Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Maar Haakon je mag toch niks via de gtagames.nl player jij bent maar een gewoon lid. :Y

Geplaatst:
Maar Haakon je mag toch niks via de gtagames.nl player jij bent maar een gewoon lid. :Y

het is gewoon dicriminatie het is zeker omdat ik blank ben

Geplaatst:

het is gewoon dicriminatie het is zeker omdat ik blank ben

Das al één. :7

Geplaatst:

Hey Kai, je bent nog vergeten te vertellen welke modi je graag zou willen spelen op de meeting van 29 april.

Geplaatst:
Hey Kai, je bent nog vergeten te vertellen welke modi je graag zou willen spelen op de meeting van 29 april.

ik hoop weer clubhuis veroveren :eten: dat was echt super tof

Geplaatst:
  • Auteur

ik hoop weer clubhuis veroveren :eten: dat was echt super tof

Het idee was leuk idd. Volgende keer doe ik het met meer voorbereiding en maak ik een schema waar mensen zich kunnen inschrijven zodat meteen de teams gemaakt kunnen worden die eerlijk zijn qua headset e.d.

Was beetje probleem dat de teams niet eerlijk waren.

En misschien een andere variant, een ander gebouw bijvoorbeeld voor de afleiding. Het nadeel aan deze is een beetje dat je steeds ver moet reizen om een heli te halen...

Nieuwe gameplaybeelden MAFFIA II:

Geplaatst:

Ik vindt ons clubhuis eigenlijk een prima locatie. :Y

Je hebt gebouwen rondom waar je makkelijk kan landen en sniperen je heb ook plaats genoeg om te landen bij het clubhuis. (als er toch geen heli staat)

Of misschien op het empire state building maar dat is wat hoog en moeilijk op te landen. :Y

Of the hapinnes statue. :Y

Geplaatst:
  • Auteur

Je hebt gebouwen rondom waar je makkelijk kan landen en sniperen je heb ook plaats genoeg om te landen bij het clubhuis. (als er toch geen heli staat)

Of misschien op het empire state building maar dat is wat hoog en moeilijk op te landen. :Y

Nja, dan blijft clubhuis nog het beste. Een handigheidje, hier is ook een helikopter plaats he :puh: Iedereen ging naar beneden toe voor een helikopter. Click here to view the SnapMap

btw, Haakon je stemmen voor de LibertyAwards zijn verwijderd. Je begrijpt denk ik wel waarom.

Geplaatst:

Nja, dan blijft clubhuis nog het beste. Een handigheidje, hier is ook een helikopter plaats he :puh: Iedereen ging naar beneden toe voor een helikopter. Click here to view the SnapMap

btw, Haakon je stemmen voor de LibertyAwards zijn verwijderd. Je begrijpt denk ik wel waarom.

Is die vuilak weer op zichzelf aant stemmen :puh: ?

Geplaatst:
Is die vuilak weer op zichzelf aant stemmen :puh: ?

Zo kennen we hem :7

Geplaatst:

Ja weet ik. :Y

Maar Dieko of Joppie zei dat die heli al weg was. :Y

Leugenaars ... :-(

btw: Haakon zoals Nick al zei niet op jezelf stemmen. xD

Geplaatst:
  • Auteur

Ja weet ik. :Y

Maar Dieko of Joppie zei dat die heli al weg was. :Y

Leugenaars ... :-(

btw: Haakon zoals Nick al zei niet op jezelf stemmen. xD

Alleen jammer dat je in DM geen RPG krijgt als je in een heli zit :puh:

Andere methode is om Party Mode te doen. Dan respwan je steeds bij het safehouse met helikopters. Alleen wordt het probleem dat iedereen zich daar gaat afknallen :puh: Handige aan TDM is ook dat je kan zien wie de teams zijn.

Enige optie is dan nog free Mode. Als er dan iemand toch weggaat kan je de teams makkelijk veranderen.

Geplaatst:

Bij free mode moet je al bijna alle kleuren ennen anders weet e niet wie bij jouw team hoort.

En dan staat ook friendly fire aan. :/

Geplaatst:
  • Auteur
Bij free mode moet je al bijna alle kleuren ennen anders weet e niet wie bij jouw team hoort.

En dan staat ook friendly fire aan. :/

FF kan uit bij FM.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.