Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Geven ze wiet ofzo als je die killzone 2 demo download? :7

Iedereen doet er hier zo hyper over. :7

@Kaka-Fartwave: Nice.

Ik zou ook wel zo'n sign willen. ^_^

Maar waarom maak jij signs van dngen van the lost and de damned die komt waarschijnlijk tch niet op ps3. :blauw:

killzone is een goed spel dus logsich

Omdat het zeker door Nederlanders gemaakt is? :7

omg jij begrijpt niets kijk eens naar dieko's filmpje echt focking goede graphics :) en de gameplay ziet er ook nice uit ..

Geplaatst:

Maar waarom maak jij signs van dngen van the lost and de damned die komt waarschijnlijk tch niet op ps3. :blauw:

omg jij begrijpt niets kijk eens naar dieko's filmpje echt focking goede graphics :) en de gameplay ziet er ook nice uit ..

Nu lieg je, het is wel een goed spel dat geloof ik.

Maar ik denk dat je het vet vind omdat het gemaakt is door Nederlanders. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:

Nu lieg je, het is wel een goed spel dat geloof ik.

Maar ik denk dat je het vet vind omdat het gemaakt is door Nederlanders. :puh:

niet :puh: het wordt gewoon een goede de kwart wereld koopt hem maar battlefield 1943 komt eind 2009 samen met Bf BC 2 :eten:

Geplaatst:
Geplaatst:

Heb ik al gezien Dieko. :puh:

Geplaatst:

my last chance of playing with u guys has near enough been stopped, my mum wont let me buy a new router because then the one i have now would be a waste, stupid right?

Geplaatst:
my last chance of playing with u guys has near enough been stopped, my mum wont let me buy a new router because then the one i have now would be a waste, stupid right?

Buy a new one but dont let know your mother :7

Geplaatst:

van het weekend komt er een tv premiere op rtl van een film waarvan ik de naam vergeten ben ;) . Maar hij laat me erg denken aan cod waw.

nu is er ook een mooie film op 7 over een gijzeling :D

Geplaatst:
van het weekend komt er een tv premiere op rtl van een film waarvan ik de naam vergeten ben ;) . Maar hij laat me erg denken aan cod waw.

Doe mij maar een komedie! :D:puh:

Geplaatst:

Die met die 3 jongens toch die een Caddilac wouden stelen van een rijke vent met 2 kinderen.

Geplaatst:

Ik weet dat het hier ergens staat, maar met al die spam heb ik geen zin om het op te zoeke

Even over Killzone 2, ik vind het een beetje tegenvallen...

Volgens mij ligt het aan de camera, of de HUD.

Ik weet niet wat het is, maar hij voelt een beetje afgeraffeld aan...

De knoppen vind ik ook al vaag

Geplaatst:

lol i wish i could do that but wen i order things online i have to use my mums bank account then i give her cash, so she will know lol

Geplaatst:

lol i wish i could do that but wen i order things online i have to use my mums bank account then i give her cash, so she will know lol

I don't think a new router will work

Because you have a modem and router in one, you would have to get a modem and a router, which are more expensive than just a router

You could try sending your router back, or something, but you'll be without internet for a while then

Geplaatst:

Heb net effe Killzone 2 gespeelt, maar wat een kut control.. En steeds dat bloed er tussendoor dat verpest je zicht als je wil schieten.. wel stoer dat je alles zelf moet doen, bijvoorbeeld je maatje omhoog trekken bij een muurtje en de lift inschakelen, voor de rest vind ik het jammer dat de kogels zo snel op waren, en dat je mensen moeilijker doodt krijgt. Heb trouwens net ook een film op RTL 7 gezien met 3 jongeren die een auto ging stelen, zoals hierboven is aangegeven, een vuurgevecht en een huis in de vlammen eindigt het verhaal.

Geplaatst:

maarja je weet nooit ik w8 op 3 spellen dit jaar :eten:

Battlefield 1943

Battlefield Bad company 2

killzone 2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.