Jump to content

GTA IV Trucjes en Tips.


.Sharingan

Recommended Posts

Hoi, in dit topic zal ik Trucjes en tips van GTA IV plaatsen. Het zal nu in het begin niet veel zijn, maar ik blijf het Updaten.



  • Ga naar een Tw@ internet cafe, of naar je safehouse in Alconquin. Type daar vervolgens "www.whattheydonotwantyoutoknow.com" in. "What they do not want you to know". Daar vindt je maps die de vindplaatsen van : Wapens, health, armor, voertuigen, Flying Rats, Stunt, en uitgaansgelegenheden.
  • Haal succesvol alle 10 de Package Delivery missie's om een speciale Rastah Coloured Huntley te unlocken. Dit zijn de Jobs van Little Jacob.
  • Claude outfit: Dood Playboy X, en krijg zijn Penthouse, save je game, en restart je Xbox360 (Werkt ook op de PS3.) Als je je savegame reload, kijk door je outfits. En kan je de kleren aantrekken van Claude.
  • Easy money: Ga naar een ATM, zorg voor een file. (dat het verkeer vast staat) Wacht tot er iemand geld uit de ATM neemt. Dan vermoord je hem/haar. Zorg ervoor dat je de wegen geblokkeerd hebt, zodat de ambulance niet naar het vermoorde slachtoffer kan. Pak het geld wat ze gedropped hebben van de grond. Dan, ren een klein stukje van de ped weg, en kom weer terug. Het geld zou nu gerespawned moeten zijn. Je kan dit zovaak doen als je wilt. Je kan ook meerdere mensen vermoorden die geld uit de ATM halen, om de hoeveelheid geld te verhogen.
  • Easy wanted level lowered: Als je van je wanted level af wilt, start simpelweg een missie. Je wantedlevel gaat Meteen weg. Nog een manier om je wanted level weg te halen, is simpelweg te saven. Als je wakker wordt, is de politie verdwenen.
  • Repareer trucje, als je je auto zover beschadigd hebt, dat de motor het niet meer doet, bel 911 en je motor moet weer starten.
  • Meerdere parkeerplaatsen. Bij het begin van het spel, kan je 2 auto's parkeren in het "Residents Parking Only" parkeerplaatsje. Hoewel, als je andere "Residents Parking Only" parkeer plaatsen kan vinden rond de stad, kan je daar ook je auto's parkeren, ook al is daar je safehouse niet.
  • Easy Politie/ambulance/brandweer auto's. Bel simpelweg '911' en kies uit het keuzemenu. Wacht ongeveer 20 seconden op de plaats waar je ingame bent, en het gewenste voertuig zal verschijen.
  • Backup. Steel een politie wagen, als je in de problemen zit, duw op LB of L1, wanneer je auto stationair loopt. Selecteer 'Call For Backup', en binnen minuten heb je 2 politie wagens bij je, die aan jou kant vechten, behalve als je ze beschiet. Let op: Ze zullen je de rug toewijzen, als ze erachter komen dat je geen agent bent.
  • Burgers vermoorden zonder te vechten. Je kan de meeste burgers, door meerdere keren tegen hun in te rennen, zodat hun tegen een muur lopen. Dit is ook een goede manier om snel aan kleine hoeveelheden geld te komen, zonder dat je de politie aantrekt.
  • Vermijdt Toll Booths. Rij langs een toll booth, met een politie/ambulance/brandweerwagen, met de sirene aan. En de Toll Booth agent, opent de gate dan voor je. $5 bespaard :)
  • Als je op een motor zit, rijd dan langs het kleine stukje, wat niet 'bedekt' is door de slagboom. Je zal nu geen tol betalen, en tevens geen politie aantrekken.
  • Gratis Health boost. Ga in een Ambulance zitten, je health zal nu een klein beetje verhogen.
  • Gratis shotgun kogels. Ga in een Politiewagen zitten, je hebt nu een Shotgun met 5 kogels.
  • Krijg de Desert Eagle eerder. Ga naar de Gunshop in broker, en vermoord de verkoper. Pak zijn desert eagle af, en je hebt hem.

Laatst Geüpdate:

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    6

  • .Sharingan

    5

  • Hackman

    5

  • Iscariah

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit truukje kan ook handig zijn:

Als Je een Trap op/Af loopt gaat dat best sloom, maar als je springt gaat het sneller, dit is vooral handig bij missies waarbij je iemand moet achtervolgen :)

Link to comment
Delen op andere websites

gratis taxi's: ga in een taxi, kies een locatie en net voordat je er bent een schot naar buiten lossen. de chauffeur gaat er dan vandoor en je hoeft niet te betalen. nadeel is wel dat je dan de hele rit niet kan overslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik nog jobs voor Lj doen? Ik heb er nu Guns staan maar Job staat er niet meer tussen :N

komt waarschijnlijk later. maar naar mijn weten had ik al jobs voordat ik guns kon kopen bij hem

Link to comment
Delen op andere websites

gratis taxi's: ga in een taxi, kies een locatie en net voordat je er bent een schot naar buiten lossen. de chauffeur gaat er dan vandoor en je hoeft niet te betalen. nadeel is wel dat je dan de hele rit niet kan overslaan.

Ik wil hier wel aantoevoegen dat dankzij Euphoria een taxichauffeur je gezicht onthoudt. Het hier genoemde geintje heb ik al meermalen uitgehaald, maar het gevolg hierop is dat ik nu in zo'n dertig procent van de yellow cabs niet meer welkom ben: Vaak als ik nu fluit voor een taxi, roept de chauffeur "Hell no!" of "Not him again!" en scheurt er van door.. Als ik gratis een taxi wil, en wil kunnen skippen, bel ik Roman [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

shit er staat kill playboy x en krijg zijn penthouse , ik heb die ander vermoord :duh:
Haha, je bent niet de enigste :puh:

Inderdaad ^_^

En ontopic

Maar als je je sterren kwijt wilt raken kan je ook in de metro gaan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Claude outfit: Dood Playboy X, en krijg zijn Penthouse, save je game, en restart je Xbox360 (weet niet zeker of dit op de PS3 werkt.) Als je je savegame reload, kijk door je outfits. En dan zou je de Claude outfit in je kast.

Haha is dat serieus zo? :puh:

Moet eens testen, dus ik ga saven in dat huis en ik restart me ps3. Ik test het straks ff zet ik hier neer of het ook werkt voor PS3 _O_

EDIT: het werkt ook voor de ps3. leuk ;)

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

als je met kiki heb gedate kan je ook de heat van je afschudden door haar te bellen. (werkt niet altijd wel vaak :))

en nog een date tip, date met botylover nog iets echte naam is camren en je kan haar bellen om gratis healtboots te krijgen erg handig :)

Link to comment
Delen op andere websites

als je met kiki heb gedate kan je ook de heat van je afschudden door haar te bellen. (werkt niet altijd wel vaak :))

en nog een date tip, date met botylover nog iets echte naam is camren en je kan haar bellen om gratis healtboots te krijgen erg handig :)

en hoe heet kiki op de site ???

Link to comment
Delen op andere websites

Even een kleine edit, je kan inderdaad van je wanted level afkomen door te gaan saven, maar dat werkt niet als je safehouse binnen de zoekradius van de politie ligt! Ik probeerde dat gister, maar ik kon me op dat moment niet omkleden, niet saven, niets!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...