Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Zelfs in de Ardennen stoor ik jullie :D

Zucht.. :7

Weledele geweldige, ontastbare, onoverschrokken Kai-Shockwave, machtige leider van dit zooitje ongeregeld,

Hoe laat is morgen de uitslag van de verkiezingen? :D

Ben benieuwd. :puh:

Naja het is zo'n ontiegelijke vieze verotte tering zooi in het stemhokje, dat het nog wel even gaat duren..

Ik schat 14:00 á 15:00. :D

(gvd, drukte op de bewerk-knop in plaats van reactie knop, heb ik vaak last van, krijg er namelijk voor betaald :7

Dat is een heterdaadje! :schater:

Maarre, hoe staat het in de peilingen, of krijgen we daar niks van te horen? :puh:

Geplaatst:
  • Auteur

Zucht.. :7

Weledele geweldige, ontastbare, onoverschrokken Kai-Shockwave, machtige leider van dit zooitje ongeregeld,

Hoe laat is morgen de uitslag van de verkiezingen? :D

Ben benieuwd. :puh:

Naja het is zo'n ontiegelijke vieze verotte tering zooi in het stemhokje, dat het nog wel even gaat duren..

Ik schat 14:00 á 15:00. :D

(gvd, drukte op de bewerk-knop in plaats van reactie knop, heb ik vaak last van, krijg er namelijk voor betaald :7

Dat is een heterdaadje! :schater:

Maarre, hoe staat het in de peilingen, of krijgen we daar niks van te horen? :puh:

Geen commentaar.

Geplaatst:
  • Auteur
Geen commentaar.

Oke. :puh:

Je miskliks zijn aanstekelijk. :7

Ik zou zweren dat ik het topic aanklikte, krijg ik ineens jouw profiel voor m'n neus. :-(

Hehe, mooie functie hé xD

Geplaatst:
Geen commentaar.

Ik zou zweren dat ik het topic aanklikte, krijg ik ineens jouw profiel voor m'n neus. :-(

Tsja.. tenzij je misklikt, je op iemands profiel komt, en die persoon zich daardoor ineens zwaar bedreigd og gestalkt voelt, da's dan ook weer niet goed. :7

Ik heb trouwens ook GT5 even nader onderzocht, en volgens mij kan je niet online tegen elkaar racen. :7

Wel je topscores uploaden, stond ook bij de nieuwsberichten, dat er een ongewoon hoge topscore was neergezet bij het driften, en dat die daar zeer wss illegaal was neergezet. :7

Is er toevallig ook wat boeiends op tv ofzo? Dit is echt een extreem saaie avond. :7

Geplaatst:
  • Auteur
Geen commentaar.

Tsja.. tenzij je misklikt, je op iemands profiel komt, en die persoon zich daardoor ineens zwaar bedreigd og gestalkt voelt, da's dan ook weer niet goed. :7

Ik heb trouwens ook GT5 even nader onderzocht, en volgens mij kan je niet online tegen elkaar racen. :7

Wel je topscores uploaden, stond ook bij de nieuwsberichten, dat er een ongewoon hoge topscore was neergezet bij het driften, en dat die daar zeer wss illegaal was neergezet. :7

Is er toevallig ook wat boeiends op tv ofzo? Dit is echt een extreem saaie avond. :7

Dat is idd jammer. Ergens vorig jaar in juni hadden ze ook een nieuwsbericht uitgebracht dat er een patch kwam zodat er schademodellen zijn toegevoegd. Die zou in de herfst van 2008 komen en als ik goed gezocht heb op google is die patch nog steeds niet uitgebracht :{

Maar ook jammer van dat online. Eerst 50x een room joinen en dan hopen dat je bij elkaar komt :7

Dit is trouwens wel handige tv-gids, was net Dik Voor Mekaar Show kijken, maar sloeg weer eens nergens op..

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
Dat is idd jammer. Ergens vorig jaar in juni hadden ze ook een nieuwsbericht uitgebracht dat er een patch kwam zodat er schademodellen zijn toegevoegd. Die zou in de herfst van 2008 komen en als ik goed gezocht heb op google is die patch nog steeds niet uitgebracht :{

Maar ook jammer van dat online. Eerst 50x een room joinen en dan hopen dat je bij elkaar komt :7

Dit is trouwens wel handige tv-gids, was net Dik Voor Mekaar Show kijken, maar sloeg weer eens nergens op..

De 2e MP domper alweer. :7

Ik zou gister met Sven en Robin ff SR2 doen, maar aangezien daar niet iets als free mode inzit ( :7 ), zouden we het via samenwerken doen. (een vriend uitnodigen in jouw savegame, kan je samen missies doen of rondkloten).

Kan je daar maar 1 persoon uitnodigen.

Erg jammer. :puh:

Geplaatst:

Ik vind het zo jammer dat we bijna nooit meer samen GTA spelen :/

Rond Januari speelden we wel altijd veel met elkaar maar dat wordt steeds minder :(

Geplaatst:

Rond Januari speelden we wel altijd veel met elkaar maar dat wordt steeds minder :(

Weet jij of de servers alweer functioneren?

Anders kom ik zo wel ff. :puh:

Geplaatst:

Weet jij of de servers alweer functioneren?

Anders kom ik zo wel ff. :puh:

Kben nu Xfactor kijken :puh:

Ik kijk zo wel even, misschien word TLAD wel geupload voor de PS3.

Maarja wel jammer dat er nooit iemand is, en ja dan zijn er mensen die Saints Row 2 spelen :bonk:

Geplaatst:

Maarja wel jammer dat er nooit iemand is, en ja dan zijn er mensen die Saints Row 2 spelen :bonk:

Xfactor, get a life! :bonk:

En hoe bedoel je TLAD voor PS3?

Officieel bericht van R* of lul je zomaar wat? :puh:

En dan nog wat, SR2 is dan wel niet zo realistisch als GTA, maar tis wel fun, dus ga poepen ofzo. :puh:

Edit: Servers nog steeds dood. :-(

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

Fack!

Geplaatst:

Xfactor, get a life! :bonk:

En hoe bedoel je TLAD voor PS3?

Officieel bericht van R* of lul je zomaar wat? :puh:

En dan nog wat, SR2 is dan wel niet zo realistisch als GTA, maar tis wel fun, dus ga poepen ofzo. :puh:

Edit: Servers nog steeds dood. :-(

Saints Row 2 4 life! :D

Na GTA IV natturlijk. :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.