Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enquete over videogames

Hallo allen,

ik ben bezig met afstuderen bij een game developer en onderzoek hoe spelers een emotionele band kunnen krijgen met een game. Hiervoor heb ik een aantal onderzoeken en 1 hiervan is een online enquete met wat vragen over verschillende aspecten van games. Alle hulp is welkom dus als jullie zin en tijd hebben om hem in te vullen graag.

http://www.thesistools.com/?qid=44681&ln=ned

alvast bedankt.

groeten,

sebastiaan

Featured Replies

Ik heb hem voor je ingevuld. :) Goeie enquete, ik vond het vooral goed dat je bij elke vraag ook zelf iets in kon vullen, als de dingen waar je uit kon kiezen niet overeenkwamen met je antwoord.

Zelf heb ik hem dan ook maar ingevuld!!

:cya:

Ook ingevult. :dans:

Ook ik heb de enquete even ingevuld.

Het was interessant om te doen, de vragen waren duidelijk, en het was niet té lang. :)

• Author

Hartelijk dank allemaal, ik heb zeer veel ingevulde enquetes ontvangen :).

• 1 month later...

Ingevuld, altijd leuk die enquetes.

Ingevult en verzonden, kreeg daarna een één of ander bericht over 2 stageplaatsen. (???) :tu:

Edited by Basssss

Ingevuld. Ik weet niet of het wel juist is, maar je kan overal(!) meer dan één antwoord aanvinken. Dit kan toch fouten geven bij het turven als iemand bijvoorbeeld meerdere antwoorden geeft op vragen waar maar één antwoord mogelijk is. Bijvoorbeeld op ja/nee vragen.

Ingevuld. Ik weet niet of het wel juist is, maar je kan overal(!) meer dan één antwoord aanvinken. Dit kan toch fouten geven bij het turven als iemand bijvoorbeeld meerdere antwoorden geeft op vragen waar maar één antwoord mogelijk is. Bijvoorbeeld op ja/nee vragen.

Niet. Bij de eerste pagina is dat de bedoeling, bij de vierkantjes. Maar bij de rondjes kan je maar één iets aanvinken, had je even verder gekeken..