Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974301 Als ik GTA San Andreas wil installeren dan zegt mn computer op 1/4 van de installatie dat er een fout is: Weet iemand hier mischien iets voor? alvast bedankt, fmgtr
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974312 De data*.cab fout is een bekende foutmelding, er zit een kras op je DVD-Rom. Dat is bijna niet te verhelpen, maar er zijn winkels die je DVD-Rom kunnen herstellen. Hier moet je uiteraard voor betalen, en garantie dat het werkt kunnen we, en zij ook, niet geven. Het beste is een nieuwe DVD-Rom kopen, zodat je zeker weet dat die het doet. Hij kost nu nog maar €20,- gelukkig
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren Auteur comment_974338 De data*.cab fout is een bekende foutmelding, er zit een kras op je DVD-Rom. Dat is bijna niet te verhelpen, maar er zijn winkels die je DVD-Rom kunnen herstellen. Hier moet je uiteraard voor betalen, en garantie dat het werkt kunnen we, en zij ook, niet geven. Het beste is een nieuwe DVD-Rom kopen, zodat je zeker weet dat die het doet. Hij kost nu nog maar €20,- gelukkig Ok bedankt voor de tip ik zal kijken fmgtr
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974360 Wat je zelf ook nog even kunt proberen is met een vochtig doekje lichtjes over de DVD-rom wrijven, dit wil soms ook nog wel helpen. Zoniet, kun je beter de tips hierboven gebruiken van VWO-er.
Als ik GTA San Andreas wil installeren dan zegt mn computer op 1/4 van de installatie dat er een fout is:
Weet iemand hier mischien iets voor?
alvast bedankt,
fmgtr