Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968468 Heey, De auto's die ik meestal in mijn garage zet verdwijen meestal allemaal ook al heb ik er maar 2 instaan en de "mothership" wordt ook meestal na een tijdje weer wit. Wat kun je eraan doen, en hoe kun je het voorkomen?
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968479 Auto's verdwijnen soms inderdaad, dit kan best irritant zijn, maar voorkomen kan niet. Hetzelfde verhaal met de kleur van 'The Mothership', kleuren willen wel vaker van een auto afdruipen (laten we het zo even noemen ). Dit geldt er ook voor als je je auto pimpt met leuke vlammen over je auto. Als je een paar keer savet, dan gaan de kleuren er inderdaad weer vanaf. Ook dit is niet te voorkomen.
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971692 Dat de kleuren veranderen in wit heb ik vaak zat gehad maar dat auto's helemaal verdwijnen heb ik nog nooit meegemaakt hoor.
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971702 Heb ik geluk zeg, heb ik zelf nog maar zelden meegemaakt =)
Heey,
De auto's die ik meestal in mijn garage zet verdwijen meestal allemaal ook al heb ik er maar 2 instaan en de "mothership" wordt ook meestal na een tijdje weer wit. Wat kun je eraan doen, en hoe kun je het voorkomen?