Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

~Van de week had ik het al een keer na de Puerto Rican Connection en nu weer. Ik heb de missie photoshoot gedaan en moet nu wachten totdat ik word gebeld door het advocatenkantoor waar ik heb gesoliciteerd maar dr gebeurd niks meer.

Geen missiegevallen meer op mn kaartje, niemand die belt, geen e-mail, helemaal niks.

Het spel staat niet op sleep-mode en het haalt geen ruk uit of iemand bel oid.

Weet iemand wat ik moet doen?????

Featured Replies

Geplaatst:

Je moet wachten tot een mailtje krijgt of gebeld (weet ik neit precies meer) en dan kan je dat interview houden met Tom Goldberg.

Geplaatst:

Ja, je word dan gebelt door zijn assistente. En dan heb je een afspraak, die kan je bekijken op je mobiel bij "organizer"! :dans:

Geplaatst:

Let er wel op dat je 'Smart Clothes' moet dragen voor het interview. Dit is een net pak met stropdas en nette schoenen. Deze kan je kopen in de 2 onderste winkels op het 2e eiland.

Geplaatst:

Misschien heb je niet op door geklikt op die website. Sommige mensen doen het te snel en die klikken alleen op de link van de homepage en dan gaan ze weg. Je moet helemaal doorklikken zodat er staat dat ze je opbellen voor een afspraak.

Het kan ook zijn dat ze wel gebeld hebben maar dat je op dat moment bv tegen een auto aanknalde of met iets anders bezig was. Ik heb soms wel is dat ik over straat loop, me telefoon gaat 1x af en er rijdt een auto tegen me aan waardoor het gesprek beëindigt wordt en ik niet weet wie er gebeld heeft.

Ik zou in je telefoon ff in je Organizer kijken of er ergens een datum staat en anders opnieuw even een mail sturen via die website.

Geplaatst:
  • Auteur

Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet....

Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid

Geplaatst:
Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet....

Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid

bel zelf eens naar het advocatenkantoor.

Want als je alles gedaan hebt zoals het hoort, zal hun telefoonnummer in je phonebook moeten staan.

  • 2 weken later...
Geplaatst:
Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet....

Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid

bel zelf eens naar het advocatenkantoor.

Want als je alles gedaan hebt zoals het hoort, zal hun telefoonnummer in je phonebook moeten staan.

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb alles ook doorlopen en heb het nummer in men telefoon staan. (laywers) wanneer ik ze zelf bel krijg ik een vrouwenstem aan de lijn, die zicht dat alle medewerkers bezet zijn.. geen enkel idee wat nu te doen!!! erg frustrerend want ik kan nu niks anders dan met mensen daten.... graag hulp hierbij!!!!

Geplaatst:
Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet....

Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid

bel zelf eens naar het advocatenkantoor.

Want als je alles gedaan hebt zoals het hoort, zal hun telefoonnummer in je phonebook moeten staan.

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb alles ook doorlopen en heb het nummer in men telefoon staan. (laywers) wanneer ik ze zelf bel krijg ik een vrouwenstem aan de lijn, die zicht dat alle medewerkers bezet zijn.. geen enkel idee wat nu te doen!!! erg frustrerend want ik kan nu niks anders dan met mensen daten.... graag hulp hierbij!!!!

Waarschijnlijk is het afgesproken tijdstip al verstreken.

En als je terug online gaat, kun je dan een nieuwe aanvraag doen?

Geplaatst:

Waarschijnlijk is het afgesproken tijdstip al verstreken.

En als je terug online gaat, kun je dan een nieuwe aanvraag doen?

dat heb ik ook gehad, maar krijg je wel bericht over een nieuwe afspraak.

Geplaatst:

ik heb nog geen afspraak gehad... en je kan terug online gaan inderdaad. en soms komt de advertentie nog wel eens in beeld, maar je kan nergens meer op ''doorklikken''. zoals ik al zei, ik heb ook al het telefoonnummer met ''laywers'' in men telefoon, maar krijg enkel voicemail.. Er staat ook niks in men organiser.. Erg frustrerend en erg jammer voor je gameplay. zijn er meer die hier last van hebben?? dank voor jullie reacties!!

Geplaatst:
ik heb nog geen afspraak gehad... en je kan terug online gaan inderdaad. en soms komt de advertentie nog wel eens in beeld, maar je kan nergens meer op ''doorklikken''. zoals ik al zei, ik heb ook al het telefoonnummer met ''laywers'' in men telefoon, maar krijg enkel voicemail.. Er staat ook niks in men organiser.. Erg frustrerend en erg jammer voor je gameplay. zijn er meer die hier last van hebben?? dank voor jullie reacties!!

Ik heb precies het zelfde en kom er ook niet uit, en nu.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.