Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Hannes leef je nog?

Geplaatst:
Hannes leef je nog?

Ja hoor, maar ik ben gewoon niet zo een spammer als jullie. Ik speel trouwens ook minder PS3 omdat ik GTA IV nu voor de PC heb en daar de 100% wil halen en natuurlijk ook alle trophies (inclusief level 10 halen in MP).

Ik zal waarschijnlijk nog af en toe, dus 1 keer per week of om de twee weken, langs komen op de PS3, en nadat ik de PC versie beu gespeeld heb kom ik terug PS3'en. :D

Geplaatst:
Hannes leef je nog?

Ja hoor, maar ik ben gewoon niet zo een spammer als jullie. Ik speel trouwens ook minder PS3 omdat ik GTA IV nu voor de PC heb en daar de 100% wil halen en natuurlijk ook alle trophies (inclusief level 10 halen in MP).

Ik zal waarschijnlijk nog af en toe, dus 1 keer per week of om de twee weken, langs komen op de PS3, en nadat ik de PC versie beu gespeeld heb kom ik terug PS3'en. :D

Kiwi!! :D

Geplaatst:
Hannes leef je nog?

HANNES IS IN DA HOUSE :dans:

Geplaatst:
Hannes leef je nog?

HANNES IS IN DA HOUSE :dans:

Zo, jij bent wel heel verdacht blij :schater:

Geplaatst:

Ik ben rank 7 op GTA IV!!!!!!!!! :dans::dans::dans::dans::dans::dans:_O__O__O__O__O_^_^

Geplaatst:

Gefeliciteerd!

Geplaatst:

Happy Birthday Brandon! :dans:

Geplaatst:
Ik ben rank 7 op GTA IV!!!!!!!!! :dans::dans::dans::dans::dans::dans:_O__O__O__O__O_^_^

cool :7

maar ey ik kan denk ik wel kome met meeting k voel me t*ring niet lkkr nu dus k kan den k ook niet naar schoolfeest helaas :duh:

Geplaatst:

Hayte, weet jij toevallig iets of het helpt om via je modem 'Externe Hulp' in te schakelen?

Ik ga niks meer zo maar doen, ik weet dat dat meestal niet goed uitpakt :7

Maar ik snap er echt geen kut van, alles ideaal in mijn modem, en dan nog zon tering melding steeds op GTAIV en tegewoordig ook op COD WAW... :duh:

Ik word er schijtziek van en MOET ff het oplossen :7

Ik heb ook alle forums die er zijn (denk ik) gelezen, over mensen met hetzelfde probleem als ik, maar ik zie telkens geen oplossing ervoor..

Ik denk dan maar dat de 'o-zo Geweldige' Tomson niet compitabel is met de Playstation 3.

Heeft toevallig niet 1 van jullie hier perongeluk iets voor gelezen? :schater:

Ohja, volgens mij kon de Tomson ook niet in DMZ gezet worden ofzo..... :duh:

Geplaatst:
Hayte, weet jij toevallig iets of het helpt om via je modem 'Externe Hulp' in te schakelen?

Ik ga niks meer zo maar doen, ik weet dat dat meestal niet goed uitpakt :7

Maar ik snap er echt geen kut van, alles ideaal in mijn modem, en dan nog zon tering melding steeds op GTAIV en tegewoordig ook op COD WAW... :duh:

Ik word er schijtziek van en MOET ff het oplossen :7

Ik heb ook alle forums die er zijn (denk ik) gelezen, over mensen met hetzelfde probleem als ik, maar ik zie telkens geen oplossing ervoor..

Ik denk dan maar dat de 'o-zo Geweldige' Tomson niet compitabel is met de Playstation 3.

Heeft toevallig niet 1 van jullie hier perongeluk iets voor gelezen? :schater:

Ohja, volgens mij kon de Tomson ook niet in DMZ gezet worden ofzo..... :duh:

neem er 1 van sitecom ^_^ heb ik ook en hij werkt perfect :tu:

Geplaatst:

Live Holland vs Tunesia!

www.justin.tv/diekothakurd

Geplaatst:
Live Holland vs Tunesia!

Ik ben geen Holland fan. :7

Geplaatst:
  • Auteur
Live Holland vs Tunesia!

Achter me tv heb ik scherper en groter beeld :7

Geplaatst:

der is een soort meeting hea :7 er is meeting!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.