Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

moet liberty city veranderen

ik kies voor

ja maar het moet orgineel blijven ;)

omdat liberty city iets speciaals is :lol:

iets wat die andere gta's nie hebben ;)

Edited by realgangsta1989

moet liberty city veranderen in gta PSP 29 members have voted

  1. 1. moet liberty city veranderen in gta PSP

    • ja
      5%
      2
    • ja zeker en vast !!
      8%
      3
    • ja maar het moet realistisch blijven
      11%
      4
    • ja maar het moet orgineel blijven
      17%
      6
    • ja verras ons
      29%
      10
    • nee
      8%
      3
    • nee laat maar hoe is was
      5%
      2
    • dit interseert me niet laat maar komen
      11%
      4
    • anders (plaats hieronder)
      0%
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Ik vind dat het hetzelfde moet blijven alleen dan wel wat minder simpel...

van mij mogen er wel wat easter eggs bij

(zijn al die "ja" keuzes niet hetzelfde? :rolleyes: )

Hte kan ja maar het moet wel orgineel blijven! :lol:

zeker en vast!!!!!!!!!!!!

Ja, maar het moet origineel blijven...

Ja, maar het moet origineel blijven...

ik sluit me hierbij aan, laat het lekker hetzelfde blijven :rolleyes:

Het interreseert me niet ik heb zelf alleen vice en san andreas en heb liberty city dus nog nooit gezien B)

  • Author
Het interreseert me niet ik heb zelf alleen vice en san andreas en heb liberty city dus nog nooit gezien B)

koop gta 3 <_<

Ik hoop wel dat er IETS is verandert, anders is het hetzelfde alsof je gta 3 speelt. Maar er moet natuurlijk niet te veel veranderen want anders is het gewoon een helemaal nieuwe stad en dat wil ik niet.

  • Author
Ik hoop wel dat er IETS is verandert, anders is het hetzelfde alsof je gta 3 speelt. Maar er moet natuurlijk niet te veel veranderen want anders is het gewoon een helemaal nieuwe stad en dat wil ik niet.

dit wil ik al een tijd uitleggen aan iedereen

Ik hoop wel dat er IETS is verandert, anders is het hetzelfde alsof je gta 3 speelt. Maar er moet natuurlijk niet te veel veranderen want anders is het gewoon een helemaal nieuwe stad en dat wil ik niet.

dit wil ik al een tijd uitleggen aan iedereen

Weet ik, ik wou gwoon zeggen dat ik dat ook vind. Snappie ;)

  • Author

ik hoop dat de bazen van R*

zo ook denken :D

Ik hoop meer actie en meer gang-wars :D

  • 2 months later...
  • Author

wel als iets gaan lossen is het wel geen verassing meer

Ik vind dat ze ons moeten verasen :lolsign:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.