Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970862 ja met een missie van playboy x moet je een foto maken met een mobiel en die mobiel krijg jij na die missie en dan kun je foto,s maken.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren Auteur comment_970871 ja met een missie van playboy x moet je een foto maken met een mobiel en die mobiel krijg jij na die missie en dan kun je foto,s maken. chillll:D ook filmpjes??
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970874 Helaas geen filmpjes, ik vind de kwaliteit van die foto's wel een beetje slecht en het probleem is; die foto's die je maakt kan je (zover ik weet) niet terugvinden. Weet iemand waar je die terug kan zien?
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970875 Helaas geen filmpjes, ik vind de kwaliteit van die foto's wel een beetje slecht en het probleem is; die foto's die je maakt kan je (zover ik weet) niet terugvinden. Weet iemand waar je die terug kan zien? Voor zover ik weet kan je ze niet terugzien..
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970877 In Gta SA moest je foto's maken van gebouwen enzo voor arch. Moet dat nu ook met je telefoon?
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970882 Ja, volgens mij kan je dit keer geen echte camera hebben. Ik zie wel toeristen ermee rondlopen maarzelf moet je de foto's maken met de fotocamera op de mobiel
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970883 je kan foto's maken met je gsm. je moet in een missie voor Playboy X dat doen. maar voor de rest kan je nog wel foto's maken maar dat heeft niet veel zin.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren Auteur comment_970953 hmm jammer .. toch een tegenvallertje.. maar goed.. de rest maakt alles goed;)
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_972939 Heb gelezen dat je foto's kan maken met je GSM en deze dan in een politieauto kan uploaden om zo dan informatie te verkgrijgen van de persoon waar je een foto van nam. Heb het geprobeerd maar lukt mij niet, de database in de politieauto's laat het wel toe om foto's up te loaden van je mobieltje, iemand een idee hiervoor? Wanneer een politieauto stilstaat en je drukt op L1 (PS3) geraak je in de database Gamegreetz
Zoals de titel luidt.. kan je foto's nemen in gta4???