Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
ik speel nu Pokemon Platinum op mijn DS.

GTA zuigt.

Pokemon zuigt, en pokemon is voor kleuters :7

Geplaatst:
ik speel nu Pokemon Platinum op mijn DS.

GTA zuigt.

Pokemon zuigt, en pokemon is voor kleuters :7

Mee eens :D

Geplaatst:
  • Auteur
weet je wat pas vet is ik heb gewoon vandaag in een keer mijn bromfiets examen gehaald echt jippie kan je wel zeggen :dans: :dans:

Gefeliciteerd :D

Geplaatst:
weet je wat pas vet is ik heb gewoon vandaag in een keer mijn bromfiets examen gehaald echt jippie kan je wel zeggen :dans: :dans:

dank je jij ook gta master

een vriend van mij was gezakt omdat hij zijn idee kaart was vergeten was echt iets voor hem :schater:

Bewerkt: door wupie

Geplaatst:

een vriend van mij was gezakt omdat hij zijn idee kaart was vergeten was echt iets voor hem :schater:

Gefeliciteerd man, je mag nu dronken rijden :bier::puh:

Ik moet 29 juni op voor mijn rijbewijs :bier::dans::erm: Duurt trouwens nog wel lang :t

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:
  • Auteur

Zag net deze reclame op TMF, aleen dan met de Restistance versie. Moest meteen denken aan d ebegintijd van Home. Daar was in die lounge die video te zien. Echt té lang op zitten moonwalken toen :7

Geplaatst:

Gefeliciteerd man, je mag nu dronken rijden :bier::puh:

Ik moet 29 juni op voor mijn rijbewijs :bier::dans::erm: Duurt trouwens nog wel lang :t

dat dacht ik ook toen ik me in december had opgegeven maar uiteindelijk ging het wel snel

Geplaatst:

Gefeliciteerd wupie! ^_^:dans::klap:

Gelukkig is het geen april grap. :puh:

En Haakon pokemon hoe laag kan je zakken? :7

Geplaatst:

Echt hè mensen.

Wat kan jullie dat schelen? 0.o

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:

Jezus mensen, wtf kan het jullie verrotten dat ik geen ene kont te doen heb en Pokemon weer eens uit de kast heb getrokken.

Jezus wtf.

Volgens mij is jezus niet lid op het forum, en als hij het was, moet hij ook nog een LKZ lid zijn om hier te mogen posten. Daarnaast slaat het helemaal nergens op dat je jezus er bij betrekt: Hij heeft hier niks mee te maken.

O, en BTW: :schater: :schater: :schater: PO-KE-MON :schater: :schater: :schater: En wanneer ga je bij Leen van Frisia geld lenen?? :)

EDIT: Svennie en Dutchy3010 in het topic gespot...Wat heb je nu weer gedaan Sven??

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:

Ja sorry dat ik zo grof in de mond ben hoor mensen, maar ik ben enorm chagrijnig vandaag en dan krijg ik dit gezeur van jullie...

Geplaatst:
Ja sorry dat ik zo grof in de mond ben hoor mensen, maar ik ben enorm chagrijnig vandaag en dan krijg ik dit gezeur van jullie...

Ben je Vanochtend wel begonnen met een dansje en een lach??

Zo niet, morgen doen!

Geplaatst:

Dit heb je niet als je een eeuwig optimistje wordt! :D

Maar nu zit ik vol stress omdat we morgen ons rapport krijgen van de examens. :S

Geplaatst:

Dit heb je niet als je een eeuwig optimistje wordt! :D

Maar nu zit ik vol stress omdat we morgen ons rapport krijgen van de examens. :S

Je gaat het halen, meid :)

Ik probeer je moed in te spreken, meid[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.