Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Wat is VT4 toch kut :duh: :

VT4 (een vlaamse zender) geeft de laatste tickets uit van AC/DC. Daarvoor moet ik WIN naar 6640 sms'en. Ik doe dat, en dan krijg ik een sms terug: We kunnen je aanvraag niet verwerken, begin je bericht altijd met een trefwoord gevolgd door het antwoord VB: DVD A'

:duh::duh::duh:

Man jij doet daar aan mee. :7

Das allemaal zo hardstikke fake. :schater:

Als die wedstrijden van VT4 zijn fake ook de belspelletjes. :Y

Sorry, maar ik wil die tickets winnen :7

Ik wil AC/DC live zien!! :-(

Kijk het live op TV! :7

Of had gewoon de tickets van het begin gekocht. :7

Geplaatst:
Wat is VT4 toch kut :duh: :

VT4 (een vlaamse zender) geeft de laatste tickets uit van AC/DC. Daarvoor moet ik WIN naar 6640 sms'en. Ik doe dat, en dan krijg ik een sms terug: We kunnen je aanvraag niet verwerken, begin je bericht altijd met een trefwoord gevolgd door het antwoord VB: DVD A'

:duh::duh::duh:

Man jij doet daar aan mee. :7

Das allemaal zo hardstikke fake. :schater:

Als die wedstrijden van VT4 zijn fake ook de belspelletjes. :Y

Sorry, maar ik wil die tickets winnen :7

Ik wil AC/DC live zien!! :-(

Kijk het live op TV! :7

Of had gewoon de tickets van het begin gekocht. :7

Na een half uur waren ze al uitverkocht :cry:

Geplaatst:
nee, wij hebben meetings op maandag, vrijdag en zondag...

Dan heb je even wat gemist :puh:

Zaterdags kunnen er nu meetings voor andere games georganiseerd worden, door iedereen, zonder puntentelling.

Speciaal voor de COD fanaten hier geloof ik :7

met al dat spam hierzo verbaast het me niks dat ik wat mis :puh:

Tsja, sommige mensen he.. :7

Ik vind die nieuwe COD meeting eigenlijk maar dom er zij hier maar 4 mensen die COD hebben. :7

Dan speel ik liever midnight club online met sentasi. ^_^

dan doe ik ook wel mee, als er zo'n meeting is :puh:

Dan begin ik wel simpel, met mijn 240 SX, of mijn 3000GT

Geplaatst:

Hayte, ik heb D.M.V in de router te ´gaan´(Ja denk maar door) hem opnieuw opgestart.

Maar het heeft niet geholpen, moet ik perse de stekker eruit trekken?En dan een tijdje wachten???

Ohja, toen hij opnieuw was opgestart, toen stond er ook dat er ineens geen DSL verbinding meer was :schater: ?

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:

Mensen, ik wil even aangeven dat ik de komende tijd geen meetings meer organiseer of bijwoon.

Het probleem is mijn vrije tijd: op maandagen en donderdagen ben ik de laatste tijd vaak pas om half 8, 8 uur thuis (vandaag is een uitzondering), en vaak ben ik, als ik eerder thuis ben, gewoon gestresst vanwege het gezeik van de school. Mijn vrije tijd is dus tegenwoordig beperkt tot in het weekend, waarin zich op zondagmiddag een meeting plaatsvind. Deze kan ik vaak ook niet bijwonen, omdat ik op zondagmiddag vaak met mijn ouders en broertjes naar familie ga, evenals op de zondag.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Mvg,

Wienish

Geplaatst:
Hayte, ik heb D.M.V in de router te ´gaan´(Ja denk maar door) hem opnieuw opgestart.

Maar het heeft niet geholpen, moet ik perse de stekker eruit trekken?En dan een tijdje wachten???

Ohja, toen hij opnieuw was opgestart, toen stond er ook dat er ineens geen DSL verbinding meer was :schater: ?

Het lijkt net een circus in je modem :Y

Haakon heeft gewoon je modem gehackt :schater:

Geplaatst:
Mensen, ik wil even aangeven dat ik de komende tijd geen meetings meer organiseer of bijwoon.

Het probleem is mijn vrije tijd: op maandagen en donderdagen ben ik de laatste tijd vaak pas om half 8, 8 uur thuis (vandaag is een uitzondering), en vaak ben ik, als ik eerder thuis ben, gewoon gestresst vanwege het gezeik van de school. Mijn vrije tijd is dus tegenwoordig beperkt tot in het weekend, waarin zich op zondagmiddag een meeting plaatsvind. Deze kan ik vaak ook niet bijwonen, omdat ik op zondagmiddag vaak met mijn ouders en broertjes naar familie ga, evenals op de zondag.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Mvg,

Wienish

Jammer :(

Kvond de Maandag meeting altijd wel gezellig :/

Wie gaat de Maandag meeting nu dan overnemen?

Geplaatst:

kom doe eens niet zo flauw tegen negers, ik ben zelf een neger. Iemand die denkt dat die grappig is kom maar op, ik maak je vierkant in met een discussie :N

Geplaatst:

Het lijkt net een circus in je modem :Y

Haakon heeft gewoon je modem gehackt :schater:

Nee het is gewoon een ****** modem :Y

Geplaatst:
kom doe eens niet zo flauw tegen negers, ik ben zelf een neger. Iemand die denkt dat die grappig is kom maar op, ik maak je vierkant in met een discussie :N

Hmm, een neger met een nederlandse naam, stem, :schater:

Ik maak je rond af :7

Geplaatst:

Hmm, een neger met een nederlandse naam, stem, :schater:

Ik maak je rond af :7

Dat noemen we een Surinamer.

Geplaatst:

Wienish, op de maandagen dat ik thuis ben, wil ik wel van je overnemen voor de time being.

Mits er nog intresse is in race meetings, ik heb het idee dat dat minder word als je kijkt naar hoeveel mensen op de maandag aanwezig zijn.

Geplaatst:

voor als vandaag alsnog iets georganiseerd word: ik kan niet komen vandaag :N huiswerk... :ch:

Geplaatst:
voor als vandaag alsnog iets georganiseerd word: ik kan niet komen vandaag :N huiswerk... :ch:

me too :(

Geplaatst:

Mensen, dit ben ik:

191310912_6_VHg4.jpeg

Dieko, geef gwn toe dat jij dat bent xD

Het is zo :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.