Doe jij nog aan Dodenherdenking?
- Replies 202
- Views 13.1k
- Created
- Last Reply
Dodenherdenking 104 members have voted
Featured Replies
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Hey,
Bij deze wil ik graag eens weten of jullie mensen nog wel ooit eens aan dodenherdenking doen, dat natuurlijk jaarlijks op 4 Mei is.
Ik zelf doe er wel aan, hoe dan ook, als ik aan het fietsen ben of dergelijke, dan stop ik sowieso even, en dan ben ik sowieso 2 min stil.