Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Ben hele week bezig om een clanwar voor dit weekend te regelen, geen antwoord. Alleen vanmorgen kreeg ik dan eindelijk bericht.

Vanavon om 19:00 is er weer een war. Info komt nog..

Ik zal er zijn,maar Nick en Sentasi kunnen niet.

Dus het moet 3vs3.

Ik zal er ook zijn, dus als gemertenaar kan is alles oké. :)

Geplaatst:

Gemertenaar heeft me laten weten dat ie niet kan komen, dus de clanwar zal niet doorgaan, tenzij Nick toch kan komen?

Geplaatst:
Gemertenaar heeft me laten weten dat ie niet kan komen, dus de clanwar zal niet doorgaan, tenzij Nick toch kan komen?

Nope, of jij kan het oplossen :puh:

Ik wordt gedissconect telkens. Ik kan het wel proberen maar dan is er kans dat ik een tegenstander niet zie.

Dus ik doe niet mee...

Geplaatst:

Misschien kan sven of Kai meedoen?

Geplaatst:
  • Auteur

Afgelast.

Geplaatst:

Kai, geen clanwars accepteren als het pas op de dag zelf bekend gemaakt wordt...

Anders kunnen we ons niet voorbereiden en zooi :puh:

Geplaatst:
Afgelast.

Why? :o

Kai, geen clanwars accepteren als het pas op de dag zelf bekend gemaakt wordt...

I agree :/

Geplaatst:

Disagree. Als Kai er nu gewoon voor zorgt dat we iedere zaterdagavond een clanwar om 7 uur hebben en iedereen zich vrijhoud op zaterdagavond kan er toch geen probleem zijn. En we bereiden ons voor in de week.

Geplaatst:

Sorry dat ik niet kan, heb andere plannen vanavond had het ook aan hannes doorgegeven. Ook beetje laat dat ik het las dat er een clanwar zou zijn vanavond hehe ;) Fijne avond iedereen jwz ltr

Geplaatst:

Disagree. Als Kai er nu gewoon voor zorgt dat we iedere zaterdagavond een clanwar om 7 uur hebben en iedereen zich vrijhoud op zaterdagavond kan er toch geen probleem zijn. En we bereiden ons voor in de week.

Daar heb je gelijk in, maar het is wel handig als je tijdig weet of er een Clanwar op komst is.

Want nu wist of de helft niet dat er een CW was of niemand kon zich voorbereiden.

Geplaatst:
  • Auteur

Wie zegt dat dat gebeurd? Er is vorige week 1 war geaccepteerd en in het begin van deze week nog 1. Niet alle challenges die we binnen krijgen hebben een datum. Bij challenges zonder datum moet er dus een afspraak gemaakt worden per mail.

Deze week heb ik aantal mails gestuurd (naar de geaccepteerde challanges) om zaterdag (vandaag dus) af te spreken . Als dan die mensen pas zaterdagochtend terug mailen dat ze willen spelen, dan kan ik daar ook niks aan doen..

@ hierboven: Zoals al eerder is eens uitgelegd probeer ik elke zaterdagavond een clanwar te regelen. Er is op dit moment een vast team, dus de reden "te laat om te trainen" klopt niet echt, omdat je daar de hele week voor hebt en dat je kan verwachten dat er een war zaterdag komt :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Wie zegt dat dat gebeurd? Er is vorige week 1 war geaccepteerd en in het begin van deze week nog 1. Niet alle challenges die we binnen krijgen hebben een datum. Bij challenges zonder datum moet er dus een afspraak gemaakt worden per mail.

Deze week heb ik aantal mails gestuurd (naar de geaccepteerde challanges) om zaterdag (vandaag dus) af te spreken . Als dan die mensen pas zaterdagochtend terug mailen dat ze willen spelen, dan kan ik daar ook niks aan doen..

Daar kun jij zeker niks aan doen Kai. Maar als we (jullie) nu voortaan rekenen op zaterdagavond een clanwar te hebben, dan is dat ook niet erg.

Maar natuurlijk kan niet iedereeen elke zaterdag, tenminste ik niet. Ik denk dat ik niet de enige ben die voor GTA NIET thuis gaat blijven op zaterdag avond.

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:

@ hierboven: Zoals al eerder is eens uitgelegd probeer ik elke zaterdagavond een clanwar te regelen. Er is op dit moment een vast team, dus de reden "te laat om te trainen" klopt niet echt, omdat je daar de hele week voor hebt en dat je kan verwachten dat er een war zaterdag komt :puh:

Daar heb je een punt :7

Geplaatst:

oh, is dat elke zaterdag :puh:

sorry guys!

@nick

ik blijf ook niet speciaal thuis voor LkZ, zelfs al ben ik thuis speel ik soms nog steeds niet :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.