Jump to content
Geplaatst:
comment_974250

Hoi, in dit topic zal ik Trucjes en tips van GTA IV plaatsen. Het zal nu in het begin niet veel zijn, maar ik blijf het Updaten.

• Ga naar een Tw@ internet cafe, of naar je safehouse in Alconquin. Type daar vervolgens "www.whattheydonotwantyoutoknow.com" in. "What they do not want you to know". Daar vindt je maps die de vindplaatsen van : Wapens, health, armor, voertuigen, Flying Rats, Stunt, en uitgaansgelegenheden.
  • Haal succesvol alle 10 de Package Delivery missie's om een speciale Rastah Coloured Huntley te unlocken. Dit zijn de Jobs van Little Jacob.
  • Claude outfit: Dood Playboy X, en krijg zijn Penthouse, save je game, en restart je Xbox360 (Werkt ook op de PS3.) Als je je savegame reload, kijk door je outfits. En kan je de kleren aantrekken van Claude.
  • Easy money: Ga naar een ATM, zorg voor een file. (dat het verkeer vast staat) Wacht tot er iemand geld uit de ATM neemt. Dan vermoord je hem/haar. Zorg ervoor dat je de wegen geblokkeerd hebt, zodat de ambulance niet naar het vermoorde slachtoffer kan. Pak het geld wat ze gedropped hebben van de grond. Dan, ren een klein stukje van de ped weg, en kom weer terug. Het geld zou nu gerespawned moeten zijn. Je kan dit zovaak doen als je wilt. Je kan ook meerdere mensen vermoorden die geld uit de ATM halen, om de hoeveelheid geld te verhogen.
  • Easy wanted level lowered: Als je van je wanted level af wilt, start simpelweg een missie. Je wantedlevel gaat Meteen weg. Nog een manier om je wanted level weg te halen, is simpelweg te saven. Als je wakker wordt, is de politie verdwenen.
  • Repareer trucje, als je je auto zover beschadigd hebt, dat de motor het niet meer doet, bel 911 en je motor moet weer starten.
  • Meerdere parkeerplaatsen. Bij het begin van het spel, kan je 2 auto's parkeren in het "Residents Parking Only" parkeerplaatsje. Hoewel, als je andere "Residents Parking Only" parkeer plaatsen kan vinden rond de stad, kan je daar ook je auto's parkeren, ook al is daar je safehouse niet.
  • Easy Politie/ambulance/brandweer auto's. Bel simpelweg '911' en kies uit het keuzemenu. Wacht ongeveer 20 seconden op de plaats waar je ingame bent, en het gewenste voertuig zal verschijen.
  • Backup. Steel een politie wagen, als je in de problemen zit, duw op LB of L1, wanneer je auto stationair loopt. Selecteer 'Call For Backup', en binnen minuten heb je 2 politie wagens bij je, die aan jou kant vechten, behalve als je ze beschiet. Let op: Ze zullen je de rug toewijzen, als ze erachter komen dat je geen agent bent.
  • Burgers vermoorden zonder te vechten. Je kan de meeste burgers, door meerdere keren tegen hun in te rennen, zodat hun tegen een muur lopen. Dit is ook een goede manier om snel aan kleine hoeveelheden geld te komen, zonder dat je de politie aantrekt.
  • Vermijdt Toll Booths. Rij langs een toll booth, met een politie/ambulance/brandweerwagen, met de sirene aan. En de Toll Booth agent, opent de gate dan voor je. $5 bespaard :)
  • Als je op een motor zit, rijd dan langs het kleine stukje, wat niet 'bedekt' is door de slagboom. Je zal nu geen tol betalen, en tevens geen politie aantrekken.
  • Gratis Health boost. Ga in een Ambulance zitten, je health zal nu een klein beetje verhogen.
  • Gratis shotgun kogels. Ga in een Politiewagen zitten, je hebt nu een Shotgun met 5 kogels.
  • Krijg de Desert Eagle eerder. Ga naar de Gunshop in broker, en vermoord de verkoper. Pak zijn desert eagle af, en je hebt hem.

Laatst Geüpdate:

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

• Reacties 99
  • Bezichtigingen 34.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1167312
Kun je ook een autozaak ofwat overvallen?

Wat kun je overvaleen allemaal?

Je kunt het niet echt overvallen, maar je kunt bijvoorbeeld in een auto-shop gaan, en dan een auto jatten. Ik kom niet vaak een shop tegen. Omdat ik meestal free mode speel,op het vliegveld met een paar andere vrienden, dus ik heb de stad nog niet 100% verkend, maar soms kom ik een shop tegen. En dan overval ik hem. ;)

Geplaatst:
comment_1167334

Tip:

Als je een auto jat, en je rijd net op tijd weg maar hij weet de deur nog vast te pakken: Rij gewoon met die auto langs een muurtje ofzo. Als je geen schade wilt kan je het ook proberen met een lantaarnpaal. Het is een leuk truckje om er snel vanaf te komen en het is nog geinig ook! :)

Geplaatst:
comment_1170970

Als je naar AutoEroticar gaat en daar de garage binnenloopt en rondloopt kom je pakketjes geld tegen. Dat is best veel geld. (een paar duizend $) Maar als je met je auto komt en die neer zet op hun terrein kan je maar beter niet meer instappen want dan moet je vluchten voor de politie ^_^ JE EIGEN AUTO!!! :bonk: :bonk: :bonk:

Geplaatst:
comment_1171851

Ik weet niet of het al bekend was maar ik post het wel even:

Als je in zo'n groot gepantserd busje van de N.O.O.S.E. stapt, krijg je een beetje armor erbij. :tu:

Maar ik cheat dus daar heb ik niet zoveel aan.

Bewerkt: door lexus123

Geplaatst:
comment_1171868

Als je in zo'n groot gepantserd busje van de N.O.O.S.E. stapt, krijg je een beetje armor erbij. :tu:

Dit was inderdaad al een tijdje bekend. Als je in een Enforcer stapt zal je 25% Armor bij krijgen.

Als je in een Ambulance stapt zal je ook een "beloning" krijgen. Dit zal je Health opvullen. Ook als je in een gewone politiewagen stapt zal je een iets krijgen: 5 shotgun kogels, en als je nog geen shotgun hebt natuurlijk ook de shotgun zelf.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1217547

nog even kort over dat bellen als je auto niet meer start: dit moet heus niet naar '911', gewoon random personage ( wel niet bellen voor missies ofzo ), en hij start.

en nog een tip dat ik hier nog niet heb tegengekomen: als je zeer snel aan het rijden bent, en je wil stoppen, steek gewoon je camera aan :tu: ( wel alleen na de missie van playboy )

grtz

Geplaatst:
comment_1217564
nog even kort over dat bellen als je auto niet meer start: dit moet heus niet naar '911', gewoon random personage ( wel niet bellen voor missies ofzo ), en hij start.

en nog een tip dat ik hier nog niet heb tegengekomen: als je zeer snel aan het rijden bent, en je wil stoppen, steek gewoon je camera aan :tu: ( wel alleen na de missie van playboy )

grtz

Ehh, duurt dat niet langer dan remmen? En ik heb geen lucifers bij me :puh:

Geplaatst:
comment_1217600

grtz

Ehh, duurt dat niet langer dan remmen? En ik heb geen lucifers bij me :puh:

hmmm, lucifers? :bonk:

Bewerkt: door ncayseele

Geplaatst:
comment_1217654

Ik heb dit al eens een keer verteld maar het is wel zo handig om het in dit topic te plaatsen.

Het is iets leuks voor als je niets te doen hebt in GTA: IV. Veel voetgangers roken in Liberty City en de meeste hebben dan ook een peuk in hun handen. Als je tegen de persoon aanloopt die een peuk heeft laat hij hem vallen, pak hem vervolgens op en kijk of er ergens een benzinestation in de buurt is. Nu kun je de peuk in tegen de benzinepomp aangooien en explodeert de boel! Wel grappig om te weten maar sta niet te dichtbij. :7 Dit is zeker realistisch.

Geplaatst:
comment_1217658

Als we 't toch over verveeldingen hebben (even aanvullen op GTTO): Als je je verveelt, en je schiet op de auto voor je, rijdt ie sneller. Soms erg leuk om de bestuurder te achtervolgen tot ie een doodsmak maakt.

Ow ja, nog een algmene tip: Volgens mij hoort dit in Easter Eggs thuis :$

IV: Easter Eggs

In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs.

Moderator: Bling, Dutchy3010, SummerBase

Geplaatst:
comment_1217984

Dit was inderdaad al een tijdje bekend. Als je in een Enforcer stapt zal je 25% Armor bij krijgen.

Als je in een Ambulance stapt zal je ook een "beloning" krijgen. Dit zal je Health opvullen. Ook als je in een gewone politiewagen stapt zal je een iets krijgen: 5 shotgun kogels, en als je nog geen shotgun hebt natuurlijk ook de shotgun zelf.

Das al sinds GTA III toch? :o

Maar in ieder geval wel chill als je even snel een extra wapen nodig hebt tegen de politie :7

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1235758

Nieuw truukje.

3 services van een hoertje voor niks!

Pik ergens een hoertje op en rijd er mee naar een rustig plekje......

Kies dan voor de optie van 20 dollar.

En als ze bijna klaar zijn rijd je snel 1 meter voor of achter uit.

Waardoor het hoertje zal stoppen.

Maar ze blijft dan wel in de auto zitten waardoor je dit nog eens over kan doen.

En ook kan je de andere mogelijkheden uitproberen.

En als je helemaal klaar bent vermoord je dr gewoon en heb je je geld weer terug. ^_^

• 5 weken later...
Geplaatst:
comment_1270587

Misschien een heel simpele en overbodige tip, maar ik post hem toch maar:

Snelste manier om een geparkeerde auto te jatten is door met een vuurwapen het raampje kapot te schieten. Normaal gesproken, als je de F toets gebruikt, voelt niko eerst of de deur open gaat, dan kijkt ie om zich heen en slaat of schopt ie het raam in. Als je het raampje kapot schiet sla je dit allemaal over en spaar je 3 seconden. Vooral handig als de politie op je hielen zit.

Kijk wel uit dat je niet per ongeluk ook een autoband kapotschiet!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.