Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Caligula's casino

Op TV zie je bij de poker zender 5 seconden het Caligula's casino uit San Andreas in beeld, de graphics van het Caligula's casino zien er beter uit op de TV van Niko dan in San Andreas.

Edited by DenkaanHenk

Featured Replies

Op TV zie je bij de poker zender 5 seconden het Caligula's casino uit San Andreas in beeld, de graphics van het Caligula's casino zien er beter uit op de TV van Niko dan in San Andreas.

1 van de volgende gta's zal zeker wel een las venturas bevatten, je ziet ook een klein stukkje van het vernieuwde las venturas.

Op de radio in het nieuws werd ook eens los santos vermeld dus dit zal ook terug komen. :Y

grand theft auto 6 misschien ? :puh: veel 5 is dan misschien vice city rockstar zit vast vol met plannen en ideeen :O

grand theft auto 6 misschien ? :puh: veel 5 is dan misschien vice city rockstar zit vast vol met plannen en ideeen :O

Dit soort reacties begrijp ik nou echt nooit he... Grand Theft Auto 5 is nog een héél end weg! Rockstar verandert niet zomaar van versienummer. Vice City en San Andreas vallen onder de GTA III canon. Die hebben in principe dezelfde engine. In Vice City en San Andreas is de engine alleen steeds verder uitgewerkt. Nu hebben we GTA IV met een totaal nieuwe engine. Voor de volgende GTA spellen (als die er komen) zullen ze deze engine gaan gebruiken en verbeteren. Pas als er wéér een nieuwe engine uitkomt hierna, zal het GTA 5 worden. En ga niet zeggen dat je denkt dat ze in een volgende GTA al weer een nieuwe engine gebruiken, want dat is bullshit. Dat zou Rockstar én teveel kosten én het is onhandig. Handiger is deze engine, omdat de programmeurs er nu mee vertrouwd zijn na het ontwikkelen van IV.

yeahhh GTA Paris of Rome of Moskou of Peking of gewoon weer London. ik denk dat ik voor de laatste ga

Het is inderdaad al weer 10 jaar (of meer) of 15 dus San Andreas zal wel heeeeel wat veranderd zijn :)

ik hoop het dat het nederland word lol

Ik hoop dat ze een volgende gta in Vice City maken.... alleen dit keer compleet vernieuwd :Y^_^:7

  • Author

Dan apen ze Scarface na, want dat is het echte Miami. Alleen visueel is GTA veel beter.

  • 5 months later...
ik hoop het dat het nederland word lol

Hahaha jah dan in A'dam. Zit je te iedereen dood te knallen op de walleXD :schater:

ik hoop het dat het nederland word lol

Hahaha jah dan in A'dam. Zit je te iedereen dood te knallen op de walleXD :schater:

Misschien vinden sommige mensne hun huis nog :7
Misschien vinden sommige mensne hun huis nog :7

Niet grappig ?

Edited by [B]ig [S]moke

of gta sprookjesland, op de eenhorn naar slotenland*.

of de vliegende, roze draak als taxi naar toverland.

Nee, ik ben niet gay, ik brobeerde gewoon een beetje lol te maken.

Of GTA Florida, relschoppen in de atractieparken, of GTA holywood, heb je heel wat mooi, snelle bakken om mee rond te rijden.

* een kind uit mijn oude klas die had het altijd over slotenland, haar fantasie wereldje.

of gta sprookjesland, op de eenhorn naar slotenland*.

of de vliegende, roze draak als taxi naar toverland.

Nee, ik ben niet gay, ik brobeerde gewoon een beetje lol te maken.

Of GTA Florida, relschoppen in de atractieparken, of GTA holywood, heb je heel wat mooi, snelle bakken om mee rond te rijden.

* een kind uit mijn oude klas die had het altijd over slotenland, haar fantasie wereldje.

vreemde manier van lol :duh: , maar ja zou wel grappig zijn

  • 2 weeks later...
grand theft auto 6 misschien ? :puh: veel 5 is dan misschien vice city rockstar zit vast vol met plannen en ideeen :O

Misschien zit er wel een regelmaat in ofzo kijkmaar: gta III was in LC toen kwam VC en toen SA en toen weer LC misschien komt nu wel weer VC

khoop van wel van VC is gewoon de chillste stad tot nu toe toch? zon zee strand alles:P

grand theft auto 6 misschien ? :puh: veel 5 is dan misschien vice city rockstar zit vast vol met plannen en ideeen :O

Misschien zit er wel een regelmaat in ofzo kijkmaar: gta III was in LC toen kwam VC en toen SA en toen weer LC misschien komt nu wel weer VC

khoop van wel van VC is gewoon de chillste stad tot nu toe toch? zon zee strand alles:P

Ik vond san andreas beter na gta 4 natuurlijk

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.