasi Sentasi 9 8 9 10 10 9 8 7 7 9 9 10 105
Wienish Wienish 7 10 10 8 9 10 10 10 10 10 10 10 114

Eindstand + Punten raceavond

Naam GTAForum Naam PSN Punten
1. Wienish Wienish 114
2. Sentasi Sentasi 105
3. Hanneswasco Hanneswasco 98
4. End of the Riot Svenw1 83
5. -Haakon- Haakontje 71

Uitdraai per persoon

End Of The Riot

Laatste keer dat ik een uitdraai als deze uittikte, was je nog een vrij goede racer. Wat ik nu zie is helaas bijna alleen maar 4e plaats, 5e plaats, en af en toe een uitschieter naar 2 of 3. Jammer! Ik weet dat je 't kan, ik weet dat je kan rijden.

-Haakon-

Haakon, af en toe ietwat irritant (zie de rood aangegeven rondes), mede door beuken waardoor (ik denk dat vooral ik dupe ben geworden) spelers moeilijker (sentasi makkelijker in dit geval) de nummer 1 positie bereiken. Jammer, heb je 't misschien moeilijk met verlies accepteren? Van racewerk heb ik niet veel gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.

Hanneswasco

Je was een goede chauffeur, je bent een goede racer en je zult altijd een gave rijstijl blijven houden. Ik kan ervan genieten hoe jij door de bocht komt, of juist niet.. Helaas wel jammer dat je soms zo nodig mensen naar de zijkant moet werken.

Sentasi

Top racer, prachtige rijstijlen. Weinig op aan te merken, want hij kan ook nog goed zingen! Je ging als een trein! "Tjoeketjoeketjoektjoek :schater:" KUTGW! Jammer dat je steeds men benzine (Euro 95, van de Texaco..) of diesel (Shell :$) in 't geval van de vrachtwagens moest ruiken.

Wienish

Oordeel zelf!

Als je dit bericht quote, svp alleen het desbetreffende deel te quoten ivm ruimtebesparing!

Geplaatst:

Race 6 welke was dat ook al weer? :?

Geplaatst:

Ik vond je ook niet zo lief vandaag met je Tasty :7 (Of was dat Hannes? :puh:)

En ik dan? :$

@ Wienish:

Hahahah, i know, sorry :$ :puh:

Ik was een beetje :bier:

Geplaatst:

Race 6 was in 't oosten van Algonquin. Je beukte tegen mij (vlak nadat haakon mij al beukte) op die brug, toen dacht ik nog ok, kan gebeuren, maar je draaide me ook nog verkeerd om de weg op..

Geplaatst:

Ik vond je ook niet zo lief vandaag met je Tasty :7 (Of was dat Hannes? :puh:)

En ik dan? :$

@ Wienish:

Hahahah, i know, sorry :$ :puh:

Ik was een beetje :bier:

Jij was vandaag helemaal niet lief je heb me de 1e en 2e plaats in een aantal races gekost :puh:

Geplaatst:

Race 6 was in 't oosten van Algonquin. Je beukte tegen mij (vlak nadat haakon mij al beukte) op die brug, toen dacht ik nog ok, kan gebeuren, maar je draaide me ook nog verkeerd om de weg op..

Was dat die met de vrachtwagens? /?

Tsja.. ik had ook zo'n groot gevaarte. :7

Geplaatst:

Was dat die met de vrachtwagens? /?

Tsja.. ik had ook zo'n groot gevaarte. :7

Had je niet (net zoals haakon XD) op 't laatste moment moeten switchen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.