Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Ah, hij heeft er eindelijk zin in.. Hopelijk houdt hij het vol!

Geplaatst:
  • Auteur

Wat een schijthekel heb ik aan dat ding.. Ben ik eindelijk ingelogd, doe die R* server het niet!!! :duh::7

Geplaatst:

Zelfde probleem kan niet eens aanmelden.

Bewerkt: door arjan123nl

Geplaatst:

Ik ook niet. Onderhoud?

___E

__ED

_EDI

EDIT:

DIT:

IT:

T:

:

Heb via kabel gadaan nu, doet het weer :)

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
  • Auteur

Kap ermee. Gaat vandaag denk ik niet meer lukken :puh:

Geplaatst:

Jammer dat het niet ging. Maar om jullie op te fleuren:

Het is de harde waarheid. Ik wil een bloemetjesgordijn worden als ik een grote jongen ben :)

EDIT:

kai, ik had je nog gewaarschuwd voor die augurk, je habt hem laten liggen en wat krijg je dan??

DIT!:

EDIT2:

Die gang is trouwens in het land van maas en waal!

EDIT3:

Kom eens van dat dak van de bus af :duh:

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
Oké :puh: Dit wordt dan het eind-shot van jouw auto ná de race:

car_wreck_waves_465x311.jpg

Volgens mij haal je wat door de war maat. :puh:

Dieko, hoe laat wou je vanavond trouwens online zijn?

En Kai, we moeten nog ff je weet wel wat doen. :D

Ohja!

Meestal eindigt het zo. :7

van_crash-1.jpg

Geplaatst:

ER KOMT EEN BELANGRIJK MEDEDELING om 23 van de president

23:00 uur. Belangrijke Mededeling Balkenende

balkinator.jpgLandgenoten! Onze MP komt vanavond met Belangrijke Informatie tot heil des Volks. Van een hoestende man in een parkeergarage vernamen we zojuist dat om 23:00 uur de Natie zal worden geïnformeerd. As we speak zijn raamambtenaren op het Ministerie van Algemene Zaken bezig met het opstellen, uitwerken en in vijf talen persklaar maken van Het Belangrijke Nieuws. Onze anonieme tipgevert kon niet verklappen wat het nieuws precies was, er zat ook een opvallend rood laser stipje op zijn voorhoofd. En bij gebrek aan meer info gaan we natuurlijk lekker gissen en raden. Gewoon, omdat het kan. Hieronder een aantal mogelijkheden. Het staat u vrij mee te speculeren. Want de maatschappij, dat zijn wij. 1: Jan-Peter wordt chef Licht Aandoen bij de EU. 2: Abdicatie Beatrix. 3: ABN AMRO wordt dood verklaard. 4. We kappen ermee in Afghanistan. 5. Gerrit Zalm wordt met pek & veren het land uitgezet. 6. Jan-Peter heeft iemand zwanger gemaakt op de Libelle Zomerweek en gaat scheiden. 7. Dalai Lama komt gewoon logeren bij de Balkies in Capelle aan den IJssel. 8. Er komt een ENORME meteoriet op ons af, en we gaan allemaal dood. Als u het beter weet, dan horen we het wel...

klik

Geplaatst:
ER KOMT EEN BELANGRIJK MEDEDELING om 23 van de president
23:00 uur. Belangrijke Mededeling Balkenende

balkinator.jpgLandgenoten! Onze MP komt vanavond met Belangrijke Informatie tot heil des Volks. Van een hoestende man in een parkeergarage vernamen we zojuist dat om 23:00 uur de Natie zal worden geïnformeerd. As we speak zijn raamambtenaren op het Ministerie van Algemene Zaken bezig met het opstellen, uitwerken en in vijf talen persklaar maken van Het Belangrijke Nieuws. Onze anonieme tipgevert kon niet verklappen wat het nieuws precies was, er zat ook een opvallend rood laser stipje op zijn voorhoofd. En bij gebrek aan meer info gaan we natuurlijk lekker gissen en raden. Gewoon, omdat het kan. Hieronder een aantal mogelijkheden. Het staat u vrij mee te speculeren. Want de maatschappij, dat zijn wij. 1: Jan-Peter wordt chef Licht Aandoen bij de EU. 2: Abdicatie Beatrix. 3: ABN AMRO wordt dood verklaard. 4. We kappen ermee in Afghanistan. 5. Gerrit Zalm wordt met pek & veren het land uitgezet. 6. Jan-Peter heeft iemand zwanger gemaakt op de Libelle Zomerweek en gaat scheiden. 7. Dalai Lama komt gewoon logeren bij de Balkies in Capelle aan den IJssel. 8. Er komt een ENORME meteoriet op ons af, en we gaan allemaal dood. Als u het beter weet, dan horen we het wel...

klik

Nederland heeft geen president. :puh:

Geplaatst:

HAHAHAHAHHAHHAHHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAHHA BELGEN

NEDERLAND HEEFT EEN KONING EN MINISTER PRESIDENT

Geplaatst:

Ja een Minister President maar geen President. :puh:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

NEDERLANDERS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.