Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
AAAAHHH, MOET KILLZONE SPELEN xD

heb hem eindelijk ;7

Verslaafd? :engel:

Tering wat een spel..

Geplaatst:

heb hem eindelijk ;7

Tering wat een spel..

Ik dacht hetzelfde toen ik het spel in de PS3 stopte :puh:\

Ik dacht in feite:

HOLYFAKKINGCOWDITISZONTYFUSVETSPELG*DVERDEG*DVERD*MM*WATEENKLOTEZOOIWATEENGOEDSP

ELZEGOMFGDITISZOFAKKINGNIETNORMAALOMGHOEKANEENNEDERLANDSBEDRIJFDITMAKENOMFGDITISZ

OTYFUSGOEDENMOOI!

Geplaatst:

Damn, net toen ik de demo speelde was het een rotzooi in mijn kamer :cab:

Kmoest :kots: van de gameplay

ff serieus wat een klote besturing xD

Geplaatst:
Damn, net toen ik de demo speelde was het een rotzooi in mijn kamer :cab:

Kmoest :kots: van de gameplay

ff serieus wat een klote besturing xD

Dacht ik dus ook al die tijd :puh:

Maar echt serieus (kheb gwn alternatief 2 gekozen, is ong hetzelfde als COD5) en serieus ik had echt binnen 5 min de hele besturing onder das knie xD\

Kheb vanmiddag een vid gemaakt en heb de intro daar ff uitgeknipt en geupload op Youtube :puh:

http://www.youtube.com/watch?v=z0YEwLTkAzM

HQ is nog even niet beschikbaar :puh:

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:

heb hem eindelijk ;7

Tering wat een spel..

Ik dacht in feite:

HOLYFAKKINGCOWDITISZONTYFUSVETSPELG*DVERDEG*DVERD*MM*WATEENKLOTEZOOIWATEENGOEDSP

ELZEGOMFGDITISZOFAKKINGNIETNORMAALOMGHOEKANEENNEDERLANDSBEDRIJFDITMAKENOMFGDITIS

Z

OTYFUSGOEDENMOOI!

toen ik hem voor het eerst opstartte ( 2 dagen voor de officiële release, had hem als eerste (en enigste van die dag) van die winkel :) ) , had ik mn ps3 op mn stereo aangslotem (zoals gebruikelijk :) ) en had ik hem op stand 9 staan. Ik wil niet opscheppen (behalve macaroni, dat wil ik wel opscheppen :puh: , ik weet het, dit is erg droog :) ) , maar mijn speakers zijn zeker niet slecht. en toen kwam die intro ik dat was zoooooooon vet moment. moet je voorstellen:

Je hebt de game van het jaar voor de ps3,

je hebt hem 2 dagen voor de release,

je speakers staan erg hard, en hebben een mooie kwaliteit,

en er komt een focking vette intro, met een wrede speetch in je beeld en door je speakers :)

dat was echt wreed. Later kwam mn moeder nog binnen dat ik het geluid veel zachter moest zetten, dat gebeurd alleen in de extreme gevallen :) .

Aan de besturing was ik BTW gelijk gewend. shottie was alleen niet helemaal fijn, maar die heb ik nu ook al onder de knie.

Geplaatst:
  • Auteur

Heb nog geen seconde SP gedaan ;7 Was meteen begonnen aan Multiplayer, rank 3 Yeaahh xd

Geplaatst:
Heb nog geen seconde SP gedaan ;7 Was meteen begonnen aan Multiplayer, rank 3 Yeaahh xd

holy :schater:

Ik ben nog maar rank 0 :shames:

Geplaatst:

ik weet het zo niet uit mn hoofd hoeveelste rank ik ben, die met 1 streepje ben ik nu volgensmij, is de 6de rank ofzo...

Geplaatst:

heb hem eindelijk ;7

Tering wat een spel..

Ik dacht in feite:

ELZEGOMFGDITISZOFAKKINGNIETNORMAALOMGHOEKANEENNEDERLANDSBEDRIJFDITMAKENOMFGDITIS

Z

OTYFUSGOEDENMOOI!

toen ik hem voor het eerst opstartte ( 2 dagen voor de officiële release, had hem als eerste (en enigste van die dag) van die winkel :) ) , had ik mn ps3 op mn stereo aangslotem (zoals gebruikelijk :) ) en had ik hem op stand 9 staan. Ik wil niet opscheppen (behalve macaroni, dat wil ik wel opscheppen :puh: , ik weet het, dit is erg droog :) ) , maar mijn speakers zijn zeker niet slecht. en toen kwam die intro ik dat was zoooooooon vet moment. moet je voorstellen:

Je hebt de game van het jaar voor de ps3,

je hebt hem 2 dagen voor de release,

je speakers staan erg hard, en hebben een mooie kwaliteit,

en er komt een focking vette intro, met een wrede speetch in je beeld en door je speakers :)

dat was echt wreed. Later kwam mn moeder nog binnen dat ik het geluid veel zachter moest zetten, dat gebeurd alleen in de extreme gevallen :) .

Aan de besturing was ik BTW gelijk gewend. shottie was alleen niet helemaal fijn, maar die heb ik nu ook al onder de knie.

Toen ik het in de ps3 stak dacht ik:

Mwah..

Heb ik hier men geld aan uitgegeven..

Ligt toch binnen een paar maanden in de kast SP liep ik al snel vast en dus had ik geen zin in SP

Dan deed ik MP lukte totaal niet de eerste keer dus heb ik het een tijd niet gespeeld en na een week ofzo heb ik het is terg gespeeld en MP lukt al aardig. ^_^

Ben bijna rank 6. :puh:

Wat ik het allerstomst vondt was dat op het killzone 2 doosje crazy prices staan ik dacht dat valt da nog mee later zag ik dat het woord in de verkeerde betekenis stond prijs: € 70.00!!!! :schater::schater::7

Geplaatst:
Dus ehh hij is het wel waard xD?

Zit jij in de clan? :7

Geplaatst:

Ja :D

Geplaatst:

Ja :D

Welkom pik,

Volgens mij zat je er al langer in? :bonk:

Geplaatst:
  • Auteur

KZ2 ziet er zó goed uit :puh: Multiplayer loopt ook lekker soepel zonder lag e.d.

Was wel een chaos moment. Was een map waar we steeds door 1 gang heen moesten. Stonden we steeds met 20 man in die gang te knallen. En echt als je naast het gebouw staat dan hoor je al die gevechten in dat gebouw, echt masterlijk die sound effects.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.