Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
Ik wil ook heus wel meedoen, trouwens heb vanmiddag net een Sony Wireless headsetje gekocht voor 50,- bij dixons, wie wil die vanmiddag met me testen of die werkt?

Je kan eventueel met de meeting van 15:00 testen of hij het doet ;)

Als we maar geen frans gaan praten ofzo want daar ben ik niet goed in whahah :schater:

Wij zijn meer van het zingen :7

Geplaatst:

Eey vakmaaannnn!

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:

M'n headset is al een half uur aan't opladen, het blijft maar knipperen...

Geplaatst:
Ik wil ook heus wel meedoen, trouwens heb vanmiddag net een Sony Wireless headsetje gekocht voor 50,- bij dixons, wie wil die vanmiddag met me testen of die werkt?

Je kan eventueel met de meeting van 15:00 testen of hij het doet ;)

Als we maar geen frans gaan praten ofzo want daar ben ik niet goed in whahah :schater:

Wij zijn meer van het zingen :7

Haha ja toch :puh:

In the jungle the mighty jungle.. (8):clown:

Trouwens, waarom heb jij je headset nooit meer bij? :puh:

Bewerkt: door sentasi

Geplaatst:
  • Auteur

Er staat bijna niemand in me GTA IV Friends list online, terwijl er meer online zijn op PSn. Dus de meeste kan ik niet inviten! sorry..

Geplaatst:

Fok die Cops & Crooks :') We zaten vast met de wagen, we konden de auto niet uit enzo :(

Geplaatst:

Kai kan je me even de naam van de andere clan doorsturen met een link naar hun account op PS3leaderboard? Dan kan ik ze toevoegen, en dan graag ook even de info geven met welke wapens we spelen en waar...

Geplaatst:
  • Auteur
Kai kan je me even de naam van de andere clan doorsturen met een link naar hun account op PS3leaderboard? Dan kan ik ze toevoegen, en dan graag ook even de info geven met welke wapens we spelen en waar...

Wil eerst even weten wie er allemaal kunnen want het is 4vs4. Tot nu toe hebben alleen Dieko, senatsi en jij geaccepteerd :puh:

Geplaatst:

Wil eerst even weten wie er allemaal kunnen want het is 4vs4. Tot nu toe hebben alleen Dieko, senatsi en jij geaccepteerd :puh:

Gemertenaar kan ook, hij heeft het me al verteld. ^^

Geplaatst:

Hee jongens, hoe is het allemaal met jullie?

ik zag op de blog dat ik nog steeds als lid word beschouwt. gelukkig maar

heb al zo lang niks meer van me laten horen.

ik ben op het moment zo ziek als een hond (griep buikpijn hoofdpijn enzovoorts) maar ik ga binnenkort weer met meetings meedoen wel zo leuk:)

ik hoop dat jullie me nog wel herkennen haha.

Geplaatst:
Hee jongens, hoe is het allemaal met jullie?

ik zag op de blog dat ik nog steeds als lid word beschouwt. gelukkig maar

heb al zo lang niks meer van me laten horen.

ik ben op het moment zo ziek als een hond (griep buikpijn hoofdpijn enzovoorts) maar ik ga binnenkort weer met meetings meedoen wel zo leuk:)

ik hoop dat jullie me nog wel herkennen haha.

Ik heb je nog nooit gezien, maar welcome back!

Ik zou in ieder geval wel even een pb naar Kai sturen dat je er weer bent ;)

Geplaatst:
Er staat bijna niemand in me GTA IV Friends list online, terwijl er meer online zijn op PSn. Dus de meeste kan ik niet inviten! sorry..

Dan heb je waarschijnlijk meer dan 50 vrienden Kai.

Je moet er dan een paar verwijderen tot je er 50 of minder hebt, en dan je ps3 opnieuw opstarten.. :Y

Geplaatst:
  • Auteur

Hannes, wat was nou je nieuwe psn met clanwars? want dan geef ik het door aan hem..

@leon: welcome back!

@nick: Probleem heb ik wel vaker, maar me vriendelijst zit niet vol :puh: In me PSn staan er dan bv 8 die GTA spelen, maar in me friendlist van gta staan er maar 3 :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
Hannes, wat was nou je nieuwe psn met clanwars? want dan geef ik het door aan hem..

@leon: welcome back!

@nick: Probleem heb ik wel vaker, maar me vriendelijst zit niet vol :puh: In me PSn staan er dan bv 8 die GTA spelen, maar in me friendlist van gta staan er maar 3 :puh:

LKZ-Hanneswasco was het toch?

En vanavond moeten we wel winnen hè!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.