Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Dankje! :puh:

Geplaatst:
Ik heb de stroom werkend :puh:

Maar volgens mij is het op de 4e etage niet pluis... :puh:

Ik pluis de 3e etage uit, en ben al in 2 kamers een bloedrode tekst tegen gekomen met o.a "Room 401 scares me" :puh:

En dan die vreemde vrouw die in die kamer zit en vrolijk een liedje neuriet.. Creepy :D

lache :D

Die vreemde vrouw gaf me een raadsel, ze zoekt 3 herrineringen, kheb er nu 2 gevonden :puh:

Nog 1 te gaan en dan weet ik hoop ik wat ze wil, en dan mn broertje nog ergens vinden.

Geplaatst:

Ik pluis de 3e etage uit, en ben al in 2 kamers een bloedrode tekst tegen gekomen met o.a "Room 401 scares me" :puh:

En dan die vreemde vrouw die in die kamer zit en vrolijk een liedje neuriet.. Creepy :D

Die vreemde vrouw gaf me een raadsel, ze zoekt 3 herrineringen, kheb er nu 2 gevonden :puh:

Nog 1 te gaan en dan weet ik hoop ik wat ze wil, en dan mn broertje nog ergens vinden.

Dat k*t broertje ook. :7

Geplaatst:

Idd :puh:

Heb de laatste herrinerring gevonden, in een badkuip, met daarboven op de muur weer een bloedrode tekst "You can't wash it off"

Volgens mij is dat vrouwtje eng :7

Geplaatst:

Idd :puh:

Heb de laatste herrinerring gevonden, in een badkuip, met daarboven op de muur weer een bloedrode tekst "You can't wash it off"

Volgens mij is dat vrouwtje eng :7

Ik heb er een filmpje van gezien op youtube leuk liedje dat ze zingt. :7

Geplaatst:

Tering.. nou word ik me toch ff afgeslacht door 2 dooie zusters met dikke tieten en strakke kontjes :schater:

Oja en hele korte rokjes :puh:

Bewerkt: door sentasi

Geplaatst:
Tering.. nou word ik me toch ff afgeslacht door 2 dooie zusters met dikke tieten en strakke kontjes :schater:

Oja en hele korte rokjes :puh:

dsc0208wf5.jpg

?

Geplaatst:

Die hierboven hebben geen dikke tieten :N

Geplaatst:
Die hierboven hebben geen dikke tieten :N

Mr wel dikke tieten en strakke kontjes...

Tsja je kunt niet alles hebben :/

Geplaatst:

schavuiten! Stiekem over het vrouwelijke lichaam een gesprek achter mijne oren voeren he?

Ge zult straf moeten krijgen!

:)

Geplaatst:
schavuiten! Stiekem over het vrouwelijke lichaam een gesprek achter mijne oren voeren he?

Sorry meester Jarno :-(

Heil Jarno _O_

Geplaatst:
Is het een voordeel als je naast je PS3 ook een 360 koopt?

Nee, overloper :clown:

Word ook een dure TLAD dan.. :schater:

Idd, kunt beter gewoon de PC versie halen, want daarop komt die wss ook uit,denk ik iig ^_^

OF OF OF :puh:

Je koopt mijn Playstation 2!, kun je ook leuk op gamen :tu: Voor jullie een vriendenprijsje, 150 euro :tu:

[EDIT]

Haakon, ik heb dit systeem voor 300 euro gekocht :7

Dus als je nog een (Game PC) wilt kopen, kun je 2de hands gaan net als ik :schater: (Ben nu eenmaal zwerver :( )

Mainboard: MSI K9A Platinum (Crosfire X)

Processor: AMD x2 6000+ (2x 3 Ghz)

Grafische kaart: 2 stuks Diamond Radeon HD 3650 512 mb (totaal 1 gb geheugen)

Intern geheugen: 4GB Corsair XMS2 (4x 1 GB 800 Mhz DDR2)

Harde schijf: Maxtor 300 GB

CD/DVD: 1x DVD reader + 1x CD/DVD Reader/Writer Voeding: 600 Watt Xilence voeding (crossfire/sli ready)

Kvond het een goede deal voor 295 euro xD

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:

Sorry meester Jarno :-(

Heil Jarno _O_

Gaat gij nu meteen in de hoek staan met uw handen op uw bips!

En vanavond zult U geen Spongebob mogen kijken.

En morgen, Zullen jullie als straf douches moet aanleggen, maar u hoeft allen maar het gas aan te sluiten! :)

EDIT:

jongens we krijgen een beroemdheid in de clan: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...p;#entry1289532 :dans:

Bewerkt: door gta master 1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.