Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Verborgen auto (Sultan RS)

  • Replies 44
  • Views 8.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Deze link stuurde ik gister ook, in een topic, met mooiste wagens.

En op de chat.

Greetz

  • Author
Deze link stuurde ik gister ook, in een topic, met mooiste wagens.

En op de chat.

Greetz

O sorry kwam er net op terecht ik dacht dan post ik het gelijk

Deze link stuurde ik gister ook, in een topic, met mooiste wagens.

En op de chat.

Greetz

O sorry kwam er net op terecht ik dacht dan post ik het gelijk

Mij maakt het niks uit hoor!

Maar die Mooie Voertuigen topic is niet een bepaald succes, volgens mij kijkt er bijna niemand in :puh:

Greetz

Edit:

Nog twee filmpjes erbij.

Edited by FerryN

Het is niet echt een verborgen voertuig, want je kan er gewoon in rijden, en je hoeft er niet echt veel voor te doen om hem te vinden. Verder stond dit voertuig ook al op de Voertuigen pagina van WikiGTA. Niets nieuws lijkt me dus.

Het is niet echt een verborgen voertuig, want je kan er gewoon in rijden, en je hoeft er niet echt veel voor te doen om hem te vinden. Verder stond dit voertuig ook al op de Voertuigen pagina van WikiGTA. Niets nieuws lijkt me dus.

Mee eens, maar ik vind hem wel mooi hoor ^_^

ram vette auto wel jammer dat ik het spel nog niet heb:(

Waow, nice car ;) Ziet er vet mooi uit, mooie remschijfjes ( Rood ) Bumpers en de koplampen zijn helemaal top

! ;)

Swiggers :cya:

mooie bak, mooie velgen..rode remmen wat wil je nog meer?? _O_

En eht beste is nog, hij heeft een _O_ TURBO _O_

HEIL TURBO!!! MET AFBLAASVENTIEL :D

Als je de camerastand punt hebt waarbij je vanaf de motorkap ziet, hoor je de turbo spinnen :D

Soms knalt ie ook vuur uit de uitlaat _O_

waar kan je deze auto vinden.

@heb hem al gevonden.

hier een kaart voor de mensen die het nog niet weten

GTA4-FullSize-Liberty-City2.jpg

Edited by osmgek11

Een stukje linksonder(op de kaart) van waar je deze auto kan vinden, is er ook een auto te vinden die op een maybach lijkt. :tu:

Echt bijzonder is deze auto niet aangezien er ook 2 bij Exotic Cars oid staan.

Dit is een zeer mooie auto maar hij zal nooit de sentinel xs pwnen.

Ziet er strak uit ! :tu:

Ziet er strak uit ! :tu:

Jazeker vet! Zo realistisch dat de excusieve bakkies ook echt niet veel rondrijden! _O_

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.