Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974344 Hoe kan je je achtergrond veranderen en ringtone een leuke. enz en een nieuwe telefoon wanneer krijjg je die ..? BEDANKT
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren Auteur comment_974352 2e eiland, je krijgt m van playboy x daar ben ik nu ik heb 1e missie van playboy gedaan. wanneer krijg ik die dan.
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974356 2e eiland, je krijgt m van playboy x daar ben ik nu ik heb 1e missie van playboy gedaan. wanneer krijg ik die dan. duurt niet lang meer , merk je vanzelf wel , weet niet presies welke missie van playboy
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974359 duurd nog wel fftjes geloof ik, je moet fotos kunnen maken in die missie
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974361 volgens mij krijg je hem in de missie van playboy x. Greetzzz -GoldWing-
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974363 Je krijgt in de missie 'Photo Shoot' een nieuwe telefoon. Je kan gewoon uit de standdaard ringtones kiezen. Je hebt nu wel een 'WIZ-achtergrond'. Als je naar een internetcafé gaat, dan kan je nieuwe ringtones en achtergronden kopen. Deze 'Goodies' voor je telefoon kosten $100,- per stuk. PS: Je hebt dan ook een camera op je mobiel Veel succes!
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren Auteur comment_974371 Je krijgt in de missie 'Photo Shoot' een nieuwe telefoon. Je kan gewoon uit de standdaard ringtones kiezen. Je hebt nu wel een 'WIZ-achtergrond'. Als je naar een internetcafé gaat, dan kan je nieuwe ringtones en achtergronden kopen. Deze 'Goodies' voor je telefoon kosten $100,- per stuk.PS: Je hebt dan ook een camera op je mobiel Veel succes! oke dankje k kan niet filmen:S
Hoe kan je je achtergrond veranderen en ringtone een leuke. enz en een nieuwe telefoon wanneer krijjg je die ..?
BEDANKT