Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Jongens, lijkt 't jullie niet handig om nu even verder te knokken via PB'tjes? Dit is een vredelievende clan met vredelievende leden en vredelievende doeleinden. Graag geen ruzie in deze vredelievende vriendengroep.

Knokken. :7

Ik zie het meer als een theeuurtje maar dan zonder thee of koekjes maar dan aan de PC. ^_^

Kijk nouw eens wat een domme opmerking. Maar je zou nog uitleggen wat het verband tussen emo zijn en rank 10 halen is?

Jij bent echt dom haha :7

Geplaatst:
Jongens, lijkt 't jullie niet handig om nu even verder te knokken via PB'tjes? Dit is een vredelievende clan met vredelievende leden en vredelievende doeleinden. Graag geen ruzie in deze vredelievende vriendengroep.

Ik zie het meer als een theeuurtje maar dan zonder thee of koekjes maar dan aan de PC. ^_^

Kijk nouw eens wat een domme opmerking. Maar je zou nog uitleggen wat het verband tussen emo zijn en rank 10 halen is?

Hij en dom? Nouhou, ben ik weer gepromotiveert?

Geplaatst:

Nooit lachen om de 'domheid' van de ander, Sven weet ook dingen die jij niet weet :schater:

Maar zoals Wienish al zei, dit is een VREDELIEVENDE clan!

Geplaatst:

Hippies ftw?

Geplaatst:
Hippies ftw?

Vredelievende mensen FTW :)

Geplaatst:

ik denk dat de domme belg moet slapen van mama :7

volgende keer als je me probeert belachelijk te maken kom dan met goede argumenten, ben altijd wel in voor een discussie domme belg ;)

Geplaatst:

volgende keer als je me probeert belachelijk te maken kom dan met goede argumenten, ben altijd wel in voor een discussie domme belg ;)

Dude, niks tegen belgen. Tenslotte is hij niet degene die in de boxershort-grap trapte :)

Geplaatst:

Moeten we zeker nog is doen. ;)

Geplaatst:

Dude, niks tegen belgen. Tenslotte is hij niet degene die in de boxershort-grap trapte :)

Kwam niet als grap over op mij. Maar ik heb ook niks tegen belgen, hun kunnen erook niks aan doen dat ze dom zijn :clown:

Edit: sven, je kan dus niet mijn vraag beantwoorden? Als je te dom bent of het niet snapt, zeg dan please. Dan kunnen wij je helpen met je problemen. Wij zijn tenslotten Nederlanders.

Bewerkt: door gemertenaar

Geplaatst:

Kwam niet als grap over op mij. Maar ik heb ook niks tegen belgen, hun kunnen erook niks aan doen dat ze dom zijn :clown:

Edit: sven, je kan dus niet mijn vraag beantwoorden? Als je te dom bent of het niet snapt, zeg dan please. Dan kunnen wij je helpen met je problemen. Wij zijn tenslotten Nederlanders.

Kan ik geen andere vraag krijgen,

Ik ben nogal dom zie je. :cab:

Geplaatst:

Wat een simpel zinnetje allemaal wel niet te weeg kan brengen! :schater:

Ik wilde jullie reactie gewoon even zien, en zo te zien liep mijn zin uit op een halve clanoorlog xD

Maar mensen, wat ik eigenlijk kwijt wilde.... ik heb een keuze gemaakt.

Ik ga toch maar wel slapen :clown:

Geplaatst:
Wat een simpel zinnetje allemaal wel niet te weeg kan brengen! :schater:

Ik wilde jullie reactie gewoon even zien, en zo te zien liep mijn zin uit op een halve clanoorlog xD

Maar mensen, wat ik eigenlijk kwijt wilde.... ik heb een keuze gemaakt.

Ik ga toch maar wel slapen :clown:

Lol! :7

Dan staat Dieko morgen aan je deur doodongerust. :schater:

Geplaatst:
  • Auteur

"Haakon-gate" loopt hier een beetje uit de hand. Wat hier al eerder gezegd is dat er ook andere dingen aan de hand kunnen zijn zoals privé. Dat hij "het" geheimzinnig houdt dat is aan hem, maar daarvoor is het niet echt nodig om kinderachtig te gaan doen.

En dan doel ik vooral op begin van het verhaal dat hier bij gemertenaar begint. Je weet niet eens wat er aan de hand is en het is respectloos om zo tegen je clanleden te reageren. En dat geldt ook voor je overige posts die daarna zijn neergezet tegen EOTR. Ruzie zoeken doe je maar ergens anders..

En het geldt ook een beetje voor EOTR die ook gezellig meedeed..

Verdere discussie doe je maar via MSN, PB of je maak gezellig je eigen ruzie-topic. Hier wil ik het niet meer zien..

Geplaatst:
Mensen ownen via het internet is ook heel vredelievend

En jij domme sven made my day ;) Goedeavond en tot ziens! :dans:

@ kai: Eigenlijk als je jouw link bekijkt waar jij suggereert waar het allemaal begon, dan klopt dat niet helemaal. De "ruzie" tussen sven en mij begon pas vanaf het moment dat hij vertelde dat ik een kut ego heb. Aangezien ik het daar niet mee eens was heb ik daar gepast op gereageerd in mijn ogen. En als hij dan daar op verder gaat, tja daar kan ik vrij weinig aan doen. tot 2x toe heb ik zijn reactie genegeerd eigenlijk, maar vanaf het moment dat hij iemand anders qoute en "dat is ie toch al" vetgedrukt maakte. Dat was de druppel die de emmer deed overlopen.

Bewerkt: door gemertenaar

Geplaatst:

Excuses aan iedereen voor het uit de hand lopen van mijn 'experiment'.

Het was niet de bedoeling van mij om te stoken tussen mensen (hoewel ik dat sowieso niet heb gedaan).

Ik wilde gewoon kijken hoe jullie zouden reageren :7

Maar sorry mensen :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.