Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
I am back guys. :D

was je weg dan

Praat ABN s.v.p.

En zie recruitement:

"Ik heb al eens eerder in de clan gezeten en ben er toen uitgestapt wegens wat familie problemen. Dit weekend ga ik Grand Theft Auto IV weer halen en wil ik ook weer graag lid worden van jullie clan."

Welcome back :)

Geplaatst:
Praat ABN s.v.p.

Wat was er dan verkeerd aan.

Geplaatst:
Praat ABN s.v.p.

Je moet met hoofdletters en leestekens typen. :Y

Geplaatst:
Praat ABN s.v.p.

Dat doe ik toch.

Geplaatst:
Praat ABN s.v.p.

Dat doe ik toch.

Owja, je hebt gelijk :)

Geplaatst:
Praat ABN s.v.p.

Dat doe ik toch.

Owja, je hebt gelijk :)

Gelukkig ik wist wel dat ik niet dement werd.

Geplaatst:

Iemand die hier een knap capture porgramma heeft, ik wil is proberen om mijn Playstation 3 op mijn Laptop aansluiten :)

Geplaatst:
Iemand die hier een knap capture porgramma heeft, ik wil is proberen om mijn Playstation 3 op mijn Laptop aansluiten :)

Daarvoor heb je eerst een capture device nodig. Zoals een Dazzle (rond de €60,-) of een PVR (=TV kaart), waar je voor rond de €30,- al een kan hebben met composiet (AV) ingang. Maar een van 30 euro zal natuurlijk niet zo'n hoge kwaliteit leveren als bijv. een van 60 euro.

Een dazzle heeft als voordeel dat hij extern is en dus via de USB aan is te sluiten, wat je dus nodig bent bij een laptop. een tvkaart is in de meeste gevaal intern, wat dus niet op je laptop kan ;) .

Vrijwel iedereen in de clan gebruikt een Dazzle. Check maar eens Dieko's YouTube kanaal en kijk een naar de kwaliteit.

Zelf gebruik ik BTW een PVR (TV kaart) van het merk Avermedia. Die zo'n kwaliteit leverd:

(Kijk in hoge kwaliteit)

Geplaatst:

Daarvoor heb je eerst een capture device nodig. Zoals een Dazzle (rond de €60,-) of een PVR (=TV kaart), waar je voor rond de €30,- al een kan hebben met composiet (AV) ingang. Maar een van 30 euro zal natuurlijk niet zo'n hoge kwaliteit leveren als bijv. een van 60 euro.

Een dazzle heeft als voordeel dat hij extern is en dus via de USB aan is te sluiten, wat je dus nodig bent bij een laptop. een tvkaart is in de meeste gevaal intern, wat dus niet op je laptop kan ;) .

Vrijwel iedereen in de clan gebruikt een Dazzle. Check maar eens Dieko's YouTube kanaal en kijk een naar de kwaliteit.

Zelf gebruik ik BTW een PVR (TV kaart) van het merk Avermedia. Die zo'n kwaliteit leverd:

(Kijk in hoge kwaliteit)

Kan ik niet gewoon mijn PS3 op mijn laptop aansluiten met een HDMI kabel?

Geplaatst:

Je laptop heeft een HDMI out.

Je kan je laptop verbinden met een Tv maar niet met de PS3 want die heeft ook een out.

Geplaatst:

(Kijk in hoge kwaliteit)

Kan ik niet gewoon mijn PS3 op mijn laptop aansluiten met een HDMI kabel?

Om het even wat duidelijker te maken, van wat dieko zei:

Een aansluiten heeft is een out of een in aansluiten. Zoals de ''naam'' het al zegt heb je bij bijv. HDMI in, een aansluiting, die alleen HDMI signalen kan ontvangen (het signaal gaat er als het ware in). Bij HDMI out kan het alleen signaal uitzenden, waarbij het als het ware er uit gaat.

Laptops hebben bijna allemaal tegenwoordig HDMI out, zodat je hem op een HDTV kan aansluiten met een hoge resolutie. Maar geen HDMI in.

Ik raad je aan om een Dazzle of een andere externe Videokaart te kopen.

Geplaatst:

Bij Dazzle moet alles via scart gaan maar dat valt al bij al nog mee van kwaliteit. ;)

Kijk maar:

Geplaatst:

Dan houd het voor mij op, ik heb momenteel niet heel erg veel geld en ik heb nog wat andere dingen die ik moet kopen. Dus misschien is het iets voor later, maar nu ga ik eerst wat geld sparen. :)

Geplaatst:
Bij Dazzle moet alles via scart gaan maar dat valt al bij al nog mee van kwaliteit. ;)

Kijk maar:

Het valt me wel op dat je bij een Dazzle heel snel de lijntjes ziet (van interlaced, bijv. 564i (of welke resolutie dat maar mag zijn :puh: ))

Geplaatst:

Voor nog geInteresseerden... :engel:

Maar ik moet nog veel leren Dieko weet er heel veel over. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.