Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Dat heb ik gemerkt ja 0_0:puh:

EDIT: Yeaaah 850 :dans: Lekker als je aan het uitslapen bent sentasi en de fanfare komt om 10:00 langs :7

09:30 :7

Maar achter m'n huis liggen de sportvelden, voetbal, tennis en de hele meuk. :puh:

Dan is er vandaag weer wat te doen, dus dat word vandaag weer herrie. :7

Vorig weekend Waldrock, nu dit weer. :-(

En daarbij, ald de parkeerplaats vol is, staat alles bij ons in de straat, dus nu kan ik de andere auto niet meer voor de deur zetten, en ik moest er ff mee bezig. :7

Geplaatst:
  • Auteur

Leuk, zo'n veld :7

Geplaatst:
  • Auteur

Nee. Verwacht maar dat hij 4 uur binnen komt. Wanneer ik hem dan in mijn ps3 stop zal er wel weer een systeemupdate zijn :7 en daarna zal ik eerst weer al die patches die al reeds verschenen zijn moeten downloaden voor SR2 :-(

Ik heb dat echt vaak. Als ik en game heb moet ik systeemupdate uitvoeren precies op die dag.

Was bij GTA IV en GT5 ook :puh:

Geplaatst:
Nee. Verwacht maar dat hij 4 uur binnen komt. Wanneer ik hem dan in mijn ps3 stop zal er wel weer een systeemupdate zijn :7 en daarna zal ik eerst weer al die patches die al reeds verschenen zijn moeten downloaden voor SR2 :-(

Ik heb dat echt vaak. als ik en game heb moet ik systeemupdate uitvoeren. Was bij GTA IV en GT5 ook :puh:

:7

Komt net een hele stoet van een kilometer door de straat, met een land als thema zeg maar. :puh:

Heb net een foto gemaakt. :puh:

Het blijft maar doorgaan. :schater:

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
  • Auteur
:schater: Sterkte als alle landen langs komen :7 Het zal maar gebeuren lol
Geplaatst:

Alle landen komen langs geloof ik, met de meest vreemde outfits. :7

Zelfs klassieke negers met een pot op hun hoofd. :schater:

dsc00906x.jpg

dsc00907r.jpg

Geplaatst:
  • Auteur

Lullige optocht :7

Niks tegen die mensen, maar de op de 1e foto lijken op Joden (geen discriminatie of grap :puh:). In paar gedeeltes rond Amsterdam heb je die mensen lopen met van dat soort kleding en 2 van die vlechtjes aan de zijkanten. Best raar om te zien dat zoiets nog steeds bestaat. Deze mensen.

Geplaatst:
Lullige optocht :7

Niks tegen die mensen, maar de op de 1e foto lijken op Joden (geen discriminatie of grap :puh:). In paar gedeeltes rond Amsterdam heb je die mensen lopen met van dat soort kleding en 2 van die vlechtjes aan de zijkanten. Best raar om te zien dat zoiets nog steeds bestaat. Deze mensen.

Vreemde mensen zijn dat ja. :7

Doet me denken aan die vent uit GTA, die o.a voor je savehouse in Bohan staat te schreeuwen. :puh:

'Hey you, yeah you! listen, listen to me!' :schater:

Geplaatst:

Ik heb dat echt vaak. Als ik en game heb moet ik systeemupdate uitvoeren precies op die dag.

Bij mij duurde alles 8 minuten..

Geplaatst:
  • Auteur

8 kostbare minuten :-(

Geplaatst:

Bij mij duurde alles 8 minuten..

Sinds ik hem heb, zijn er een stuk of 2-3 updates geweest, maar wss zul je dan alleen de laatste hoeven te downloaden, en zo heel groot zijn ze ook niet. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur

Is er ook DLC?

EDIT: Saints Row 2 binnen :dans:

Geplaatst:
Sinds ik hem heb, zijn er een stuk of 2-3 updates geweest, maar wss zul je dan alleen de laatste hoeven te downloaden, en zo heel groot zijn ze ook niet. :puh:

Je moet 1 patch downloaden die duurt zo'n 2 minuten en 6 minuten instalatie. :)

Is er ook DLC?

EDIT: Saints Row 2 binnen :dans:

Vanmiddag samen online coop doen, we zijn beide toch nog niet zo heel ver...

Geplaatst:

Alle landen komen langs geloof ik, met de meest vreemde outfits. :7

Zelfs klassieke negers met een pot op hun hoofd. :schater:

dsc00906x.jpg

dsc00907r.jpg

Van wie is die lelijke golf op foto 1? :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.