Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik zal je een voorbeeld geven, de Destruction Derby.

De regels waren overduidelijk, géén wapens pakken.

Kai zat in een helikopter de boel ik de gaten te houden.

Hij stapt even uit, Haakon stapt in, en heeft dus een RPG.

En dan begint ie lekker te schieten, op de heli, op Kai, en op de rest.

Dat heeft zich daarna nog een keer of wat herhaald dacht ik, iig 1x.

En zo zijn er nog veel meer voorbeelden, waar ik niet verder op inga.

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

Mijn mening...

Geef hem een tweede kans.... Een proefperiode.

Zodra hij nog 1 meeting verziekt (bedoeld of onbedoeld iedereen kent de regels) kicken we hem meteen uit de meeting en uit de clan.

Maar goed dat is mijn mening.

Ik ben er ook niet altijd bij geweest bij alle meeting die hij verziekt zou hebben.

Echter hij is nog erg jong en heeft nu zijn lesje wel geleerd... Zo niet dan alsnog maar hebben wij vanuit LKZ ons best gedaan :puh:

Nogmaals dit is gewoon mijn mening.

Geplaatst:
Mijn mening...

Zodra hij nog 1 meeting verziekt (bedoeld of onbedoeld iedereen kent de regels) kicken we hem meteen uit de meeting en uit de clan.

Ik ben er ook niet altijd bij geweest bij alle meeting die hij verziekt zou hebben.

Echter hij is nog erg jong en heeft nu zijn lesje wel geleerd... Zo niet dan alsnog maar hebben wij vanuit LKZ ons best gedaan :puh:

Ik deel jouw mening niet, sorry.

Het punt is, Haakon heeft al 1000x een 2e kans gehad, heeft 1000x sorry gezegd, en 1000x beterschap beloofd.

En steeds geloofden wij dat, en steeds werden we weer teleurgesteld.

Ikzelf ben er klaar mee, ik heb geen zin meer in de frustratie en ergernis als Haakon erbij is.

In mijn ogen hebben we vanuit LKZ echt wel onze best gedaan, maar de koek raakt een keer op, hij heeft het er zelf naar gemaakt.

Geplaatst:
Mijn mening...

Ik deel jouw mening niet, sorry.

Het punt is, Haakon heeft al 1000x een 2e kans gehad, heeft 1000x sorry gezegd, en 1000x beterschap beloofd.

En steeds geloofden wij dat, en steeds werden we weer teleurgesteld.

Ikzelf ben er klaar mee, ik heb geen zin meer in de frustratie en ergernis als Haakon erbij is.

In mijn ogen hebben we vanuit LKZ echt wel onze best gedaan, maar de koek raakt een keer op, hij heeft het er zelf naar gemaakt.

Je hoeft geen sorry te zeggen als je mijn mening niet deelt hoor ;-) (en in dit geval helemaal niet omdat je mijn mening wel deelt maar dat laten :D )

Daar zijn we vrij in.

Zoals ik ook in mijn bericht al had neergezet ben ik er niet altijd bij geweest. Daarom heb ik dus niet de info over hoevaak en wat voor omstandigheden en beloften zoals jij die hebt. Als er vanuit LKZ al genoeg "tweede" kansen zijn gegeven dan is het toch prima...

Dan is inderdaad de koek op.

Kijk en dan deel je toch mijn mening.... Tweede kans gehad.. Pech gehad :tu:

Geplaatst:
Je hoeft geen sorry te zeggen als je mijn mening niet deelt hoor ;-) (en in dit geval helemaal niet omdat je mijn mening wel deelt maar dat laten :D )

Daar zijn we vrij in.

Zoals ik ook in mijn bericht al had neergezet ben ik er niet altijd bij geweest. Daarom heb ik dus niet de info over hoevaak en wat voor omstandigheden en beloften zoals jij die hebt. Als er vanuit LKZ al genoeg "tweede" kansen zijn gegeven dan is het toch prima...

Dan is inderdaad de koek op.

Kijk en dan deel je toch mijn mening.... Tweede kans gehad.. Pech gehad :tu:

Aight, word ik nu klemgeluld of niet? :puh:

Maar iig, zoals je het nu formuleerd hebben we idd dezelfde mening denk ik. :D

Geplaatst:

Ik ben het helemaal met Sentasi eens. Haakon verpeste (bijna) altijd de meeting, en daar heb ik ook geen zin meer in.

Ik weet nog wel hoe ik de clan joinde: Er was een onofficiele meeting van LKZ, dus ik en Haakon mochten ook joinen in die meeting. Ik kende alleen Dieko eigelijk van de clan, en een paar van de anderen een beetje. Toen mocht ik de meetin, net als haakon, joinen.

Het was de bedoeling om zo veel mogelijk voertuigen bij de heliplek neer te zetten en die later te laten ontploffen. Op een duurt stonden er zo veel dat ze begonnen te verdwijnen :puh: . Maar toen kwam Haakon er aangescheurd en ramde op de auto's in waardoor er een paar in het water vielen. En dat al bij z'n eerste meeting!

Later die meeting werdt ik door meerdere van jullie gevraagd waarom ik LKZ niet joinde. Ik dacht Waarom niet? Dus ik zei dat ik me zou aanmelden. Volgende dag gedaan en aangenomen :) .

Geplaatst:
Ik ben het helemaal met Sentasi eens. Haakon verpeste (bijna) altijd de meeting, en daar heb ik ook geen zin meer in.

Ik weet nog wel hoe ik de clan joinde: Er was een onofficiele meeting van LKZ, dus ik en Haakon mochten ook joinen in die meeting. Ik kende alleen Dieko eigelijk van de clan, en een paar van de anderen een beetje. Toen mocht ik de meetin, net als haakon, joinen.

Het was de bedoeling om zo veel mogelijk voertuigen bij de heliplek neer te zetten en die later te laten ontploffen. Op een duurt stonden er zo veel dat ze begonnen te verdwijnen :puh: . Maar toen kwam Haakon er aangescheurd en ramde op de auto's in waardoor er een paar in het water vielen. En dat al bij z'n eerste meeting!

Later die meeting werdt ik door meerdere van jullie gevraagd waarom ik LKZ niet joinde. Ik dacht Waarom niet? Dus ik zei dat ik me zou aanmelden. Volgende dag gedaan en aangenomen :) .

We gaan nou toch niet sentimenteel doen hé? :7

In die tijd van mijn 2de kans verkloote ik soms ook meetings...

Net dat ik zoals haakon was maar. :7

Maar toch kreeg ik ook een 2de kans.

Misschien lag de situatie el anders, vele clanmembers toen dacht ik dat ik ook zo'n overloper was. (ja het was toen de tijd van de overloopertjes) :7

Eigenlijk was het om mijn eigen clan te beginnen (wat niet een succes werd) vele clanmember waren dan aan het zeggen dat ik ook een overloper was, maar op zo'n dinge ging ik nooit op verder...

Haakon heeft miss dezelfde fouten als mij toen gemaakt waarom krijgt hij dan geen 2de kans.

Waarom krijgt die zelfs geen proefperiode???

Dus nu mijn vraag: Waarom mag haakon zelfs geen kleine proefperiode???

Geplaatst:

Het antwoord daarop vind je in de voorgaande posts.

Gewoon een proefperiode maakt die één fout dan mag hij nooit meer joinen.

Geplaatst:

Zoals gezegd, hij heeft al meerdere malen een 2e kans gehad en die verpest.

Geplaatst:

Goed dit heb je al een paar keer gezegt.

Nof offense maar kan je niet afkomen met een bewijs. :7

Geplaatst:

Wat dacht je van het voorbeeld van mij en Jarno?

Geplaatst:
  • Auteur

In een proefperiode kan je dat toch nooit zien. Je neemt hem aan of niet. In een periode gaan mensen (en dan heb ik het over algemeen) zich juist "extra" goed gedragen. Dus of wel aannemen of niet, proefperiode gaat niet werken.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Wat dacht je van het voorbeeld van mij en Jarno?

Dat voorbeeld van Jarno dat doet iedereen toch wel is.

Dat van jou vindt ik iets compleet anders dat had die niet mogen doen, hij is daar ook voor gedskwalifdinges. :7

Maar dat waren allemaal dingen van vroeger.

Hoe weet jij nou of hij die dingen nu nog doet je hebt er al weken niet meer met gespeeld.

Geplaatst:
Dat voorbeeld van Jarno dat doet iedereen toch wel is.

Dat van jou vindt ik iets compleet anders dat had die niet mogen doen, hij is daar ook voor gedskwalifdinges. :7

Maar dat waren allemaal dingen van vroeger.

Hoe weet jij nou of hij die dingen nu nog doet je hebt er al weken niet meer met gespeeld.

Wel is, wel is.

Je kan niet ontkennen dat Haakon dit vrijwel elke meeting deed, dat was gewoon een feit.

Wij knallen ook wel is elkaars heli of boot naar de fillisteinen, als we wat aan het dollen zijn.

Haakon deed dit soort dingen elke meeting bewust en express, je kon er gewoon op zitten wachten.

Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken...

Bewerkt: door Sentasi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.