Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Warrock] Wie speelt het?

Hallo allemaal ik wou wel is graag weten wie er WarRock speelt,

Ik speel het best vaak maar ik moet wel low-grapichs want ik heb een hele oude computer..

Post jullie mening over WarRock hierzo?

Ook warrock spelen ? http://Warrock.net

Groetjes Niels

Edited by niels8500

Featured Replies

Voordat iemand over mij begint. Ik speel geen warrock!!! Ik krijg vaak berichten van mensen die warrock met mij willen spelen maar ik speel dit spel niet! Ik heb mijn naam (warrock_123_321) bedacht toen ik nog nooit van het spel warrock gehoord had. Dus voordat iemand mij erbij haalt, IK SPEEL GEEN WARROCK!!!!!!

Voordat iemand over mij begint. Ik speel geen warrock!!! Ik krijg vaak berichten van mensen die warrock met mij willen spelen maar ik speel dit spel niet! Ik heb mijn naam (warrock_123_321) bedacht toen ik nog nooit van het spel warrock gehoord had. Dus voordat iemand mij erbij haalt, IK SPEEL GEEN WARROCK!!!!!!

hahahaha grapig trowens warrock speel je warrock??? :puh: nee grpje trouwens ik speel het ook niet

Ik speel af en toe Warrock. Als ik eens zin heb wordt het meestal verstoord door die irritante hackers. Ik snap niet waarom ze er is niets aan doen.

Ik speel af en toe Warrock. Als ik eens zin heb wordt het meestal verstoord door die irritante hackers. Ik snap niet waarom ze er is niets aan doen.

Doen ze wel maar een goed anti hack systeem hebben is moeilijker als je denkt.

Nou ja die hackers vind ik ook nogal irritant maar ja, wat kan je er aan doen? :N

Ik speel Warrock niet meer de laatste tijd, gewoon als ik het spel laad en ik wil inloggen met mijn account dan lukt dat niet.

Ik typ men naam & wachtwoord in en hoeveel ik ook op enter druk, er gebeurt niets :N:ch:

Ik weet niet hoe dit komt. Hij blijft dan namelijk heel de tijd gwn op het hoofdmenu staan! :{

Weet iemand van jullie hoe dit zou kunnen komen? :?

@ Hierboven: Heel soms gebeurt het dat de servers offline zijn en dan blijf je steken als je met je account wilt inloggen, maar als je het altijd hebt kan het daarmee niks te maken hebben. Heb je al geprobeerd een nieuw account te maken? Warrock gedeinstalleerd?

Ik heb het spel veel gespeeld in de BETA fase, toen het nog niet zo bekend was. Toen het officieel online ging, kwamen er langzaamaan meer hackers en het hele spel ging naar de klote... :ch: Nou hoorde ik laatst van een kennis van mij dat het met de hackers opgelost was, maar als ik de berichten hier lees is dat dus maar tijdelijk geweest. Het was een goed spel in de BETA fase, toen er nog geen hackers waren. Zonder hackers had het een mooie gratis shooter geweest kunnen zijn, maar aangezien het hele spel overspoelt word met hackers, is er vaak geen bal aan.

@ Hierboven: Heel soms gebeurt het dat de servers offline zijn en dan blijf je steken als je met je account wilt inloggen, maar als je het altijd hebt kan het daarmee niks te maken hebben. Heb je al geprobeerd een nieuw account te maken? Warrock gedeinstalleerd?

Ik zal even proberen het spel opnieuw te instaleren.

En eventueel een nieuwe account maken dat zie ik niet echt zitten maja als het echt niet anders kan :{

Ik heb het net gedownlaod, maar aangezien ik moet voetballen word het spelen pas morgen. Morgen zal ik m'n bericht editen emt m'n account naam. ;)

Stuur me dan misschien eens een PM? Dan kunnen we samen spelen? Of heb je Xfire?

  • 2 weeks later...
wat is Xfire?

Xfire is een freeware instant messenger waarmee gebruikers kunnen communiceren met elkaar. De bijzonderheid bij Xfire ligt in zijn mogelijkheid om te detecteren dat een bepaald computerspel actief is. Op dit moment is het programma enkel beschikbaar voor Microsoft Windows. :)

  • 2 weeks later...

Warrock dat ga ik ook weer spelen als.

wat is Xfire?

Xfire is een freeware instant messenger waarmee gebruikers kunnen communiceren met elkaar. De bijzonderheid bij Xfire ligt in zijn mogelijkheid om te detecteren dat een bepaald computerspel actief is. Op dit moment is het programma enkel beschikbaar voor Microsoft Windows. :)

Bedankt !! :tu:

  • 2 weeks later...

heb het een tijdje gespeelt

later vond k het niet zo leuk meer

met als die hackers enzo :duh:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.