Wat doe jij het meest !
- Replies 43
- Views 1.8k
- Created
- Last Reply
Top Posters In This Topic
-
Scarface92 2 posts -
gta-mike 2 posts -
SUPERKoRT 1 post -
Twinskyh 1 post
70 members have voted
Featured Replies
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
Welke spel doe jij het meest in GTA IV ?
- Bowlen
- Poolen
- Darten
Ik doe meestal bowlen want poolen duurt mij te lang en darten vind ik in echt wel leuk maar niet in GTA IV.
En vind je ook dat deze games goed zijn uitgewerkt ?
En mijn highscore met bowlen is trouwens 144
Edited by Only GrandTheftAuto