Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Heb jij een toetsenbord van de computer of een speciaal mini toetsenbord dat je kan koppelen aan je controller? :?

Btw: Zijn er mensen die Assasin's Creed hebben, zo ja is het een goed spel?

draadloos toetsenbord :N ik gebruik me bakje nog om te typen zo lastig!!

maar nu met headset zal gemakkelijker zijn!

gebruik jullie trouwens jullie headset altyd?

vb, meeting(met kai en de rest van LKZ).

Ik gebruik vaak mijn headset als de andere hem ook gebruiken. :Y

ja, anders heeft niet veel zin he! :D:) is dat soms niet grappig als je vb tegen een clanlid van 19 jaar spreekt enzo, endan hoor je daar iemand met een minder zware stem op de achtergrond? :puh: is het soms niet verwarrend door te veel lawaai ? :D

Bewerkt: door jardintje12

Geplaatst:

Nou als iedereen als een gek begint te schreeuwen omdat hun helikopter neerstort dan is de communicatie wel vaag. :7

Voor de rest stoor ik me er niet aan dat ik een piepstemmetje heb en andere weer niet.

In het begin is het wel raar om zo te praten maar je moet het gewoon zien alsof je met iemand belt. :puh:

Geplaatst:
Nou als iedereen als een gek begint te schreeuwen omdat hun helikopter neerstort dan is de communicatie wel vaag. :7

Voor de rest stoor ik me er niet aan dat ik een piepstemmetje heb en andere weer niet.

In het begin is het wel raar om zo te praten maar je moet het gewoon zien alsof je met iemand belt. :puh:

ja,moet wel raar zijn even :puh: en zker met de hollanders hah :D

Geplaatst:

ja,moet wel raar zijn even :puh: en zker met de hollanders hah :D

Wat is er mis met dien Ollanders :duh:

Geplaatst:

Haha, das jist het grappige na een tijd begin jezelf met een nederlands accent te spreken... :7

Geplaatst:
Haha, das jist het grappige na een tijd begin jezelf met een nederlands accent te spreken... :7

Dat is in jullie voordeel ^_^:puh:

Gelukkig ging ik indie tijd toen ik meedeed niet als een belg praten :puh:

EDIT:

Kai, dat filmpje van die o-zo actievolle DM, wanneer komt die :puh: ? Was in het begin wel kut, want ik lockte iemand, schoot m dood, bleek dat het Kai was :7

:7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:

TOTAAL NIETS MIS MET NEDERLANDERS ! :D

ja, heb dat ook op bus begin ook dat accent te krijgen :puh: ha

ja morgen is dat filmpje af :D

EDIT /

NICK? IK ZOU GRAAG MORGEN REVENCHE NEMEN OP JE JA ! :puh:

ik doe wel iets verkeerd indeatmath.

ik ga te vlug de actie in, waardoor ik vlugger gekilt wordt ! :puh:

Bewerkt: door jardintje12

Geplaatst:

Vroeger liep ik altijd als een gek op de vijanden af nu gelukkig niet meer. :7

Geplaatst:
Vroeger liep ik altijd als een gek op de vijanden af nu gelukkig niet meer. :7

dat nou net mij probleem! xd kzal het rustiger moeten doen! :)

Geplaatst:
TOTAAL NIETS MIS MET NEDERLANDERS ! :D

ja, heb dat ook op bus begin ook dat accent te krijgen :puh: ha

ja morgen is dat filmpje af :D

EDIT /

NICK? IK ZOU GRAAG MORGEN REVENCHE NEMEN OP JE JA ! :puh:

ik doe wel iets verkeerd indeatmath.

ik ga te vlug de actie in, waardoor ik vlugger gekilt wordt ! :puh:

Ik wil ook wel mee doen, alleen het liefst wel in de middag. Wil vanavond wel in de avond bij de race meeting zijn. :)

Geplaatst:
  • Auteur

Ik denk dat je bij Burnout nooit 100% trophies kan krijgen :7 Ze updaten steeds. Laatst was het totaal 80 en nu is het verhoogd naar 98 :7

EDIT: Ze hebben special 'Big Surfe Island" Trophies toegevoegd die je dus alleen kan krijgen als je dat eiland koopt :7 Waarom... :N

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
Ik denk dat je bij Burnout nooit 100% trophies kan krijgen :7 Ze updaten steeds. Laatst was het totaal 80 en nu is het verhoogd naar 98 :7

EDIT: Ze hebben special 'Big Surfe Island" Trophies toegevoegd die je dus alleen kan krijgen als je dat eiland koopt :7 Waarom... :N

Moet ik nog helpen met die ene race?

Geplaatst:

Net hetzelfde bik midnight club. :7

Ze maken een South Central aan met 10 nieuwe trophy's maar je kan er wel voor betalen. :7

Geplaatst:

Net hetzelfde bik midnight club. :7

Ze maken een South Central aan met 10 nieuwe trophy's maar je kan er wel voor betalen. :7

Die heb ik bijna allemaal van South Central. Heb net weer even Uncharted gepakt, gelijk een trophy erbij. :)

Geplaatst:

is filmpje al klaar kai? :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.