Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Daar heb je toch wel gelijk in :schater:

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:
HAHAHAHA

Zeg leon hebben wij eigenlijk ooit al is samen gespeeld? :7

Op GTA IV.

volgensmij wel wattan?

wil je een keer samen wat doen?

Geplaatst:
HAHAHAHA

Zeg leon hebben wij eigenlijk ooit al is samen gespeeld? :7

Op GTA IV.

volgensmij wel wattan?

wil je een keer samen wat doen?

Morgen is het toch meeting. :Y

En dinsdag heb ik vrij van school! 8)

Geplaatst:

Dit ben ik! :D

Maar sentasi wou niet meedoen! :-(

Geplaatst:

Kunnen we ook niet is een keer aan tussendoor evenement organiseren? Bijvoorbeeld een autotour door de stad of lekker fun doen met enkele bugs... Want nu hebben we 2 evenementen in het weekend en maar 1tje op maandag, dan hebben we doordeweeks helemaal niet.. :duh:

Geplaatst:
  • Auteur

Gefeliciteerd iedereen met de 400ste pagina én de 6000ste post in dit topic!

Daarnaast is er ook wel weer een soort van record bij. Ik denk dat dit topic nog nooit zo goed is bekeken én gepost dan dat vandaag gebeurde. Er zijn vandaag (de dag is nog niet afgelopen) nu al 30 pagina's bijgekomen :schater:

champagne.jpg

Toen ik de 400ste pagina bekeek lach ik meteen dubbel door dit nummer. en later nog even door deze reactie :schater:.

Geplaatst:

Ik ben een weekendje weg en heb al 20 pagina's om te lezen, laat maar zitten :puh:

Geplaatst:
Kunnen we ook niet is een keer aan tussendoor evenement organiseren? Bijvoorbeeld een autotour door de stad of lekker fun doen met enkele bugs... Want nu hebben we 2 evenementen in het weekend en maar 1tje op maandag, dan hebben we doordeweeks helemaal niet.. :duh:

Daar zat ik ook aan te denken...

Kai zou het niet wat zijn als wij als leden ook een soort van meetings kunnen organiseren op de dagen dat er geen officiële meetings zijn?

Die meetings tellen dan niet mee, maar zijn dan gewoon voor de fun ;)

Geplaatst:

isschien een idee voor woensdag overleg anders is met Kai. :Y

Geplaatst:

Kai, er zou ook nog een Destruction Derby komen?

er was toch ook een meeting op vrijdag, en niet op zaterdag?

Geplaatst:
  • Auteur

Daar zat ik ook aan te denken...

Kai zou het niet wat zijn als wij als leden ook een soort van meetings kunnen organiseren op de dagen dat er geen officiële meetings zijn?

Die meetings tellen dan niet mee, maar zijn dan gewoon voor de fun ;)

Dat soort is er al. Je kan namelijk op elk tijdstip gewoon zeggen: Ik heb zin in DM. Iemand zin om mee te doen? bv

Alleen het is niet toegestaan zelf datums te prikken door bijvoorbeeld een lijst neer te zetten met datum, tijd en modes e.d. Misschien is dat nog wel een opte maar daarvoor worden dan geen punten berekend. Ik zal binnenkort naar kijken of ik mischien zoiets kan doen...

@ Hayte: destruction derby wordt steeds uitgesteld wegens tijdgebrek. misschien aankomend weekend.

Geplaatst:
Kai, er zou ook nog een Destruction Derby komen?

er was toch ook een meeting op vrijdag, en niet op zaterdag?

Het is ook op vrijdag! :Y

Geplaatst:

Nog even ter aanvulling op mijn en Gekkiej's voorstellen.

Dan kunnen we misschien de Woensdag vrijhouden voor zelfgeorganiseerde meetings?

Dus meetings georganiseerd door leden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.